home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 222 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hampton • The next London darling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Hampton • The next London darling  (Læst 27568 gange)
Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Hampton • The next London darling
« : 22 Feb 2011, 13:34 »


Sæson 2010/11

Intro







Efter min første blog herinde, som startede noget sløvt med hensyn til grafik og tekst, så har jeg fået blod på tanden til at skrive endnu en blog. Dette eventyr bliver en anelse anderledes end det forrige. Klubben jeg vælger at spille med høre nemlig til i den helt anden ende af fodbold verdenen. Ingen tvivl om at spillet skal spilles i Europa, sådan det måske på et tidspunkt bliver muligt for klubben at spille med i de store europæiske turneringer.

Nok snak om ingenting. Hampton & Richmond Borough, er navnet på klubben hvor jeg de næste mange år skal figurere som manager. Navnet siger nok ikke de fleste særlig meget og det havde jeg da heller ikke regnet med, tvært i mod. Vi er helt dernede hvor at man nogle gange kan komme i tvivl om det er en mark eller om det virkelig er et græsunderlag der bliver spillet på. Blue Square Bet, hedder ligaen der er delt op i syd og nord. Klubben har sølle 130 fans, som er ejer af det knapt så eksklusive sæsonkort. Markedet for flere fans eksistere dog. Klubben holder nemlig til i hovedstadsområdet, London. Jeg har en transfer politik der hedder, at jeg kun vil købe spillere trænet af UK & ireland. Dog kan jeg ikke styre hvilke ungdomsspillere der kommer til klubben, men eftersom de bliver trænet af klubben og senere kan blive af egen avl, så tillade jeg også dette. Det langsigtede mål med denne klub er selvfølgelig at etablere sig i PL og måske få lov til at spille med om Europa-pladserne.



Fakta om klubben


Nation • England
Opført • 1920
Status • Halvtidsprofessione lt
Omdømme • Lokalt
Billetpris • 90 DKK
Sæsonkortpris • 1.530 DKK
Klubbensværdi • 1,2 Mio. DKK
Bedsteplacering • 2. plads Blue Square Bet South


Faciliteter i klubben


Stadion • Beveree Stadium
Kapacitet • 3000 (300 siddepladser)
Sponsorfaciliteter • Skrabede
Træningsfaciliteter • Tilstrækkeligt
Ungdomsfaciliteter • Skrabede
Ungdomsrekruttering • Begrænset


Økonomi i klubben


Balance • 192.444 DKK
Lønbudget • 1.658.442 DKK (årligt)
Nuværende spiller lønninger • 1.602.973


« Seneste Redigering: 01 Mar 2011, 13:46 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #1: 22 Feb 2011, 13:35 »


Sæson 2010/11




Transfers

Ind

Tomos Roberts
James Dunn
Shane Williams
Laurence Gaughan
Paul Tayler
Greg Kilkenny

Ud
Chris Robinson
Louis-Rae Beadle
Joe Talbot







Opstart

Jeg kom til England og var total uerfaren som manager. Født i det ganske danske land og har boet hele mit liv i udkants Danmark, så skulle det være en udfordring i sig selv at komme til storbyen London. Min kontakt til England var ikke eksisterende. Men mine trænergerninger på diversre Serie 1. klubber i det lokale område, havde imponeret min onkel. Det var hans kontakt til det engelske der skaffede mig jobbet i London. Et udenlandsk tilbud, der set fra mine øjne, var som en drøm der gik dermed i opfyldelse. Hans kontakt til den nuværende ejer af Londonklubben, var det der gjorde udslaget og der var kun en ting at gøre. Det var at takke min gode onkel. Forskellen på niveauet var jeg selvfølgelig spændt på at mærke, men en ting var jeg klar over, mit ansvar blev en hel del støre end hidtil.

Det første blik


Mit første indtryk af klubben var faktisk særdeles okay. Der var en række spillere der havde gode kvaliteter og som kunne være med til at indfri mine forventninger. Egentlig kunne jeg gå ud og finde bedre spillere til hver position, men det var jeg bange for ville ødelægge min første sæson. Derfor så jeg dem an, som havde en fremtid i klubben og satte nogle få spillere til salg. Klubbens økonomi rakte ikke til noget som helst, så derfor måtte jeg kigge mig efter spillere uden kontrakter. Personalet er utrolig tyndt og består af en manager, en ass. manager, en træner, en fysio og en enkelt talentspejder. Der er desværre ikke ressourcer til at udvide staben.

Forventninger

Forventningerne inden sæsonen var klare. Oprykning. Jeg havde haft mulighed for at hente nogle få spillere ind. 5 meget unge spillere, men som med en række gode præstationer, sagtens ville kunne spille sig på førsteholdet. En enkelt mere rutineret spiller blev hentet til klubben og hans kvaliteter i angrebet kan blive afgørende får os i denne sæson. Fælles for dem alle var selvfølgelig at de alle blev hentet ganske gratis ind.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 14:34 af Anden_ark » Logged


Philips
Gæst
 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #2: 22 Feb 2011, 13:37 »

jeg elsker llm blogs og det her er ikke en undtagelse
KIU
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #3: 22 Feb 2011, 13:37 »

Herligt - det er altid spændende at læse blogs om de små hold.
Jeg håber at du holder standarden Smiley
I øvrigt et fedt billede af de to spillere på "Plovfure Park"
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #4: 22 Feb 2011, 15:35 »


Sæson 2010/11












Resultater


FA Cup


Hampton 1-1 YMCA
YMCA 0-2 Hampton

Kingstonian 1-2 Hampton

Bashley 2-1 Hampton


FA Pokalen


Hampton 3-0 Tiverton

Hampton 2-1 Hastings Utd

AFC Wimbledon 4-1 Hampton


Blue Square South


Hampton 2-1 Havant
Havant 0-0 Hampton

Dover 1-2 Hampton



FA Cup

Englands mest prestigefulde Cup. En turnering hvor alt kan ske. Derfor var der også forhåbninger hos miniputklubben, Hampton. Kunne man kvalificere sig til turneringen, så ville det betyde meget for klubben rent økonomisk. Men der var først nogle kval-runder, som skulle spilles. Det første opgør var hjemme mod YMCA. De stiller op i en meget defensiv taktik i håb om et uafgjort resultat, da de klart er et dårligere mandskab. Alt kan ske i FA cuppen og YMCA får det uafgjorte resultat som de gerne ville have. Skuffende som det var, skulle vi nu en tur Horsham for at spille omkampen. Denne kamp blev en helt anden og drengene fra Hampton spillede modstanderen ud af banen. Klar til næste runde, hvor det blev til endnu en sejr. Nu var vi en sejr fra målet om at komme til at spille FA cup. Denne gang skulle vi spille på udebane i Milton mod et hold som på papiret var en del dårligere end os. Drengene og jeg havde derfor tro på en sejr. Det bliver dog ikke den kamp som vi havde ønsket os. En lektion i kontra fodbold var ikke hvad vi havde håbet på at få. Om ikke andet, så var det desværre det vi fik. En kamp hvor vi sad på alt spillet, men blev overrumplet af modstanderens kontra-angreb. Det skulle ikke være i denne sæson vi skulle prøve at spille FA cup.   

FA Pokalen


Lillebror turneringen, hvor alle Blue Square holdene har chance for succes. Med to overbevisende sejre i sidste kval-runde og i første runde af selve turneringen, var holdet nu klar til 2. runde i turneringen. AFC Wimbledon var næste modstander og blev en vigtig kamp for holdet. Rivalerne spiller i en række over os og lå klart nummer 1 i divisionen. Derfor var dette nok det værste hold vi kunne trække. At opgøret skulle spilles på udebane gjorde det hele en hel del sværere. Det viste sig da også at blive en hård kamp, hvor vi i virkeligheden ikke havde noget at skulle have sagt. Et klar overtag til AFC blev fundamentet til en 4-1 nederlag til den anden London klub. Ude af begge turneringer og nu kunne vi kun koncentrere om ligaen, som da også var den vigtigste turnering for os.

Blue Square Bet South

Sæsonen er spillet færdig og selv om det kun blev til en 4. plads, som absolut var en smule skuffende, så havde vi stadig chancen for oprykning i oprykningsspillet. I de første to opgør inden finalen, skulle jeg møde Havant. Hvilket var en god modstander for os, da vi over to omgange tidligere på sæsonen, havde slået dem med 2 mål. Dog var de stadig samlet favorit til at gå i finalen. Første kamp var på hjemmebane og efter en sæson med ca. 400 tilskuer til hver kamp, så var det følelsesladende at se over 2.400 tilskuere komme og bakke op om drengene og holdet. Det blev en helt kanon første halvleg hvor vi kan gå til pause med en 2-0 føring. Anden halvleg blev en smule mere kedelig, men til sidst i kampen får Havant reduceret til 2-1, som også bliver kampens resultat. Udebane kampen blev en stille affære og endte 0-0. Hampton var nu finale klar og ikke overraskende hed modstanderen Dover, som blev ligaens nummer to. Finalen blev en vild kamp, som blev spillet på udebane. Allerede efter 1 minut kom den første scoring. Skylden giver jeg til nerverne, som sådan en dag, sidder uden på tøjet. Heldigvis var det os der udnyttede det og kom foran 1-0. Lykken varede desværre ikke længere end 10 minutter og Dover fik udlignet på et dumt selvmål. 1-1 var resultatet ved halvleg og langt ind i anden halvleg. 90 minutter er spillet og vi er gået i dommerens tillægstid. Charlie Moone bliver dobbelt målscore i det 90. minut og vi var nu få sekunder fra en oprykning. Det forløsende sidste dommerfløjt lød og alle Hampton fans var i ekstase! Jeg selv nød synet af mine spillere der omfavnede hinanden. Hampton var tilbage i den bedste Blue Square liga. 
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 14:39 af Anden_ark » Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #5: 22 Feb 2011, 15:52 »

jeg elsker llm blogs og det her er ikke en undtagelse
KIU
Godt at høre!  Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #6: 22 Feb 2011, 15:52 »

Herligt - det er altid spændende at læse blogs om de små hold.
Jeg håber at du holder standarden Smiley
I øvrigt et fedt billede af de to spillere på "Plovfure Park"

Håber jeg kan leve op til forventningerne.
Og ja, billedet er ret fedt Peace
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #7: 22 Feb 2011, 15:54 »

Lagde lige mærke til i FA Cup. "Jeg og drengene havde derfor tro på en sejr" Jeg syntes altid, at jeg får at vide, at det hedder Drengene og jeg Smiley.. Men jeg ved så om det kun er mig heroppe i det nordjyske, der får det at vide, og om det i det hele taget er rigtigt. (Det jeg skrev altså) Smiley
Logged


Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #8: 22 Feb 2011, 16:02 »

Lagde lige mærke til i FA Cup. "Jeg og drengene havde derfor tro på en sejr" Jeg syntes altid, at jeg får at vide, at det hedder Drengene og jeg Smiley.. Men jeg ved så om det kun er mig heroppe i det nordjyske, der får det at vide, og om det i det hele taget er rigtigt. (Det jeg skrev altså) Smiley

Handler det om fodbold og manager eller handler det om grammatik? Hvis vi er inde på sidst nævnte, så er det ikke denne blog du skal læse, for så kan du ikke lave andet end at finde små-fejl. Wink

Men tak for hjælpen og nu retter jeg det fordi du siger det  Peace
Logged


MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #9: 22 Feb 2011, 16:14 »

"Handler det om fodbold og manager eller handler det om grammatik? Hvis vi er inde på sidst nævnte, så er det ikke denne blog du skal læse, for så kan du ikke lave andet end at finde små-fejl."

Endelige én der fatter det! Alt for mange sidder og kommenterer på folks grammatik, i stedet for at fokusere på det der er vigtigt - SPILLET!

Spændende blog. Glæder mig til at høre mere om Hamptons.
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #10: 22 Feb 2011, 16:36 »

Anden ark ---> har du ikke slettet nogle kommentare?  Wink

Altså ikke fordi jeg har noget i mod det synes bare det var lidt underligt hehe
« Seneste Redigering: 22 Feb 2011, 16:38 af louisfr » Logged

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #11: 22 Feb 2011, 16:49 »

Anden ark ---> har du ikke slettet nogle kommentare?  Wink

Altså ikke fordi jeg har noget i mod det synes bare det var lidt underligt hehe
Hvis du kigger efter, så kan du se at jeg har startet en helt ny blog Smiley
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #12: 22 Feb 2011, 16:51 »

Hvis du kigger efter, så kan du se at jeg har startet en helt ny blog Smiley

Allerede nu er den her blog 1000 gange bedre end den før...  Grin
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #13: 22 Feb 2011, 16:51 »

Haha okay havde jo læst dine updates så har ikke lige læst de nye troede bare du havde slettet dem  Peace

BTW hvorfor en helt ny blog?  Smiley
« Seneste Redigering: 22 Feb 2011, 16:53 af louisfr » Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hampton • The next London darling
« Svar #14: 22 Feb 2011, 16:53 »

Handler det om fodbold og manager eller handler det om grammatik? Hvis vi er inde på sidst nævnte, så er det ikke denne blog du skal læse, for så kan du ikke lave andet end at finde små-fejl. Wink

Men tak for hjælpen og nu retter jeg det fordi du siger det  Peace

Det er jeg skam indforstået med Smiley
- Jeg fandt bare det, jeg kalder for en "sjov" fejl, da man tit bliver rettet på det, og det var ikke min mening, at du skulle gå 100 % ind for at rette fejlen, men min mening var bare.. tja. det var egentlig ikke noget som helst. Jeg gjorde det vel bare, fordi jeg havde en "trang" til det Opstemt
Meget svært at formulere det, men jeg prøvede alt hvad jeg kunne. Bare skriv hvis det ikke giver mening Opstemt
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010