home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |13| Im forever blowing bubbles!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor tror du Hansen havner henne?  (Afstemning slut: 06 Apr 2011, 15:53)
Wolfsburg
- 3 (16,7%)
Stoke
- 0 (0%)
Rosenborg
- 7 (38,9%)
Sevilla
- 5 (27,8%)
Leverkusen
- 3 (16,7%)
Antal Stemmer: 18

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: |13| Im forever blowing bubbles!  (Læst 19642 gange)
Fernando
Gæst
 
|13| Im forever blowing bubbles!
« : 13 Feb 2011, 20:22 »




Ja, så er jeg tilbage med endnu en blog! Nu har jeg endelig fået tiden og lysten tilbage til Football Manager da den ikke rigtig har været der på det sidste og har virkelig fået lysten tilbage nu i form af jeg ikke har spillet Football Manager i noget tid nu og har fået tiden til det da, der jo er vinterferie, men bloggen skal da selvfølgelig stadig køre efter ferien!
Jeg har tidligere haft et par blogge kørende herinde og én af dem jeg husker bedst er min tidligere blog med Paris Saint-Germain, hvor man fulgte Jean Pierre-Papins eventyr i Paris. Men det save holdt desværre ikke i særlig lang tid da jeg fik vanskelige problemer med den computer jeg skrev den på. Men velkommen til min nye blog om West Ham.


om Bloggen;

Bloggen kommer til at blive lidt mere enkel end mine tidligere blogge – Denne blog vil blive lidt mere overskuelig end mine andre blogs og bloggen vil indeholde korte updates og lidt flot grafik hen af vejen.


Nu kører jeg jo selvfølgelig ikke på samme pc, som de andre blogs har kørt på og nu har jeg en særdeles god bærbar og dens ydeevne er på ***** & Spilhastihed*****


L I G A E R

Danmark: 2.Division
England: npower League 2
Frankrig: Ligue 1
Holland: Eredivisie
Italien: Serie A
Spanien: Liga BBVA
Tyskland: Bundesliga
Norge: Tippeligaen
Sverige: Allsvenskan

Database: Middel
Spillere: 27.000

Denne side vil også fungere, som indholdsfortegnelse hvor overblikket over updates vil være her nede under & jeg spiller i øvrigt med den update Berendt har rettet i. Men endnu engang velkommen til min blog & lad eventyret begynde!



Tak til Jyden for topbanneret! Smiley



1. UPDATE
« Seneste Redigering: 03 Apr 2011, 15:53 af TheisHansen v.2 » Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #1: 13 Feb 2011, 20:29 »

HEHE fedt Theis.....

følger selvfølgelig med når min makker skriver en blog
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #2: 13 Feb 2011, 20:30 »

I'm forever blowing bubbles,
Pretty Bubbles in the air.
they fly so high, they reach the sky
and like West ham they'll fade and die.
Tottenham's always running, arsenals running too.
We're the Chelsea blue boys, and we're coming after you!
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #3: 13 Feb 2011, 20:31 »

I'm forever blowing bubbles,
Pretty Bubbles in the air.
they fly so high, they reach the sky
and like West ham they'll fade and die.
Tottenham's always running, arsenals running too.
We're the Chelsea blue boys, and we're coming after you!

Uha kreativt Wink
« Seneste Redigering: 01 Apr 2011, 20:41 af TheisHansen v.2 » Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #4: 13 Feb 2011, 20:33 »




Ja, så er jeg tilbage med endnu en blog! Nu har jeg endelig fået tiden og lysten tilbage til Football Manager da den ikke rigtig har været der på det sidste og har virkelig fået lysten tilbage nu i form af jeg ikke har spillet Football Manager i noget tid nu og har fået tiden til det da, der jo er vinterferie, men bloggen skal da selvfølgelig stadig køre efter ferien!
Jeg har tidligere haft et par blogge kørende herinde og én af dem jeg husker bedst er min tidligere blog med Paris Saint-Germain, hvor man fulgte Jean Pierre-Papins eventyr i Paris. Men det save holdt desværre ikke i særlig lang tid da jeg fik vanskelige problemer med den computer jeg skrev den på. Men velkommen til min nye blog om West Ham.


om Bloggen;

Bloggen kommer til at blive lidt mere enkel end mine tidligere blogge – Denne blog vil blive lidt mere overskuelig end mine andre blogs og bloggen vil indeholde korte updates og lidt flot grafik hen af vejen.


Nu kører jeg jo selvfølgelig ikke på samme pc, som de andre blogs har kørt på og nu har jeg en særdeles god bærbar og dens ydeevne er på ***** & Spilhastihed*****


L I G A E R

Danmark: 2.Division
England: npower League 2
Frankrig: Ligue 1
Holland: Eredivisie
Italien: Serie A
Spanien: Liga BBVA
Tyskland: Bundesliga
Norge: Tippeligaen
Sverige: Allsvenskan

Database: Middel
Spillere: 27.000

Denne side vil også fungere, som indholdsfortegnelse hvor overblikket over updates vil være her nede under & jeg spiller i øvrigt med den update Berendt har rettet i. Men endnu engang velkommen til min blog & lad eventyret begynde!




1. UPDATE

Og så er der jo os der skal vente en uge....  Forlegen
Logged

Aldrig alene!

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #5: 13 Feb 2011, 20:35 »

Og så er der jo os der skal vente en uge....  Forlegen

ja og så igen dem af os der slet ikke har ferie Wink
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Fernando
Gæst
 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #6: 13 Feb 2011, 20:38 »

HEHE fedt Theis.....

følger selvfølgelig med når min makker skriver en blog

Tak Patrick det jeg glad for. Smiley
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #7: 13 Feb 2011, 20:46 »

Tak Patrick det jeg glad for. Smiley

selv tak buddy
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #8: 13 Feb 2011, 20:59 »

Glæder mig til at følge med i din nye blog, synes dine gamle blogs har været gode så håber du forsætter! Wink.
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Fernando
Gæst
 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #9: 13 Feb 2011, 21:12 »

Tusind tak og håber også denne blog holder længere end mine tidligere! :-)

Næste update kommer nok snart.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #10: 13 Feb 2011, 22:37 »




West Ham smider Avram Grant på porten!

01.07.10

Avram Grant blev i dag fyret af bestyrelsen i West Ham pga. Klubbens dårlige placering i ligaen og når de at finde en ny træner til at stå i spidsen for klubben inden den nye sæson starter – Hvem ved?

Den israelske træner Avram Grant blev til dags dato fyret i West Ham efter en dårlig placering i ligaen i sidste sæson og mange dårlige resultater. Avram må nu tage utrolig skuffet hjem med en fyrreseddel i hånden.



Avram udtaler selv til The Sun; ’’Jeg er naturligvis utrolig skuffet over ikke at kunne opfylde fansnes, klubbens og bestyrelsens forventninger og nu er det op til bestyrelsen at finde en ny træner, som de mener er af den rette støbning.’’

Der bliver allerede debatteret på liv og løs på forskellige fanforums om, hvem den nye træner kan være og de fleste gætter på det bliver tidligere Aston Villa træner, Martin O’neill eller den tidligere Liverpool træner Rafa Benítez – Disse to trænere der i øjeblikket er arbejdsløse er to meget eftertraktede trænere og har megen erfaring inden for fodboldverdenen. Mange rygter er blevet sat i gang og der er også kommet rygter om, at tidligere West Ham træner Gianfranco Zola er et muligt træneremne i klubben.

Det eneste klubben har meddelt er at man arbejder på højtryk på at, finde en ny træner og bestyrelsen håber det sker snarest, men de har endnu ikke oplyst, hvilken træner de leder efter.  Men de regner med at, ha fundet en ny træner inden ugen er omme.

’’Jeg har været virkelig glad for den sæson jeg har haft her i West Ham, og jeg var selvfølgelig meget skuffet da jeg hørte om ledelsens beslutning om at, give mig en fyreseddel. Alligevel vil den korte tid her i West Ham, være en tid som jeg ser tilbage på med stor glæde.’’

Grant har tidligere været træner i Chelsea da klubben valgte at, fyre Portugisiske José Mourinho, som nu er træner i den spanske storklub – Real Madrid.




Tak til Jyden for grafik.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2011, 22:39 af TheisHansen v.2 » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #11: 13 Feb 2011, 22:45 »

Spændende klubvalg, West Ham er en klub med stort potentiale. Jeg syntes dog ikke din seneste update helt er oppe og ringe. Der er nogle kringlede formuleringer og trælse fejl, der lidt ødelægger læselysten for mig. Her er nogle eksempler:

"Klubbens dårlige placering i ligaen og når de at finde en ny træner til at stå i spidsen for klubben inden den nye sæson starter – Hvem ved?"

"Der bliver allerede debatteret på liv og løs(...)"

"Men de regner med at, ha fundet en ny træner inden ugen er omme."

Hvis du får rettet sådanne fejl til næste update ser det dog allerede meget bedre ud, og læser bestemt med her Smiley

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Fernando
Gæst
 
Sv: 1# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #12: 13 Feb 2011, 22:48 »

Okay skal nok prøve at oppe mig lidt og læse mine updates mere grundigt igennem! Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 1# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #13: 13 Feb 2011, 23:33 »

Hvis jeg får tid i morgen skulle der meget gerne komme to updates. Peace

« Seneste Redigering: 14 Feb 2011, 10:31 af TheisHansen v.2 » Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: 1# West Ham - En klub med ambitioner!
« Svar #14: 14 Feb 2011, 10:33 »

Ja, så der lige kommet en frisk afstemning op - det er fordi jeg gerne vil vide hvordan i helst vil læse bloggen og hvilken måde jeg skal skrive på? Jeg langer dog selv mest til at skrive om hver måned, men nogen tænker nok også at det jo er mit eget valg, men vil gerne høre jeres forsalg. Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010