home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Problem med lejet spiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problem med lejet spiller  (Læst 842 gange)
Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Problem med lejet spiller
« : 18 Feb 2011, 15:32 »

Hej Freaks!
Jeg har et kæmpe problem... Jeg er Inter i 2014 hvor jeg har lejet Jack Wilshere fra Arsenal for sæsonen. Problemet er at i hans kontrakt er arsenal og jeg blevet enig om en pris på 135 mil. Han har spillet som lyn & torden, hvilket gør at jeg MEGET gerne vil købe ham. Problemet ligger i at han ikke vil skrive kontrakt med mig, selvom han er glad for at spille hos mig og spiller fast. Har prøvet at rose ham i medierne uden succes! Hvad gør jeg? Datoen er 17 januar, så jeg mister ham snart Skuffet

Håber i kan hjælpe mig! Smiley

Mvh en meget frustreret Inter manager.
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

kasper.rytter
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Problem med lejet spiller
« Svar #1: 18 Feb 2011, 16:28 »

Egentlig bare fortsætte lidt som du gør nu. Lad ham starte inde så ofte som muligt. Ros ham ikke i medierne for ofte - ca. en 3-4 uger mellem hver 'omgang ros' - ellers bliver de bare en form for immune over for det ('pinch of salt'). Derudover kunne du jo også i player interaction spørge om han kan foreslå nogle spillere eller trænere, der ville styrke dit hold; kunne være, han blev glad, hvis du fulgte hans forslag. Ligeledes kan du under personal se, hvilke spillere og trænere, der er hans favoritter (lige pt. er det nok nemmest for dig at hente trænere ind, da transfervinduet er ved at lukke ned).
Det var i hvert fald et par muligheder. Til sidst: hvis du hjemtager mesterskabet eller CL kunne der måske være en god mulighed for, at han gerne vil fortsætte på et succesrigt hold
Logged

Forza Parma

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Problem med lejet spiller
« Svar #2: 18 Feb 2011, 17:00 »

Egentlig bare fortsætte lidt som du gør nu. Lad ham starte inde så ofte som muligt. Ros ham ikke i medierne for ofte - ca. en 3-4 uger mellem hver 'omgang ros' - ellers bliver de bare en form for immune over for det ('pinch of salt'). Derudover kunne du jo også i player interaction spørge om han kan foreslå nogle spillere eller trænere, der ville styrke dit hold; kunne være, han blev glad, hvis du fulgte hans forslag. Ligeledes kan du under personal se, hvilke spillere og trænere, der er hans favoritter (lige pt. er det nok nemmest for dig at hente trænere ind, da transfervinduet er ved at lukke ned).
Det var i hvert fald et par muligheder. Til sidst: hvis du hjemtager mesterskabet eller CL kunne der måske være en god mulighed for, at han gerne vil fortsætte på et succesrigt hold

Tak for de gode råd, det vil jeg prøve! Håber sådan, for holy F*CK han er wild!! Smiley
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010