|
PEAST
|
|
Der er nu ikke noget som chips, cola og en ordentlig omgang nostalgisk Call of Duty 2  hehe god stil
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hvor langt er I forskellige nået i levels i multiplayer? 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Hvor langt er I forskellige nået i levels i multiplayer?  i Black Ops 18 eller 19  i Modern Warefare 2 er jeg ikke begyndt EDIT: Men jeg er sku heller ikke særligt god til det HEHE 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Feb 2011, 20:33 af PEAST »
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvor langt er I forskellige nået i levels i multiplayer?  I Ops er jeg prestige 1 level 27 ca.  MW2 - Pretsige 9 level 70. Men tager pause fra COD. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Prestige 6 level 49. Og jeg gik fra prestige 5 til prestige 6 i fredags. Tak til double points i weekenden!
|
|
|
|
|
|
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Prestige 6 level 49. Og jeg gik fra prestige 5 til prestige 6 i fredags. Tak til double points i weekenden!
Fed weekend du har haft!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
Jeg var til LAN igår, så ja, 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wicked Sick!
Gæst
|
|
Jeg var til LAN igår, så ja,  Tænkte også det var lidt voldsomt at stige 50 levels på 2 dage. Double points eller ej 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Jeg vil også være med dér 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Vildt alligevel. Er selv lige kommet til prestige 2 level 1.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Jeg er i 3. prestige level 6. Desværre har jeg ikke haft den store mulighed for at udnytte double Xp weekenden, da jeg har en projektopgave fremlæggelse der ligger og venter :S
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Æhh vil også ha double Xp. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
Æhh vil også ha double Xp.  hehe vi kan da prøve at finde ud af hvornår de gør det igen og så få gamet en masse hehehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23
|
|
btw. Nogen har nok set den gamemode, som kom i fredags "Nuketown 24/7". Den forsvinder i nat. Just so you know
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
btw. Nogen har nok set den gamemode, som kom i fredags "Nuketown 24/7". Den forsvinder i nat. Just so you know
Det var ellers en fremragende måde, at få en masse xp på. En lille bane, men for satan man kan få nogle kills i den 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|