home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?  (Læst 5385 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« : 16 Feb 2011, 17:25 »

Kan det virkelig passe at en agent, fx. Agüero's, skal have op til 60 mil. for en aftale? Jeg syntes det er helt fra den! Håber at FM har trådt i spinaten, fordi det virker virkelig urealistisk  Huh
« Seneste Redigering: 17 Feb 2011, 12:40 af hoeven » Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer???
« Svar #1: 16 Feb 2011, 20:13 »

Du kunne jo presse den ned, men ja det er i overkanten og han er nok den type agent som vil prøve og få den bedst mulige aftale. Økønomisk set.
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Agenthonorarer???
« Svar #2: 16 Feb 2011, 21:55 »

Jeg synes også der kommer nogen sindsyge krav en gang imellem.

Jeg starter altid med og tilbyde 0 til både spiller og agent og så ser vi hvad vi lander på. Men nogen af de agenter med 18-20 i honorar er slet ikke til og handle med, så der finder jeg som regel bare en anden spiller...
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer???
« Svar #3: 16 Feb 2011, 23:27 »

Jeg syntes simpelthen at transferdelen er for langt ude.  ticked off Forstår på ingen måde at bare fordi man er en klub med mange penge, så vil man derfor automatisk give flere penge, ifølge de agenter som spillet har. Jeg har jo været i Chl finalen 3 år i træk, burde det ikke være nok  Huh Jeg er jo igang med at hente Agüero til Inter og agenten vil hele tiden have mere og mere, højere og højere for hver gang jeg byder og bliver afslået. Mit sidst bud på 475 mio blev accepteret, og det første krav jeg ser er: 3 mio om ugen, 192 mio i engangsbeløb, 127 mio til agenten (for det hårde arbejde han laver), osv. med latterlige krav. Kan man ikke skrive ind til FM og sige at de skal rette sådan noget til næste spil? Jeg er jo nødsaget til at snyde for at få de spillere man gerne vil have  Forlegen
« Seneste Redigering: 16 Feb 2011, 23:29 af hoeven » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer???
« Svar #4: 17 Feb 2011, 12:38 »

Det at de store spillere som jeg vil have til mit hold, vil have meget i løn, osv. Kan det være pga. at Seria A, i mit spil, er ranked som den 4 bedste liga? Altså det at min liga ikke er lige så attraktiv som f.eks den liga som Sergio Agüero spiller i. Kan det være grund nok til at han vil have 3 mio om ugen?  Tunge
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« Svar #5: 17 Feb 2011, 12:57 »

Det lyder lidt voldsomt Hoven, men i mine øjne kan der ligge forskellige grunde til hvorfor.

1) Han elsker sin nuværende klub og har den som favorit. Derfor kræver han ekstremt meget for at forlade klubben.
2) Der er mange klubber der er interesseret i ham, hvorfor han kan tillade sig at hæve kravene.

Specielt med hensyn til Aguero, så har han jo At. Madrid som favorit klub, hvorfor han også kræver ekstrem meget for at skulle forlade klubben som han elsker. At Serie A er rangeret under den spanske har selvfølgelig også en mindre negativ effekt vil jeg tro..
Logged

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Agenthonorarer???
« Svar #6: 17 Feb 2011, 14:22 »

Jeg syntes simpelthen at transferdelen er for langt ude.  ticked off Forstår på ingen måde at bare fordi man er en klub med mange penge, så vil man derfor automatisk give flere penge, ifølge de agenter som spillet har. Jeg har jo været i Chl finalen 3 år i træk, burde det ikke være nok  Huh Jeg er jo igang med at hente Agüero til Inter og agenten vil hele tiden have mere og mere, højere og højere for hver gang jeg byder og bliver afslået. Mit sidst bud på 475 mio blev accepteret, og det første krav jeg ser er: 3 mio om ugen, 192 mio i engangsbeløb, 127 mio til agenten (for det hårde arbejde han laver), osv. med latterlige krav. Kan man ikke skrive ind til FM og sige at de skal rette sådan noget til næste spil? Jeg er jo nødsaget til at snyde for at få de spillere man gerne vil have  Forlegen
Du kan da bare lade bestyrelsen forhandle... JEg har flere gange prövet at jeg ikke kunne naa til enighed med en agent, fordi han vill ehave mere end budgettet. Saa har jeg ladet betyrelsen forhandle og det har altid virket...
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« Svar #7: 18 Feb 2011, 10:14 »

Det lyder lidt voldsomt Hoven, men i mine øjne kan der ligge forskellige grunde til hvorfor.

1) Han elsker sin nuværende klub og har den som favorit. Derfor kræver han ekstremt meget for at forlade klubben.
2) Der er mange klubber der er interesseret i ham, hvorfor han kan tillade sig at hæve kravene.

Specielt med hensyn til Aguero, så har han jo At. Madrid som favorit klub, hvorfor han også kræver ekstrem meget for at skulle forlade klubben som han elsker. At Serie A er rangeret under den spanske har selvfølgelig også en mindre negativ effekt vil jeg tro..
Den er sku god nok. Agenten lægger ud med at forlange 3 mio. om ugen, det kan selvfølgelig godt forhandles ned, men alligevel. Tror aldrig jeg vil komme ned på mindre end 1,75 mio. om ugen, og så alle de andre bonusser i kontrakten bliver også ekstremt dyre. Er Agüero så meget værd?
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer???
« Svar #8: 18 Feb 2011, 10:15 »

Du kan da bare lade bestyrelsen forhandle... JEg har flere gange prövet at jeg ikke kunne naa til enighed med en agent, fordi han vill ehave mere end budgettet. Saa har jeg ladet betyrelsen forhandle og det har altid virket...
Men bliver handlen så ikke hamrende dyr?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« Svar #9: 18 Feb 2011, 10:16 »

Den er sku god nok. Agenten lægger ud med at forlange 3 mio. om ugen, det kan selvfølgelig godt forhandles ned, men alligevel. Tror aldrig jeg vil komme ned på mindre end 1,75 mio. om ugen, og så alle de andre bonusser i kontrakten bliver også ekstremt dyre. Er Agüero så meget værd?

nej det syntes jeg ikke at han er.. Kun hvis du har pengene og udelukkende går efter de bedste og største navne.. Men jeg er helt sikker på at du nok kan finde en anden spiller på stort set samme niveau uden at skulle ofre så mange penge på ham..
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« Svar #10: 18 Feb 2011, 10:29 »

Kan det virkelig passe at en agent, fx. Agüero's, skal have op til 60 mil. for en aftale? Jeg syntes det er helt fra den! Håber at FM har trådt i spinaten, fordi det virker virkelig urealistisk  Huh

Det lyder ganske voldsomt Wink

Men har for ikke så lang tid siden set en liste over de klubber der har betalt mest i honorarer i den virkelige verden. Og det var dælme ikke småpenge vi snakkede om.
Den var selvfølgelig ikke officiel, men et skud fra et eller andet reviserfirma Wink

Så ja der er helt sikkert agenter der presser citronen en hel del mere end godt er.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« Svar #11: 18 Feb 2011, 10:50 »

Hvordan beder man bestyrelsen om at købe en bestemt spiller? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« Svar #12: 18 Feb 2011, 10:51 »

nej det syntes jeg ikke at han er.. Kun hvis du har pengene og udelukkende går efter de bedste og største navne.. Men jeg er helt sikker på at du nok kan finde en anden spiller på stort set samme niveau uden at skulle ofre så mange penge på ham..
Det sku' irriterende, fordi han ville passe perfekt ind i min taktik  Rullende Øjne Tror jeg må vente endnu en sæson med at købe ham..
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« Svar #13: 18 Feb 2011, 10:52 »

Hvordan beder man bestyrelsen om at købe en bestemt spiller? Smiley
Jeg tror det står i den nyhed der kommer, hvis dit tilbud bliver afvist. Noget med "tal med bestyrelsen", har dog aldrig prøvet det.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Agenthonorarer og andet urealistisk ved kontraktforhandlinger?
« Svar #14: 18 Feb 2011, 10:58 »

JKJ

Den vil liste vil jeg da gerne se  Grin Ved godt der er mange penge i fodbold, men syntes det her er en smule i overkanten. Jeg bliver en smule mobset over alle de penge fodboldspillerne, og nu også deres agenter, skal have, hehe  Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010