home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 518 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedste angriber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Bedste angriber  (Læst 36239 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #15: 25 Mar 2011, 19:23 »

Fordi Rooney har hans "normale" roller i den her sæsonen. Hvor han skal hjælper hans hold defensivt, går ned i banen og fordele spillet til at hans holdkammerater og sidde dem i scene. Og alt det andet jeg allerede har skrevet Smiley Sidste sæson skulle han jo kunne tænke på og scorer.
Det passer ikke. Rooney har altid deltaget defensivt, det gjorde han også sidste år. Rooney har bare været en skygge af sig selv i denne sæson, og mere er der ikke i det. Hans rolle er ikke anderledes.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #16: 25 Mar 2011, 19:35 »

Fordi Rooney har hans "normale" roller i den her sæsonen. Hvor han skal hjælper hans hold defensivt, går ned i banen og fordele spillet til at hans holdkammerater og sidde dem i scene. Og alt det andet jeg allerede har skrevet Smiley Også kan men jo ikke også bombe løs, med mindre men hedder Messi.

Sidste sæson have han en andre roller, hvor han kunne skulle scorer mål.

Du er helt galt på den.

Ser du overhovedet United spille?
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #17: 25 Mar 2011, 19:36 »

Det passer ikke. Rooney har altid deltaget defensivt, det gjorde han også sidste år. Rooney har bare været en skygge af sig selv i denne sæson, og mere er der ikke i det. Hans rolle er ikke anderledes.
I år går han ned i banen og fordele spillet til at hans holdkammerater hvor han sidste år blev fremmer på toppen og ikke delto så meget i det genopbygge spil. Rooney var en skygge af sig selv under VM og lidt tid efter. Men siden da har han vært fantastisk.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #18: 25 Mar 2011, 19:40 »

I år går han ned i banen og fordele spillet til at hans holdkammerater hvor han sidste år blev fremmer på toppen og ikke delto så meget i det genopbygge spil. Rooney var en skygge af sig selv under VM og lidt tid efter. Men siden da har han vært fantastisk.
Det er ikke sandt. Rooney har altid gået dybt i banen, i år er målene bare udeblevet. Rooney laver rigtig mange gode ting, og man skal ikke vægte alt i mål, men at han spiller i en ny rolle i denne sæson er ikke rigtigt.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #19: 25 Mar 2011, 19:41 »

I år går han ned i banen og fordele spillet til at hans holdkammerater hvor han sidste år blev fremmer på toppen og ikke delto så meget i det genopbygge spil. Rooney var en skygge af sig selv under VM og lidt tid efter. Men siden da har han vært fantastisk.

Inden du kommer ud på for dybt vand, så træk den i land.

Rooney er altid en del af det opbyggende spil, og netop det kendetegner manden. Han er til tider spydspids, men dette forhindrer ham ikke i, at gå ned i banen, og på den måde iscenesætte kanter, som trækker frem. Han er en dygtig pasningsspiller og kan ligge fænomenale bolde i bagrummet. Han løber også selv på dem og fungerer som forreste til tider, og derfor mener jeg at han er så komplet. En lidt atypisk angriber, men det abstraherer ham ikke i at score kasser. Dog har han ikke været helt så skarp på det seneste.  
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #20: 25 Mar 2011, 19:44 »

Når... Så har jeg måske bare ikke set United kampe nok i den her sæson. I de kampe jeg har set Rooney, har han vært fantastisk nemlig!

Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #21: 25 Mar 2011, 19:50 »

Han har ikke været ringe, men heller ikke ramt sit eminente, potentielle niveau, som han jo besidder.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #22: 25 Mar 2011, 19:52 »

Diskussionen gik jo også på, om han trak ned i banen og var kreatør i det opbyggende spil, som Jakob og jeg påstod, at han altid havde været en del af.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #23: 25 Mar 2011, 20:03 »

Diskussionen gik jo også på, om han trak ned i banen og var kreatør i det opbyggende spil, som Jakob og jeg påstod, at han altid havde været en del af.
Ja Smiley

Han har ikke været ringe
Nej han er ikke nogen Torres Ubeslutsom
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedste angriber
« Svar #24: 25 Mar 2011, 20:13 »

Nej han er ikke nogen Torres Ubeslutsom

Torres har ikke ramt sit topniveau, men kom ikke og sig at han har været ringe! Som der også er blevet nævnt før, så er mål ikke alt for en angriber.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #25: 25 Mar 2011, 20:18 »

Torres har ikke ramt sit topniveau, men kom ikke og sig at han har været ringe! Som der også er blevet nævnt før, så er mål ikke alt for en angriber.
Han bidrager med INTET positivt, det eneste er vel når han skal udskiftes også Drogba kommer ind som mod City. Så han har ikke ramt hans topniveau i over 2 år? Tvivler på han har det niveau længere.
« Seneste Redigering: 25 Mar 2011, 20:28 af Messi1987 » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedste angriber
« Svar #26: 25 Mar 2011, 20:28 »

Han bidrager med INTET positivt, det eneste er vel når han skal udskiftes også Drogba kommer ind. Så han har ikke ramt hans topniveau i over 2 år? Tvivler på han har det niveau længere.

Du er til grin!
Har du set nogle af Chelseas kampe på det seneste? Han har prøvet på en masse, og nogle af tingene lykkedes, andre mislykkedes, sådan er det når man er på vej tilbage efter en nedtur. Han jagtede også tabte bolde i kampen mod City, så jeg synes lige du klapper kaje og ser nogle kampe med ham før du udtaler dig om noget, du tydeligvis ikke ved noget om!!
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste angriber
« Svar #27: 25 Mar 2011, 20:33 »

Du er til grin!
Har du set nogle af Chelseas kampe på det seneste? Han har prøvet på en masse, og nogle af tingene lykkedes, andre mislykkedes, sådan er det når man er på vej tilbage efter en nedtur. Han jagtede også tabte bolde i kampen mod City, så jeg synes lige du klapper kaje og ser nogle kampe med ham før du udtaler dig om noget, du tydeligvis ikke ved noget om!!
Så sjovt nok City kampen. Og der var KLASSER til forskel på Chelsea med Torres på banen også med Drogba på banen i stedet for!
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedste angriber
« Svar #28: 25 Mar 2011, 20:44 »

Så sjovt nok City kampen. Og der var KLASSER til forskel på Chelsea med Torres på banen også med Drogba på banen i stedet for!

Du kan ikke sammenligne dem, de har forskellige spillestiler. Og jeg synes altså ikke at Drogba kom ind og var så meget bedre end Torres.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Bedste angriber
« Svar #29: 25 Mar 2011, 21:02 »

Mit bud falder 100 % klart på Didier Drogba! Det gør jeg af den grund at han er teknisk god, fysisk stærk, kan noget på egen hånd og er rimelig stærk i luften og han er jo også god til at sparke frispark. Der er ingen ligsom Drogba!

Fernando Torres synes jeg har været lidt stille på det seneste og håber virkelig han kan få sit gennembrud på Chelsea mandsskabet, men elsker den mands gode løb i dybden, men synes ikke han er en seriøs kandidat til verdens bedste angriber i hvertfald ikke i hans nuværende form/målform..

Hvis man kigger på Luis Suarez så synes jeg han gør det forrygende i øjeblikket med sin selvtillid, men ved ikke helt om man kan sætte ham i betragtning til verdens bedste angriber. Carlos Tévez har også en fantastisk fysik trods han ikke er den højeste angriber er han fysik rigtig god og han er også hurtig og meget målfarlig kan man da være sikker på med sin andenplads på topscorelisten med 18 mål altså to efter Demitar Berbatov på førstepladsen.

David Villa er også en fabelagtig angriber, som jo passer rigtig til Barcelonas spillestil med at være den komplette angriber, som bare skal banke mål ind på samlebånd og klart én af de bedste i verden.

Wayne Rooney har ikke noget sit tidligere niveau og synes har han skuffet i denne sæson, men hvis han kan nå sit tidligere niveau skal der da ikke hærske nogen tvivl om at han kan blive verdens bedste angriber. Smiley

Men Drogba klart den bedste efter min mening!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010