|
|
|
Caspper
|
|
Fuld respekt for du er newcastle fan, men trøjen er ikke noget kønt syn! Det er manchester uniteds nye hjemmetrøje nu heller ikke.. kan ikke se hvad den sorte pil på trøjen skal gøre godt for???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newcastle
|
|
Fuld respekt for du er newcastle fan, men trøjen er ikke noget kønt syn!
Det er manchester uniteds nye hjemmetrøje nu heller ikke.. kan ikke se hvad den sorte pil på trøjen skal gøre godt for???
Hehe købte den også kun fordi den var så grim 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Den har potentiale til at blive lige så kult som Arsenals ditto fra 1990/91!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr-legendary
|
|
Jeg synes egentligt det er nogle fede farver den har. Originale trøjer ftw!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Hold: RCD Espanyol Home/away: Hjemme Sæson: 08/10 Navn: Nakamura Nr.: 7 Købt i/hos: Espanyols webshop (Det skal siges at jeg først bestiller den om en uges tid, da den pt. er udsolgt, pga. alle de nye Japanske fans  .)
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Køber nok snart en af de nye Arsenal trøjer, ved dog ikke hvem jeg skal have skrevet på ryggen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Skal snart have fat i Brøndbys hjemmetrøje og udebanetrøje med MAX VON på den ene og ved ikke hvem på den anden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Så snart det er afgjort hvilket nummer Higuain(måske nyt) og Benzema(venter på flere bliver soglt) køber jeg Real nye trøje med en af dem på ryggen, hvilken ved jeg ikke endnu.
Derudover køber jeg formentlig også Portsmouth ude fra sidste sæson for 200 kroner, dog uden navn bagpå.
Angående Real trøjen nogen der kan foreslå et billigt sted?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dr_Weis
Lilleputspiller
|
|
Ja det er go stil og jeg skal også ha købt mig en næste gang at jeg tager til La Herradua tæt på Malaga!, men der går nok lang tid til at jeg skal afsted... Fik du med Mtliga på ryggen eller hvad?
Vh.Blackstone
Nej.. Jeg fortrækker trøjer uden tryk, eller med mit eget efternavn  , ej også kender jeg heller ikke frygtelig meget til deres spillere.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Barca Home + Away (Iniesta - Messi) Brøndby Home + Away + 10 mesterskaber trøjen + den sorte Unicef trøje Le Havre Home Schalke 04 Home Liverpool Home (Agger)
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Hold: Spanien Home/away: Home Sæson: 09/10 Navn: Ikke noget endnu, men Senna skal trykkes bagpå. Nr: 19 Købt i/hos: En sportsforretning i Nice, som jeg lige pt. har glemt navnet på. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Nogen der kan anbefale et par billigere sider at købe trøje hende.
Har overvejet Unisport, men 140 kr. for tryk synes jeg er lidt i overkanten.
Nogen forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orko
|
|
Hold: Vitesse Arnhem Home/away: Home Sæson: 08/09 Navn: Junker Nr.: 10 Købt i/hos: Fået af Mads Junker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enevoldsen
|
|
Nogen der kan anbefale et par billigere sider at købe trøje hende.
Har overvejet Unisport, men 140 kr. for tryk synes jeg er lidt i overkanten.
Nogen forslag?
Unisport er vist også MEGET langsomme til at levere ting... En fra min klasse bestilte noget Barca udstyr og der gik over 3 uger før han fik det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|