home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Pokal kampe
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Pokal kampe  (Læst 1530 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller

Pokal kampe
« : 22 Feb 2011, 18:12 »

Jeg ved ikke hvad jeg gør.
Ryger ALTID ud af pokal kampe, næsten lige meget hvilket hold jeg er.

Hvad gør jeg forkert?

Og for det meste ryger jeg ud mod en dårligere modstander!
« Seneste Redigering: 22 Feb 2011, 18:23 af L.Wee » Logged

Guldbrand
Blogmester

Sv: Pokal kampe
« Svar #1: 04 Mar 2011, 11:45 »

Jeg ved ikke hvad jeg gør.
Ryger ALTID ud af pokal kampe, næsten lige meget hvilket hold jeg er.

Hvad gør jeg forkert?

Og for det meste ryger jeg ud mod en dårligere modstander!

Vil umiddelbart mene at det har noget med overdreven selvtillid at gøre hos dine spillere.. Prøv at tvivl på dem inden kampen i pressekonferencen og sig at det bliver en svær kamp og lign. Dette gør dine spillere utilfredse, men det gør også at de vil gøre alt for at modbevise dig, og dermed også yde en bedre præstation..

Et andet problem kan jo være det taktiske også. De små hold pakker sig i eget felt, og lever af kontraer og at udnytte dine fejl. Derfor skal du sørge for at lokke deres modstandere frem på banen så det skaber plads mellem deres linjer, og så udnytte nogle hurtige omstillinger. Dette gøres ved at spille Kontra og flydende. Kontra for at stå dybere på banen så du lokker dem frem, og flydende for at få flere folk med i dine angreb når du får bolden..

Håber det hjælper lidt..   Wink

Yessir
Manager

« Svar #2: 04 Mar 2011, 12:25 »

Jeg ryger som regel ud hvis jeg smider alle reserverne i spil, hvilket jeg gør tit fordi pokalen sjældent interesserer mig. Så hvis du skifter for meget ud i startopstillingen, kan dette også være en faktor til hvorfor du ryger ud.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3: 04 Mar 2011, 12:42 »

I mange tilfælde burde ens reserve dog være stærke nok til at klare opgaven.. Selvfølgelig vil det være skidt hvis deres moral er ringe og er i dårlig kampform, men jeg vil alligevel mene at taktik og overdreven selvtillid/manglende motivation hos spillerne oftes er den væsentligste årsag til at man ikke vinder..

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 04 Mar 2011, 13:00 »

Vandt carling cup med hovedaligt man citys reserver, dog skal det siges at det i den sæson inkluderede kolo toure, roque santa cruz, adam johnson og mario balotelli.

Yessir
Manager

« Svar #5: 04 Mar 2011, 15:10 »

I mange tilfælde burde ens reserve dog være stærke nok til at klare opgaven.. Selvfølgelig vil det være skidt hvis deres moral er ringe og er i dårlig kampform, men jeg vil alligevel mene at taktik og overdreven selvtillid/manglende motivation hos spillerne oftes er den væsentligste årsag til at man ikke vinder..

Du har sgu nok ret. Jeg bruger personligt ikke selv tid på en pressekonference før kampen, da jeg synes det giver en uligevægt i realismen. Det er synd at det har så stor indflydelse, halvdelen af kampen er vundet hvis man udtaler sig på de rigtige måder, og man kan opnå virkelig lange ubesejrede streaks på den måde (+1½ år) Men det er en helt anden diskussion  Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #6: 08 Mar 2011, 13:00 »

Jeg tror Guldbrand har fat i noget af det rigtige. Der er dog mange ting der spiller ind. Når du vælger bonusser forud for en sæson, hvor højt prioriterer du så pokalturneringen? Det kan jo også spille ind for motivationen.

Jeg er en smule uenig med Guldbrand hvad angår kontraspil mod de små mandskaber. Ideen er jeg med på, men jeg føler blot at jeg tidligere har oplevet, at vælger man selv at spille passivt i en sådan kamp, så får man en dødbider af en kamp uden nogen chancer for nogen af holdene.

Mit råd vil være, at man selvfølgelig indstiller sig på, at man skal spille mod et hold der pakker sig ned. Hav de kreative spillere i startopstillingen, og så sørg for, at dine spillere ikke bliver overmodige. Det kan man bl.a. gøre til pressekonferencerne, og rent taktisk kan man rykke sin defensive linje et par hakker tilbage. Så burde man hive sejren hjem Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010