home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23594
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lomjkenrAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  [2011v4.5! + Screenshots!] Berendt's Databaser
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: [2011v4.5! + Screenshots!] Berendt's Databaser  (Læst 93224 gange)
blomvikings
Manager

Sv: [2011v4 + Afs] Berendt's Databaser
« Svar #150: 09 Aug 2011, 15:00 »

Mener ikke jeg har rørt ved andre end de nævnte.. Og selvfølgelig er Femi udlevet til Brøndby... Oke er først med i næste version - og ham er der også rodet ved

Hvad har du gjort ved Oke, hvis jeg må være så nysgerrig Smiley
Og hvad baserer du dette på?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #151: 09 Aug 2011, 16:02 »

Hej Berendt

Hvornår regner du med at smide din v5 op? For så vil jeg lige starte et nyt game.
Har mistet lysten til mit Dortmund og så kan jeg ligeså godt få det nyeste med.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

asj89
Gæst

« Svar #152: 09 Aug 2011, 16:28 »

Sunnyupdate 2011:
...
Spillertrøjerne i Superligaen er opdateret
...

Ikke HB Køge's. Wink

Det er et flot arbejde du har lavet, jeg er dog personligt ked af at det danske ligasystem er ændret. Smiley

Berendt
Manager

« Svar #153: 09 Aug 2011, 21:27 »

Hvad har du gjort ved Oke, hvis jeg må være så nysgerrig Smiley
Og hvad baserer du dette på?

Lidt research på nettet Smiley Det er ikke meget jeg har kunne finde om ham.

Hej Berendt

Hvornår regner du med at smide din v5 op? For så vil jeg lige starte et nyt game.
Har mistet lysten til mit Dortmund og så kan jeg ligeså godt få det nyeste med.

Det ved jeg ikke endnu, nok slutningen af ugen Smiley

Ikke HB Køge's. Wink

Det er et flot arbejde du har lavet, jeg er dog personligt ked af at det danske ligasystem er ændret. Smiley

Du kan ikke se det når du går ind og ser på deres trøjer... Men i 3D motoren burde trøjerne passe bedre Peace det andet kræver et mere grafisk arbejde Smiley

Hvad er det du er ked af der er ændret?

Berendt
Manager

« Svar #154: 09 Aug 2011, 23:45 »

Ikke HB Køge's. Wink

Kan se HB Køges trøjer ikke er lavet rent grafisk Smiley Mig bekendt spiller de i striber, og ikke halv/halv Smiley Men vil gerne vide hvis du har bedre kendskab til dem, end jeg har kunne finde Smiley

Mht. til Frederik Holst, så er jeg uenig med spillet Smiley Jeg mener, og Editor er enig, at han er fra 94... Det mener spillet ikke.. Jeg slås videre omkring det Wink

sebbews
Ynglingespiller

« Svar #155: 10 Aug 2011, 13:17 »

bliver serie A ikk opdateret Smiley

No Totti No Party

Berendt
Manager

« Svar #156: 10 Aug 2011, 13:25 »

bliver serie A ikk opdateret Smiley

Jo, bliver den nok - selvom jeg hader den for deres delejerskaber Wink Men det bliver efter Ligue 1 og Æresdivisionen Smiley

sebbews
Ynglingespiller

« Svar #157: 10 Aug 2011, 13:29 »

Okay lyder dejligt Smiley

No Totti No Party

asj89
Gæst

« Svar #158: 10 Aug 2011, 13:41 »

Kan se HB Køges trøjer ikke er lavet rent grafisk Smiley Mig bekendt spiller de i striber, og ikke halv/halv Smiley Men vil gerne vide hvis du har bedre kendskab til dem, end jeg har kunne finde Smiley
Altså, jeg er ikke sikker på jeg har forstået ret, men har du lavet deres trøjer i kampmotoren, men ikke i infomationsboksen? Tunge Altså hænger de to ting ikke sammen, eller er jeg helt væk?

Jeg aner ikke om dette er relavant, da jeg ikke helt forstod hvad du mente, men her er nogle gode billeder af trøjerne.

Berendt
Manager

« Svar #159: 10 Aug 2011, 13:49 »

Altså, jeg er ikke sikker på jeg har forstået ret, men har du lavet deres trøjer i kampmotoren, men ikke i infomationsboksen? Tunge Altså hænger de to ting ikke sammen, eller er jeg helt væk?

Jeg aner ikke om dette er relavant, da jeg ikke helt forstod hvad du mente, men her er nogle gode billeder af trøjerne.

I Editor kan man ikke ændre de trøjer du ser under informationer.. Her kan jeg kun ændre dem i 2D/3D motoren (uden detaljer, kun farver og mønster). De hænger faktisk overhovedet ikke sammen - man kan godt give FCK en OB trøje under 'Informationer' og så lade dem spille i grøn i 2D/3D motoren Wink

Og tak for billederne - dem kunne jeg ikke lige selv finde Smiley

asj89
Gæst

« Svar #160: 10 Aug 2011, 14:08 »

I Editor kan man ikke ændre de trøjer du ser under informationer.. Her kan jeg kun ændre dem i 2D/3D motoren (uden detaljer, kun farver og mønster). De hænger faktisk overhovedet ikke sammen - man kan godt give FCK en OB trøje under 'Informationer' og så lade dem spille i grøn i 2D/3D motoren Wink

Og tak for billederne - dem kunne jeg ikke lige selv finde Smiley
Bruger du en eller anden speciel editor? I standard kan man sagtens ændre det der er i informationsboksen?

Berendt
Manager

« Svar #161: 10 Aug 2011, 14:24 »

Bruger du en eller anden speciel editor? I standard kan man sagtens ændre det der er i informationsboksen?

Ja, for nogle af holdene Smiley Ikke dem som har givet SI lov til at bruge '3D trøjer', eller hvor man har hentet trøjerne selv Smiley
Men nej, bruger ikke nogen speciel Editor

asj89
Gæst

« Svar #162: 10 Aug 2011, 14:29 »

Ja, for nogle af holdene Smiley Ikke dem som har givet SI lov til at bruge '3D trøjer', eller hvor man har hentet trøjerne selv Smiley
Men nej, bruger ikke nogen speciel Editor
Jamen så kan du vel sagtens ændre HB Køges? Smiley Eller har jeg misforstået? For nu hvor du nævner eksemplet med OB; de har jeg jo ikke rigtige trøjer fra SI, så dem kan du jo ikke lade spille i grøn hvis informationboksen er sat til hvid og blå (medmindre det selvf. er et kit du selv har hentet).

Berendt
Manager

« Svar #163: 10 Aug 2011, 14:35 »

Jamen så kan du vel sagtens ændre HB Køges? Smiley Eller har jeg misforstået? For nu hvor du nævner eksemplet med OB; de har jeg jo ikke rigtige trøjer fra SI, så dem kan du jo ikke lade spille i grøn hvis informationboksen er sat til hvid og blå (medmindre det selvf. er et kit du selv har hentet).

Har også ændret HB Køge, og i næste update, burde den i hvertfald være på plads (burde den også være i v4)... Jo, netop med OB, kan jeg så i Editor bestemme at de skal spille grønt Smiley

Lige en bemærkning til det med Brøndbys gæld, måske også med HB Køges trøjer: Husk at sikre jer, at I så kun bruger min opdatering og ikke andre filer.. For et mix af filerne kan skabe problemer som disse Smiley

asj89
Gæst

« Svar #164: 10 Aug 2011, 15:09 »

Har også ændret HB Køge, og i næste update, burde den i hvertfald være på plads (burde den også være i v4)... Jo, netop med OB, kan jeg så i Editor bestemme at de skal spille grønt Smiley
Det kan du da ikke? Hvis du ændre deres trøjer til grøn bliver den også grøn i infoboksen, memindre du har hentet kits til infoboksen.

Lige en bemærkning til det med Brøndbys gæld, måske også med HB Køges trøjer: Husk at sikre jer, at I så kun bruger min opdatering og ikke andre filer.. For et mix af filerne kan skabe problemer som disse Smiley
Jeg bruger skam kun din. Wink

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010