|
U-4-E
|
|
Hvis du allerede har Mexes og Chiellini kan jeg ikke se hvad du skal med en ny?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TD-TD
|
|
Spiller med en 3 mands kæde.. så spiller med 3 centrale
|
|
|
|
|
|
ARSENAL
oddsb.blogspot.com
|
|
|
|
|
phil0883
Gæst
|
|
Ja Breno 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Hvis du skal have lidt britisk blod, så skal du kigge på Danny Wilson. Se i "så gode bliver de tråden" hvor god han er blevet i 2015.
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
TD-TD
|
|
Ja okey rimelig vild tror lige jeg vil kigge på ham
|
|
|
|
|
|
ARSENAL
oddsb.blogspot.com
|
|
|
|
|
TD-TD
|
|
Jeg er man city i 2010 i starten på 2. sæson Jeg mangler et talent der bliver vanvittig her de næste 2-3 sæsoner Han skal være midtbane central (Ikke Aaron Ramsey)
|
|
|
|
|
|
ARSENAL
oddsb.blogspot.com
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Jeg er man city i 2010 i starten på 2. sæson Jeg mangler et talent der bliver vanvittig her de næste 2-3 sæsoner Han skal være midtbane central (Ikke Aaron Ramsey)
Hvad siger pengene?
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
TD-TD
|
|
700 mio
|
|
|
|
|
|
ARSENAL
oddsb.blogspot.com
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Så prøv Javi Lopez fra internacional fra brasilien han bliver vild 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Marco Verratti.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Marco Verratti.
Nu, hvor du er i England, synes jeg du skal kaste dine penge efter Jonjo Shelvey, der udvikler sig til en rigtig dygtig fodboldspiller. Han bliver rigtig god i løbet af nogle år. Han er dog offensiv midtbane spiller 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Nu, hvor du er i England, synes jeg du skal kaste dine penge efter Jonjo Shelvey, der udvikler sig til en rigtig dygtig fodboldspiller. Han bliver rigtig god i løbet af nogle år. Han er dog offensiv midtbane spiller  Enig. Syntes dog også du skal prøve og få fat i Jack Rodwell eller Toni Kroos
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
TD-TD
|
|
Tak. De er vilde nok køber dem nok 
|
|
|
|
|
|
ARSENAL
oddsb.blogspot.com
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Dem alle? Hehe, så skal du sgu have tegnebogen frem.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Dem alle? Hehe, så skal du sgu have tegnebogen frem. Han spiller trods alt også i Manchester City, så der burde være penge til det. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|