|
phil0883
|
|
I burde i stedet begge to stoppe med det der Bullshit og tage den privat? / Slut herfra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
finder man selv ud af kampene indbyrdes, eller bliver der lavet en slags liga man skal tilmelde sig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phil0883
|
|
Han laver grupper og så skal man nå at spille de 3 andre i ens gruppe. Og så de 2 bedste går videre osv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
finder man selv ud af kampene indbyrdes, eller bliver der lavet en slags liga man skal tilmelde sig?
Jeg laver turneringskemaet her på siden og så må dem der skal spille mødes i Mit Land, adde hinanden som venner eller hvad i nu kan finde på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Jeg vil gerne være med. Alphonsos er min psn
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Bare lige for at understrege det!
Vi gider ikke at folk skrider når de har tabt de to første eller ikke møder op...
Melder i jer?! SÅ MØDER I OP!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Lad os i hvert fald håbe at folk har respekt nok til at spille den sidste kamp selvom de i realiteten skulle være ude. Der er i hvert fald ikke noget mere irreterende end en der skal ødelægge det ved ikke at møde op til sidste kamp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Så det er altså champions league systemet/reglerne vi kører med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Nej men det er tæt på det samme. I dette system spiller vi bare 1 istedet for 2 kampe både i gruppespillet og i knockout.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Nej men det er tæt på det samme. I dette system spiller vi bare 1 istedet for 2 kampe både i gruppespillet og i knockout.
ok. hvornår regner i med at vi bliver færdige? langt ude på natten eller næste søndag  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Hvis vi ikke skal sidde og vente på folk bør vi være færdige inden midnat. Så 2-3 timer vil jeg skyde på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
C´est la rose
|
|
Kl 20:05 kan alle mine modstander finde mig, i "Mit land"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Hvis vi ikke skal sidde og vente på folk bør vi være færdige inden midnat. Så 2-3 timer vil jeg skyde på.
ok lyder godt  så kan jeg måske også nå en tur i byen  ferie imorgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
Er der ikke lige 2 mere der kunne tænke sig at være med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guldfck
|
|
Bliver nok nød til at melde mig ud  Da jeg skal tidligt op imorgen (skole  )
|
|
|
|
|
|
PSN: Guldfck
|
|
|
|