home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  |5| Time Travel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: |5| Time Travel  (Læst 10434 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |2| Time Travel
« Svar #30: 26 Feb 2011, 21:09 »


Betis.dk | 20. august 2003 | Overblik over sommeren
Det har været en begivenhedsrig sommerpause. Mange spillere er kommet, og nogle spiller har forladt klubben. Vi har været bombarderet af rygter her på siden - nogle holdte stik, andre var pure opspind. Masser af træningskampe er blevet spillet, og uden at røbe for meget, så kan vi godt kalde dem en succes. Lad os se på det.

Hele 8 spillere kom til Betis denne sommer, dog overskyggede to af handlerne de andre. Evandro Roncatto var den første spiller, som kunne betræde græsset på Estadio Manuel Ruiz de Lopera. Han er et uskrevet blad, men Víctor Fernández så straks et lys i ham og købte ham for 70 millioner. Før den 17-årige bomber kom til Betis, havde han ikke fået nogle førsteholdskampe for Guarani. Den anden store handel var Steed Malbranque fra Fulham, som blev købt for 60 millioner. Den 23-årige spiller var lige blevet fast mand på Craven Cottage. Udover de store handler er der kommet en masse talenter til klubben. Peter Schmeichels søn, Kasper Schmeichel, kom til klubben på fri transfer. To talenter fra den franske liga mødte også op på træningsbanen i Juli. De talenter var Samir Nasri og Alexandre Song.
Udover de tre er Tom Huddlestone, Aaron Lennon og Estefanía dukket op til sommer. Med så mange spillere kommet til klubben har én enkelt også valgt at forlade den. Selvom vi andetsteds skriver, at Antionio Prats forlod klubben til Villarreal, er dette ikke sandt. Her i går valgte Prats Atlético Madrid over Villarreal.


Det blev til 5 sejre og kun én uafgjort kamp i de 6 træningskampe, Betis fik spillet denne sommer. Den første modstander hed Sporting Lissabon. Evandro Roncatto kom i gang, og han sendte to bolde ind i netmaskerne. Kampen blev vundet med 3-1 i en kamp, hvor Betis havde alt spillet. Så gik turen til Belgien, hvor spillerne blev indlogeret på et fint hotel lige syd for Bruges. Der skulle spilles tre kampe i Belgien, hvor modstanderne hed Ronse, Beveren og Brugge. Tre sejre blev det til, og man kunne drage hjem med løftede hoveder. Nu var det tid til at møde Jáen. Her kom den ene uafgjorte kamp, som Betis løb ind i. Kampen endte 1-1, selvom det var et skydetelt på Jáens mål. Sidste træningskamp skulle spilles, og det blev til en sejr over Segunda-holdet Getafe. Træningskampene giver gode forhåbninger frem mod sæsonstarten. 

Vi fik et kort interview med Víctor Fernández, før træningskampen mod Beveren. Han slog fast, at han havde høje forventninger frem mod sæsonen. Han vidste, at det helt sikkert ville blive svært, men han vidste, at med indkøbene var holdet stærkt nok. Da vi spurgte, hvor Betis ville ende i den kommende sæson, kom svaret prompte "Vi skal i Europa!". Vi ville selvfølgelig gerne vide, hvordan han selv følte, at han stod efter sidste sæsons skuffelse. Han slog fast, at et trænerskifte pt. slet ikke er på tale. Så vidt han vidste, så var bestyrelsen bag ham, og det måtte han jo stole blindt på. Han var også af den overbevisning, at spillerne stod bag ham. Det sidste spørgsmål, vi kunne nå at stille ham, var omkring hvor mange pakker tyggegummi, han ville nå at spise i løbet af sæsonen. Han svarede, at konen blev sendt ud efter tyggegummi, når der ikke var mere, så vi behøves ikke at være bange for, at han løber tør, svarede han med et glimt i øjet.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 21:43 af ItaliensLarsen » Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |3| Time Travel
« Svar #31: 26 Feb 2011, 21:23 »

God update. Smiley
Sjove handler, specielt når man tænker på hvor gode nogle af spillerne er idag. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| Time Travel
« Svar #32: 26 Feb 2011, 22:28 »

Spændende, mr. Larsen.

Det er jo nogle af de gode spillere i dag, du har fået dig der. Sjovt er det dog, at Aaron Lennon har under 15 i acc. og hurtighed. Keep it up. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| Time Travel
« Svar #33: 27 Feb 2011, 02:01 »

God update. Smiley
Sjove handler, specielt når man tænker på hvor gode nogle af spillerne er idag. Smiley
Spændende, mr. Larsen.

Det er jo nogle af de gode spillere i dag, du har fået dig der. Sjovt er det dog, at Aaron Lennon har under 15 i acc. og hurtighed. Keep it up. Smiley

Mange tak i to. Ja, statsene på talenterne kan godt være lidt random. De har næsten alle sammen 18+ i straffespark. Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| Time Travel
« Svar #34: 01 Mar 2011, 23:04 »


Sæsonstart vs Athletic Bilbao
Billetten, trøjen, halstørklædet. Jeg var klar. Sæsonstarten var lige om hjørnet. Den forfærdelige klub fra Baskerlandet var modstanderen. De sidste mange nætter havde jeg ligget søvnløs, med tanke på denne kamp. En øredøvende larm fra gaden begyndte lige så stille at komme, jeg vidste, at det var tid. Trapperne føltes uendelige. Jeg ville bare ned på gaden. Endelig nåede jeg ned. Døren ud til gaden var let som en fjer. Grønt paradis. Betis-trøjer overalt. "Hey Alfredo!" lød det fra marchen. Mine to venner gik ude midt på gaden. Jeg fulgte efter dem, da vi alligevel skulle mødes ved en café lidt længere henne. Der blev synget hele vejen til stadion. Alle var oppe og køre.

"Hay una leyendaque recorre el mundo entero,
verde y blanco sus colores, blanco y verde es el sendero"


Sådan lød det hele vejen til stadion. På vej hen mod kontrolløren, kunne jeg lige pludselig ikke mærke mit kamera i tasken. Panisk tjekkede jeg tasken igennem. Ved første øjekast var det der ikke. Heldigvis lå det under min anden trøje. Lettet gik jeg hen mod kontrolløren, mens min ven, Mikel, stod ovre i busken og pissede. Den anden var gået ind på tribunen. Kontrolløren tog lidt for hårdt fat på de ædlere dele under kropsvisitationen. Ikke ligefrem den bedste måde at starte sæsonen på, men lad nu ham om det. Der var stadig 20 minutter til kickoff, da vi var på tribunen. De 20 minutter var dog hurtigt overstået, og pludselig lød det på stadion.

"Aquí estamos todos para cantarte tu canción..."


Nu kom spillerne på banen! Anført af Contreras, gik de stolte ud mod midten. Jeg havde hørt om tifoen, som virkelig var en flot måde at starte sæsonen på. Der var de 7 underværker, med skriften "I 1907 kom det ottende" Et brøl fra fansene var med til at fløjte kampen i gang. Den lynhurtige og driblestærke tryllekunstner, Joaquin, var i hopla. Hver gang han fik bolden, var han giftig. Vi havde alt spillet, og man kunne mærke, at der var noget under opsejling. Evandro Roncatto holdte flot på bolden. Han sendte den videre til Capi, som satte en mand af. Han var helt fri med keeperen, og 1-0! "Nos encanta Capi, el nuestro es!" blev der synget overalt på stadion. Stemningen var elektrisk. Resten af kampen var temmelig kedelig, men stemningen var stadig fed. Kampen sluttede, og nu var det tid til at vende tilbage til Calle del Conde de Gálvez.


Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |4| Time Travel
« Svar #35: 02 Mar 2011, 00:23 »

Det ser fandme godt ud IL!

Ser frem til mere! Opstemt
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: |4| Time Travel
« Svar #36: 02 Jul 2011, 20:05 »

Er denne blog død?
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |4| Time Travel
« Svar #37: 02 Jul 2011, 20:07 »

Er denne blog død?

Død og død. Alt er jo relativt.
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |4| Time Travel
« Svar #38: 02 Jul 2011, 21:06 »



Betis kom, Betis så, Betis sejrede.
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010