Lampard12
Lilleputspiller
|
|
2 kamp : Vinder 4-2 hjemme over Man City kommer bagud 2-0 men så vender jeg det hele og vinder 4-2! Fuck et vildt comeback!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jona8366
|
|
Øhhhh er lige startet har fået et lønbudget på 122 mil. per år men ingen transferbudget og kan ikke øge det  Er der nogen med samme problem
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Mar 2011, 14:10 af Jona8366 »
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Øhhhh er lige startet har fået et lønbudget på 122 mil. per år men ingen transferbudget og kan ikke øge det
Det lyder da utrolig mærkeligt. Og du er da også den første der nævner dette. Prøv måske at indlæs et nyt spil? Hvad har du sat spillets startdato til? Altså er det bare "Juli, England 2010?" :-)
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Jona8366
|
|
Det lyder da utrolig mærkeligt. Og du er da også den første der nævner dette. Prøv måske at indlæs et nyt spil? Hvad har du sat spillets startdato til? Altså er det bare "Juli, England 2010?" :-)
Jep det er det, men prøver lige at indlæse det  Edit: haha fail havde glemt at tillade transferbudgederne i første sæson
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Mar 2011, 14:14 af Jona8366 »
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
3-0 sejr i første ligakamp mod West Bromwich. Så ligger vi sørme nummer 1.  Vigtigt at komme godt fra start!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Ikke så skidt med en 4-0 sejr over Everton  . Til gengæld overrev Elia en lægmuskel og er ude i 4 måneder  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Ikke så skidt med en 4-0 sejr over Everton  . Til gengæld overrev Elia en lægmuskel og er ude i 4 måneder  . Jeg vil egentlig gerne bede om et SS af dine transfers eller hold :-) Lyder da som om du har handlet fornuftigt ud fra de to kampe du nævner ;-)
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Jeg vil egentlig gerne bede om et SS af dine transfers eller hold :-)
Lyder da som om du har handlet fornuftigt ud fra de to kampe du nævner ;-)
http://oi54.tinypic.com/312v390.jpghttp://oi54.tinypic.com/301ptlg.jpgJa. Jeg tabte dog 2-0 ude mod Chelsea i ligaen og led et pinligt 5-1 nederlag ude mod Fulham i FA Cuppen samtidig med at jeg har lavet den brøler at ikke få fjernet den klausul der gør at de skal være på linje med højst betalte fjernet  . Det har resulteret i at jeg ikke kan lave flere handler lige foreløbigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
http://oi54.tinypic.com/312v390.jpghttp://oi54.tinypic.com/301ptlg.jpgJa. Jeg tabte dog 2-0 ude mod Chelsea i ligaen og led et pinligt 5-1 nederlag ude mod Fulham i FA Cuppen samtidig med at jeg har lavet den brøler at ikke få fjernet den klausul der gør at de skal være på linje med højst betalte fjernet  . Det har resulteret i at jeg ikke kan lave flere handler lige foreløbigt. Der er godt nok stor forskel på det hold du har skrabet sammen vs. det her Målmand: Joe hart
Forsvar: Samba, Kompany, Baines, Garry cahil
Midtbane: Eden Hazard, Fellaini, Tim cahill, Gervinho
Angreb: Lukaku og Hugo Rodallega
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Der er godt nok stor forskel på det hold du har skrabet sammen vs. det her
Ja det skal jeg lige love for. Jeg har ikke speciel stor erfaring hos de store klubber med mange penge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Der er godt nok stor forskel på det hold du har skrabet sammen vs. det her
Vi har jo heller ingen dokumentation om hvorvidt Lampards hold overhovedet eksisterer? Det virker i hvert fald lidt vildt at få de spillere for omkring 600 mio  ! + udskiftere eftersom han har sagt at alle hans normale spillere røg på reserveholdet  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Vi har jo heller ingen dokumentation om hvorvidt Lampards hold overhovedet eksisterer? Det virker i hvert fald lidt vildt at få de spillere for omkring 600 mio  ! + udskiftere eftersom han har sagt at alle hans normale spillere røg på reserveholdet  ! Det kan være at den ene har købt spillerne over 48 måneder, og den anden har købt dem ''kontant''
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Det kan være at den ene har købt spillerne over 48 måneder, og den anden har købt dem ''kontant'' Jeg kan i hvert fald bekræfte at jeg har betalt pengene med det samme. Det kan jeg bedst lide.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Jeg kan i hvert fald bekræfte at jeg har betalt pengene med det samme. Det kan jeg bedst lide.
Det virker også mere sandsynligt med det hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|