home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1194 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  M11-blog: Back to Glory
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: M11-blog: Back to Glory  (Læst 658 gange)
Tash
Gæst

M11-blog: Back to Glory
« : 09 Feb 2011, 15:20 »

Dallas Cowboys
For kort tid siden besluttede jeg, at jeg vil gøre alle jer andre kloge på mit nuværende spil i Madden 11, hvor jeg spiller med mit favorithold, Dallas Cowboys. Jeg har allerede spillet de første tre kampe i sæsonen, som alle finder sted i september måned, men derfor skal i da ikke snydes for en introduktion.

Mit mål ved spillet er først og fremmest at hjemføre det sjette Vince Lombardi-trofæ til "Americas Team". Herefter skal der arbejdes videre med holdet, der år efter år skal være konkurrencedygtigt og være med til at spille om den helt store titel.

Jeg er og har aldrig været den store tilhænger af store handler via free agency, når jeg har kontrolleret et hold. De eneste handler via free agency vil ske, når jeg mangler en reserve til en position. Når holdet skal forstærkes, vil jeg dermed udelukkende kigge mod draften, hvor jeg håber på, at jeg gennem en årrække vil være i stand til at finde spillere, der kan gå direkte ind og forstærke holdet, eller i det mindste give den normale starter kamp til stregen under preseason.

Næste update: Referat af sepmtember måned.

Tash
Gæst

Sv: M11-blog: Back to Glory
« Svar #1: 09 Feb 2011, 15:20 »

« Seneste Redigering: 10 Feb 2011, 21:41 af Tash » Logged

patrick J
Manager

« Svar #2: 09 Feb 2011, 15:46 »

Følger da også med, når det nu omhandler mit favorithold!! Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #3: 09 Feb 2011, 15:51 »

Dejligt med endu en Madden blog, dog hader jeg Cowboys Wink

FCK

Tash
Gæst

« Svar #4: 09 Feb 2011, 22:21 »

September 2010
At få en god start på sæsonen er måske en af de vigtigste ting overhovedet. Det gælder selvfølgelig også for Dallas Cowboys, hvis drøm er at spille Super Bowl på hjemmebane til februar. En drøm, der kun kan blive til realitet, hvis alle tre enheder spiller på sit maksimale. Kan det lade sig gøre for Tony Romo og resten af holdet at gøre det over 16 kampe og lidt mere til, hvis slutspilspladsen bliver sikret?

Det startede ihvertfald ikke godt for en af forhåndsfavorittern e. Det blev nemlig til et nederlag på udebane til divisionsrivalerne fra Washington Redskins på 20-18 i en kamp, der kunne have endt meget anderledes, hvis ikke Marion Barber indenfor det sidste minut leverede sæsonens første fumble. Personligt har det kostet ham jobbet som andetvalg efter Felix Jones, og fremover vil det altså være Tashard Choice, der skal tage over, når førstevalget har brug for en lille pause.

Herefter kom der for alvor gang i Tony Romo, der leverede noget af det bedste football i hans karriere. Han fører også ligaen i både yards og touchdowns efter de første tre kampe, og endnu mere positivt er det, at det ikke blot er en receiver, der sætter alle yards ind på tavlen. Miles Austin, Roy Williams, Dez Bryant og Jason Witten er således alle over 200 yards efter de første tre kampe.

Det flotte og eksplosive angreb er dog ikke nok til at være i front af divisionen, da både Washington Redskins og Philadelphia Eagles er foran grundet henholdsvis indbyrdes opgør og record indenfor divisionen. Noget skal der dog ske med Dallas Cowboys' forsvar, der er blandt de dårligste i ligaen på nuværende tidspunkt, og for at gøre ondt værre har man endnu ikke set en eneste interception på forsvaret.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010