home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |13| Im forever blowing bubbles!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor tror du Hansen havner henne?  (Afstemning slut: 06 Apr 2011, 15:53)
Wolfsburg
- 3 (16,7%)
Stoke
- 0 (0%)
Rosenborg
- 7 (38,9%)
Sevilla
- 5 (27,8%)
Leverkusen
- 3 (16,7%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: |13| Im forever blowing bubbles!  (Læst 19644 gange)
r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |10| Im forever blowing bubbles!
« Svar #75: 02 Apr 2011, 17:04 »

Super! Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Fernando
Gæst
 
Sv: |10| Im forever blowing bubbles!
« Svar #76: 02 Apr 2011, 17:17 »

BREAKING NEWS! : Matias Defederico skifter til West Ham på en fri transfer den 26.8.2011.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |10| Im forever blowing bubbles!
« Svar #77: 02 Apr 2011, 17:19 »

BREAKING NEWS! : Matias Defederico skifter til West Ham på en fri transfer den 26.8.2011.

Fedt!  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Fernando
Gæst
 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #78: 02 Apr 2011, 18:16 »



|11| Fantastisk periode | 



West Ham har virkelig været i en klasse for sig her i marts måned. De har vundet samtlige kampe, som de har spillet. Det meste er gået vores vej her i marts, hvor vi startede med at, møde Manchester City, hvor det blev en sikker 2-1 sejr. Vi kom hurtigt foran på mål af Matthew Upson, som er kommet tilbage fra sin skade. Lige inden pause fik City et klodset starffespark som Dzeko sikkert lagde i kassen. Det sidste og afgørende mål stod Jô for, som scorede mod sin gamle klub og gjorde det til 2-1. En uge efter skulle vi spille mod Liverpool og det blev også en 2-1 sejr til The Hammers på mål af Robbie Keane og Luis Boa Morte.

Kampen mod Birmingham blev en kamp, hvor vi styrede begivenhederne og det gav da pote i det 34. minut da Mark Noble eroberede bolden, tog et træk og hamrede den på overliggeren og ind! 1-0 til West ham og det blev kampens resultat.


vs. Manchester City 2-1
vs. Liverpool 2-1
vs. Birminham 1-0
vs. Aston Villa 2-0
vs. Bolton 1-0
vs. Blackburn 2-2

*Bemærk West Ham er
nævnt først hver gang


Denne måned har forløbet serdeles godt! Vi fik også to sejre til oven i hatten over Aston Villa på 2-0 og mod Bolton 0-1. Hansens mandskab kan være stolte af sig selv og vi ligger i øjeblikket på en fin syvendeplads og hvis vi får hivet en sejr hjem mod Sunderland om fem dage kan vi kravle forbi Tottenham på sjettepladsen.

Kampen mod Blackburn blev nok som vi havde ventet en tæt kamp med dominans fra begge hold og kampen endte 2-2.

Der er selvfølgelig en masse spillere, som har imponeret under min ledelse. Blandt andet har den dygtige angriber Robbie Keane gjort det fint ved at score 22 mål i 29 kampe. William Kvist scorede i øvrigt sit første mål for The Hammers mod
Blackburn

Jeg kan ikke være andet en tilfreds med mit hold. Vi spiller smuk fodbold og er uovervindelige fortiden. Jeg er virkelig så glad for holdets seneste form - Theis Hansen «

Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #79: 02 Apr 2011, 18:20 »

Fandme nogle gode resultater Thumbs Up
Logged

FCK

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #80: 02 Apr 2011, 18:36 »

Ekstremt gode resultater, og godt og hører det kører for dig Wink
God update igen.

Hvis jeg skulle ændre en ting, ville jeg dog smide et ss af ligaen, sidst i updaten, som du har gjort ved de fleste andre.
Ellers god update Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Fernando
Gæst
 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #81: 02 Apr 2011, 18:48 »

Fandme nogle gode resultater Thumbs Up

Jeg takker. Smiley
Ekstremt gode resultater, og godt og hører det kører for dig Wink
God update igen.

Hvis jeg skulle ændre en ting, ville jeg dog smide et ss af ligaen, sidst i updaten, som du har gjort ved de fleste andre.
Ellers god update Wink

Undskyld, men så kommer det i næste update. Peace
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #82: 02 Apr 2011, 18:53 »

Du skal ikke undskylde, det var bare hvad jeg ville lave hvis det var Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Fernando
Gæst
 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #83: 02 Apr 2011, 18:59 »

Men jeg ved endnu ikke hvornår næste update kommer måske om 1-3 dage..Holder lige en dags pause regner jeg med.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #84: 03 Apr 2011, 00:23 »

Det ser jo rigtig fornuftigt ud. Resultatsmissigt og selvfølgelig layoutet. Er dog skuffet over at du ikke brugte mit billede af William Kvist. Men lad nu det ligge ;-)

KIU! :-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Fernando
Gæst
 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #85: 03 Apr 2011, 00:24 »

Tak.

Undskyld søtte, men glemte det..Men jeg siger tak.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #86: 03 Apr 2011, 07:22 »

Rigtig god blog og rigtig gode resultater, bare fortsæt samme stil, så skal du nok have en chance for at vinde Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Philips
Gæst
 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #87: 03 Apr 2011, 07:28 »

Dejlig blog om et af mine absolutte yndlingshold i fm
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: |11| Im forever blowing bubbles!
« Svar #88: 03 Apr 2011, 11:54 »

Rigtig god blog og rigtig gode resultater, bare fortsæt samme stil, så skal du nok have en chance for at vinde Smiley

Tusind tak Mickelborg! og ja håber også at vinde noget.
Dejlig blog om et af mine absolutte yndlingshold i fm

Tak det varmer virkelig meget der kommer et par updates idag. Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: |12| Im forever blowing bubbles!
« Svar #89: 03 Apr 2011, 13:17 »



|12| Sæsonafslutningen | 



Med en rigtig god sæsonafslutning, lykkedes det for West Ham at indfri de forventninger både bestyrelse og fans, havde med en solid niendeplads i ligaen. Årets mestre blev Manchester United, som også vandt Ligacuppen 2-0 over Cardiff. Grundet West Hams placering i ligaen har de fået en stor pengepræmie, i omegnen af 87.500.000 kroner.

i de sidste par spillerunder, mødte man Sunderland på hjemmebane. En kamp som bare skulle vindes, hvis West ham ville gøre sig nogle forhåbninger om at ende i top ni.. Men fansene fik ikke den sejr de ville have da vi blev besejret på Upton Park med 1-2 og vi var naturligvis meget skuffede. Fire dage efter skulle vi gæste Newcastle og det blev ikke nogen speciel kamp og vi kunne dele point med Newcastle da resultatet blev 0-0.

Men det skulle vise sig at blive værre da vi efterfølgene også tabte til både Wolverhampton og West Bromwich Albion. Men vi fik dog heldigvis ét sølle point med hjem fra Britianna Stadium da vi gæstede Stoke City og et point med hjem derfra. Men de sidste tre kampe forløb meget dårligt set med vores øjne da vi fik en afklapsning mod både, Blackpool og Wigan på 0-2 og en på 3-0 mod Arsenal.


vs. Sunderland 1-2
vs. Newcastle 0-0
vs. West Bromwich 1-2
vs. Wolverhampton 0-1
vs. Stoke 1-1
vs. Blackpool 0-2
vs. Wigan 0-2
vs. Arsenal 0-3

*Bemærk West Ham er
nævnt først hver gang


Vi har haft en fin sæson. Lejesvenden Robbie Keane, som nu er taget tilbage til Tottenham har virkelig præsteret fantastisk under Hansens ledelse. Keane blev også kåret til årets spiller i Premier League. To'eren blev Michael Essien for Chelsea som nettede seks gange for The Blues og lavede 15 oplæg. På tredjepladsen har vi Wayne Rooney, som har scoret 26 mål og 9 oplæg i 36 kampe.

Efter en hekstisk afslutning på sæson er Hansens trupper klar efter deres ferie og Hansen ligger ikke skjul på at, han vil spendære store penge på spillere og håber på en bedre placering i næste sæson, som kan sikre dem europæisk deltagelse.

Hansen kan allerede løfte sløret op for at både Joleon Lescott, Nicolai Jørgensen og Matías Defedrico kommer til klubben.



L I G A E N
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010