home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Taber til store hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taber til store hold  (Læst 1861 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Taber til store hold
« : 09 Feb 2011, 21:37 »

Hejsa.
Jeg er Liverpool i første sæson (med transfer opdateringen). Jeg ligger pt. Nummer tre, men jeg har et problem: Jeg KAN ikke vinde over de største hold, som United, Arsenal osv.. Mod de små hold plejer jeg at vinde sikkert. Min opstilling er 4-4-2 med offensive kanter. Hvad gør jeg forkert?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #1: 09 Feb 2011, 21:43 »

Spiller du med den samme taktik med de store hold? Det kan være den er for offensiv. Hvilke mål bliver scoret i mod dig? Er det kontra, dødbold osv.

Ville også være rart med et SS Smiley
Logged

Arsenal!

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #2: 09 Feb 2011, 21:45 »

Jeg har en mere defensiv taktik også (4-3-2-1) men den bruger jeg mest når jeg er på udebane. Den virker bare heller ikke..
Jeg synes faktisk, at det er meget forskelligt hvilke mål der bliver scoret. Tit er det på dødbolde i de aller sidste minutter, men ellers er det meget forskelligt.

Et SS af hvad? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #3: 09 Feb 2011, 21:54 »

Et SS af din taktik Smiley

Du kunne prøve at sætte kampforberedelsen op ugen inden kampen og fokusere på det defensive, det har virket for mig. Jeg vil også foreslå at du bruger en taktik som mener meget om din normale, altså samme opstilling. Du kan så gøre den mere defensiv end den normale. Hvis du så kommer bagud vil jeg afvente de næste 10 min og se hvorledes kampen udvikler sig. Hvis du mister alt overtag kan du skifte tilbage til din normale taktik, altså den du bruger mod mindre hold. (Du kan selvfølgelig ikke vente med at reagere hvis de scorer til sidst)

En sidste ting jeg kunne tænke mig at vide er hvordan du bruger dine udskiftninger. Du skrev tidligere at det er tit til sidst de scorer, måske bruger du dine udskiftninger for tidligt.

Håber det giver dig noget inspiration til din taktik Smiley
Logged

Arsenal!

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #4: 09 Feb 2011, 22:04 »

4-4-2 Opstilling: http://tinypic.com/view.php?pic=mh7j9&s=7
4-4-2 taktik: http://tinypic.com/view.php?pic=mh7j9&s=7

Så jeg skal altså lave en ny defensiv taktik med samme opstilling? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #5: 09 Feb 2011, 22:09 »

Det ville jeg forsøge. Prøv at spille på kontra og direkte. Nu kan jeg ikke se om du bruger Carroll som targetman men det kunne være en mulighed med bolde til hovedet. Under personlige indstillinger kan du også sætter Carroll til at holde på bolden og Suarez til at løbe i hullerne.
Du spiller normalt med offensive kanter, dem ville jeg måske sætte en tak ned. På den måde kommer du til at stå mere kompakt.
Logged

Arsenal!

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #6: 09 Feb 2011, 22:11 »

Det ville jeg forsøge. Prøv at spille på kontra og direkte. Nu kan jeg ikke se om du bruger Carroll som targetman men det kunne være en mulighed med bolde til hovedet. Under personlige indstillinger kan du også sætter Carroll til at holde på bolden og Suarez til at løbe i hullerne.
Du spiller normalt med offensive kanter, dem ville jeg måske sætte en tak ned. På den måde kommer du til at stå mere kompakt.
Ja, jeg bruger Carroll som targetman og med bolde til hovedet. Skal jeg kun sætte det med Suarez og Carroll til i defensiv, eller skal det også bruges offensiv? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #7: 09 Feb 2011, 22:15 »

Du kan bruge det begge steder. Men du skal selvfølgelig ikke ændre for meget på dem hvis de spiller godt nu. Men specielt når du spiller defensivt vil jeg anbefale at du sætter Carroll til at holde på bolden. Dermed får dine kanter og midtbane spillere mulighed for at nå op og støtte ham. 
Logged

Arsenal!

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #8: 09 Feb 2011, 22:18 »

Du kan bruge det begge steder. Men du skal selvfølgelig ikke ændre for meget på dem hvis de spiller godt nu. Men specielt når du spiller defensivt vil jeg anbefale at du sætter Carroll til at holde på bolden. Dermed får dine kanter og midtbane spillere mulighed for at nå op og støtte ham. 
Okay, mange tak. Det vil jeg prøve Smiley
http://tinypic.com/view.php?pic=13zbvao&s=7 - Her er min defensive taktik. Er der noget, der skal ændres ved den? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #9: 09 Feb 2011, 22:24 »

Vil måske mene at du har sat den defensive linje en tand for lav. Derudover vil jeg ikke slå hårde indlæg da Carroll er god med hovedet. Hvis du bruger Suarez oppe foran vil jeg slå hårdeindlæg. Men da Carrolls styrke er hovedspillet er der ingengrund til at slå dem hårdt mod forreste. Skærme af vil jeg heller ikke sætte til "pres mere på". Her vil jeg vælge standard. Zone opdækning har jeg aldrig rigtig brugt, så ved ikke om det virker godt når man spiller defensiv. Ville måske også vælge standard her.

Håber det lykkes dig at få succes med taktikken. Det er dog slet ikke dårligt at ligge nummer fire med Liverpool i første sæson.
Logged

Arsenal!

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #10: 09 Feb 2011, 22:28 »

Vil måske mene at du har sat den defensive linje en tand for lav. Derudover vil jeg ikke slå hårde indlæg da Carroll er god med hovedet. Hvis du bruger Suarez oppe foran vil jeg slå hårdeindlæg. Men da Carrolls styrke er hovedspillet er der ingengrund til at slå dem hårdt mod forreste. Skærme af vil jeg heller ikke sætte til "pres mere på". Her vil jeg vælge standard. Zone opdækning har jeg aldrig rigtig brugt, så ved ikke om det virker godt når man spiller defensiv. Ville måske også vælge standard her.

Håber det lykkes dig at få succes med taktikken. Det er dog slet ikke dårligt at ligge nummer fire med Liverpool i første sæson.
Mange tak for hjælpen. Håber, at det virker..
Og nej, det er jeg skam klar over, men det er stadig frustrerende, at det kun er de små hold jeg besejrer.  Peace
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taber til store hold
« Svar #11: 09 Feb 2011, 22:33 »

Det er klart, man vil altid vinde. Håber at det vil virke. Men husk at bruge det med kampforberedelsen. Det bruger jeg tit mod de store hold, og syntes selv at jeg få fine resultater.
Logged

Arsenal!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010