home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  |5| Time Travel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: |5| Time Travel  (Læst 10435 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Time Travel
« Svar #15: 24 Feb 2011, 14:01 »

Svært at gætte på, men jeg tager et skud og siger Valencia   Wink
Logged

FM|Anden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Time Travel
« Svar #16: 24 Feb 2011, 14:08 »

Gætter på det bliver Deportivo La Coruna  Smiley
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Time Travel
« Svar #17: 24 Feb 2011, 14:09 »

Har ingen anelse om, hvorfor du lige skulle vælge det her hold, men det kunne være sjovt med LFC (:
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time Travel
« Svar #18: 24 Feb 2011, 14:09 »

Har heller ingen anelse om hvorfor du skulle vælge Real Betis, men det kunne være pænt awesome.
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Time Travel
« Svar #19: 24 Feb 2011, 14:16 »

AS Monaco, et skud i tågen. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Fernando
Gæst
 
Sv: Time Travel
« Svar #20: 24 Feb 2011, 17:06 »

Fiorentina! :-)
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Time Travel
« Svar #21: 24 Feb 2011, 18:33 »

Det bliver sikkert om Arsenal og en crazy ass Henry :-)
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time Travel
« Svar #22: 24 Feb 2011, 23:02 »


Real Betis Balompié S.A.D.
Real Betis er en spansk klub, som ligger i den bedste spanske række - nemlig Primera División. Den blev grundlagt i år 1907 kun 2 år efter rivalerne Sevilla. De gyldne år for klubben lå helt tilbage i 1930'erne, hvor man vandt klubbens eneste mesterskab. Efter klubbens første titel er det blevet til en national cup-titel. Den titel fik man i 1977. Fansene tørster efter flere trofæer, da det er 26 år siden, at de så et Betis-hold løfte et trofæ. Man har haft svært ved at finde den rette manager i Betis,
hvor det er blevet til hele 9 på kun 5 sæsoner. Den nuværende manager hedder Víctor Fernández, som tidligere har stået i spidsen for Celta Vigo. I sin første sæson som manager gik klubben 2 pladser ned, hvilket har gjort, at fansene ikke har den store tillid til ham op til den nye sæson.

Real Betis er den klub i Spanien med 6. flest tilhængere. Det er nemlig 3,3% af Spaniens befolkning, som støtter denne klub fra Andalusian.  En af Betis' rivaler overskygger alle de andre - nemlig Sevilla FC. Opgøret mellem Betis og Sevilla bliver kaldt 'The Seville Derby'. Når den kamp bliver spillet, er håneretten nemlig på spil. Sevilla holder til i den østlige del af Seville, og Betis holder til i den sydlige del af Seville. Når man er et fodboldelskende barn i Seville, står man overfor valget mellem Betis og Sevilla. Selvom Betis har den største fanskare af de to hold, har Sevilla været dominerende i derbyet de seneste år. Sevilla har nemlig ikke tabt de i de seneste 9 derby-opgør.

Stedet hvor fansene jubler alt, hvad de kan, hedder Estadio Manuel Ruiz de Lopera. Der er plads til 52,745 på det stadion, og der er kun siddepladser. Stadionet blev åbnet i 1929 og er siden blev renoveret flere gange. Gennemsnitligt kommer der 40.000 til Betis' hjemmekampe. Betis' fans er kendt for at være nogle af de mest larmende i Spanien. Der bliver brugt røgbomber, romerlys og masser af tifoer.


Om bloggen
Bloggen vil indeholder mange forskellige synsvinkler, så det kræver lidt af jer som læsere, at I forstår, hvem der bliver skrevet om. Der vil blive lagt vægt på både det skriftlige og det grafiske. Der vil komme updates enten hver dag eller hver anden dag, så nogle gange må i væbne jer med tålmodighed. Håber i vil følge med i mit eventyr gennem CM 03/04.

Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time Travel
« Svar #23: 24 Feb 2011, 23:07 »

Fucking ja tak!

Real Betis <3

Glæder mig til at høre mere IL! Og at det er en blog fra et af de ældre spil gør det jo kun bedre! Smiley
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time Travel
« Svar #24: 24 Feb 2011, 23:44 »

Fucking ja tak!

Real Betis <3

Glæder mig til at høre mere IL! Og at det er en blog fra et af de ældre spil gør det jo kun bedre! Smiley

Ja, du scorede dig lidt karmapoint der.  Cool
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time Travel
« Svar #25: 24 Feb 2011, 23:47 »

Bliver spændende at se, hvad du kan udrette i Betis. Jeg glæder mig til at følge denne blog. :-)
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Time Travel
« Svar #26: 25 Feb 2011, 16:55 »

Bliver spændende at se, hvad du kan udrette i Betis. Jeg glæder mig til at følge denne blog. :-)

Det er jeg glad for, Jakob!  Tunge
Logged


Jyden
Gæst
 
Sv: |2| Time Travel
« Svar #27: 25 Feb 2011, 17:00 »

Det var jo et klasse hold betis havde den gang, så det skal nok blive spændende at følge med (:
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: |2| Time Travel
« Svar #28: 25 Feb 2011, 17:25 »

Interessant med en blog fra en af de tidligere versioner, i særdeleshed fordi jeg i længere tid har spillet det her spil - CM 03/04. Godt nok med Chelsea, hvor det er gået overraskende godt, men nok om det. Glæder mig allerede til næste update.
Logged

19. 5. 2012.

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |2| Time Travel
« Svar #29: 25 Feb 2011, 17:41 »

Flot blog, og dejligt med en fra de gmale spil. Spændende at se hvad du kan føre Betis til. Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010