home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1171 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At rejse...
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: At rejse...  (Læst 3349 gange)
Gungner
Gæst

At rejse...
« : 26 Feb 2011, 23:28 »

... er at leve, var der engang en klog mand der sagde.
Tænkte at vi kunne bruge denne tråd til at diskutere hvor vi sidst har været henne, hvor vores næste rejse går til og måske endda komme med forslag til andre hvis de er i tvivl om hvor de skal tage hen.

Selv smutter jeg en uge til Paris fra den 15.Marts. Har aldrig været der, så det skal nok blive en stor oplevelse, selvom der er lidt små-koldt i denne tid. Smiley

Zone 43
Manager

Sv: At rejse...
« Svar #1: 27 Feb 2011, 00:02 »

Sidst jeg var på noget ferie, var en 3-4 dage i Esbjerg i sommer '09. Hyggelig by, men for satan da, der er mange sexbutikker langs landevejen til Tyskland.. Hævet Øjenbryn

Til sommer, nærmere bestemt lørdag d. 23 juli, går turen til Litochoro, Grækenland. Jeg har været i Grækenland et par gange, men aldrig fastlandet, hvor Litochoro er, hvilket jeg ser frem tid. Og ikke mindst med Olympus bjerget og en 15 km lang strand som 'nabo'. Litochoro ligger ca. 100 km sydvest fra Tressaloniki (i ved Aris, PAOK osv..) og 400 km nord for Athen. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #2: 27 Feb 2011, 00:04 »

Sidst jeg var på noget ferie, var en 3-4 dage i Esbjerg i sommer '09.

Kan man kalde en tur til Esbjerg.. ferie?  Cool

Zone 43
Manager

« Svar #3: 27 Feb 2011, 00:07 »

Kan man kalde en tur til Esbjerg.. ferie?  Cool

Nu kan man. :Q

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #4: 27 Feb 2011, 00:38 »

Et par venner og jeg snakker meget om at tage til Storbritanien og så bare pub crawle til den helt store guldmedalje! Opstemt Vi leder efter en by med en lækker stemning og en masse natteliv... Derudover må shoppe mulighederne gerne være til stede! London er dog udelukket, da vi alle har været der flere gange!

Gungner
Gæst

« Svar #5: 27 Feb 2011, 00:41 »

Et par venner og jeg snakker meget om at tage til Storbritanien og så bare pub crawle til den helt store guldmedalje! Opstemt Vi leder efter en by med en lækker stemning og en masse natteliv... Derudover må shoppe mulighederne gerne være til stede! London er dog udelukket, da vi alle har været der flere gange!

Har i overvejet Dublin? Fantastisk natteliv, søde mennesker og det kan gøres relativt billigt!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #6: 27 Feb 2011, 00:42 »

Har i overvejet Dublin? Fantastisk natteliv, søde mennesker og det kan gøres relativt billigt!

Vi har snakket om Dublin, og kigget på mulighederne omkring en rejse dertil, og indtil videre er den faktisk på toppen af vores liste!  Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7: 27 Feb 2011, 01:36 »

Skal til Tyrkiet med en ven, en veninde og min vens mor i sommerferien, skal bare fyre den maks af, fuck jeg glæder mig!
« Seneste Redigering: 27 Feb 2011, 01:38 af MichaelHarlev » Logged

søgaard
Gæst

« Svar #8: 27 Feb 2011, 01:40 »

Jeg har boet i Dublin en kort overgang og det er altså ikke ret billigt i forhold til England.. Hvis man er inde i centrum/ Tempel Bar, så er stederne altså ret pebret og minder faktisk om priserne i det danske natteliv. Menneskerne i Dublin er ganske rare og det er ikke fordi jeg ikke vil anbefale stedet, men i forhold til pris, så kan det gøres billigere i England eller Skotland.

Jharn: Hvis det bliver Dublin, så kan du lige smide en PB, så kan jeg lige få fat i nogle anbefalinger af diskoteker og barer, af nogle af dem, som jeg arbejdede med derovre.

Gungner
Gæst

« Svar #9: 27 Feb 2011, 03:06 »

Ja OK, jeg formulerede mig nok dårligt... Mente med billigt flybilletterne, ikke nattelivet Smiley

AFC
Manager

« Svar #10: 08 Mar 2011, 17:20 »

Låner lige denne tråd til et spørgsmål.

En af mine venner skal på studietur til Bruxelles og han har spurgt om jeg skal have en fodboldtrøje eller to med hjem, for det skulle vist være billigt siger han. Men passer det? Og kan man overhovedet købe fodboldtrøjer dernede med fx Arsenal el. Real Madrid?

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 08 Mar 2011, 17:22 »

Låner lige denne tråd til et spørgsmål.

Og kan man overhovedet købe fodboldtrøjer dernede med fx Arsenal el. Real Madrid?

Hvorfor skulle man dog ikke kunne det? Bruxelles er en stor by, der sikkert har masser af sportsbutikker, hvis det er der han vil købe dem.

former zoesuckins

Gungner
Gæst

« Svar #12: 08 Mar 2011, 17:23 »

Man kan vel købe alle slags fodbold-trøjer alle vegne?

hasselnuzz
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 08 Mar 2011, 17:39 »

@AFC prøv at søg på belgiske sportsbutikker, så kan det være du kan få et indblik i prisniveauet. google.be

AFC
Manager

« Svar #14: 08 Mar 2011, 17:58 »

Takker Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010