|
Mikkel2306
|
|
Hold: Chelsea Hjemme/ude: Ude Lange/korte ærmer: Korte Sæson: 07/08 Navn: - Nr.:-
Den selvlysende:P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Hold: Real Madrid. Hjemme/ude: Hjemme Lange/korte ærmer: Korte Sæson: 07/08 Navn: Intet, den hænger på væggen. Nr.: Intet, den hænger på væggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Icemate
|
|
Hold: Liverpool Hjemme/ude: Ude Lange/Korte ærmer: Korte Sæson: 2007/2008 Navn: Torres Nummer: 9
Den seneste sportstrøje jeg har købt er
Hold: New England Patriots Hjemme/ude: Hjemme Larnge/Korte ærmer: Korte Navn: Brady Nummer: 12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Hold: Lyngby BK Hjemme/Ude: Hjemme Lange/Korte ærmer: Korte Sæson: 07/08 Navn: Holst Nummer: 14
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Temp
|
|
Hold: AGF Hjemme/Ude: Hjemme Lange/Korte ærmer: Korte Sæson: 07/08 Navn: Rasmussen Nummer: Ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Hold: Olympique Lyonnais Hjemme/Ude: Hjemme Lange/Korte ærmer: Korte Sæson: 07/08 Navn: Ingen Nummer: Ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Hold: OB Hjemme/Ude: Hjemme Lange/Korte ærmer: Korte Sæson: 07/08 Navn: Nr:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Hold AEK Athen Hjemme/Ude Ude Lange/Korte ærmer Korte Sæson 07/08 Navn Rivaldo Nr 10 BILLEDEog Hold Olympique Marseille Hjemme/Ude Ude eller alternativ Lange/Korte ærmer Korte Sæson 05/06 Navn - Nr - BILLEDE
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Mar 2008, 10:20 af ydersog »
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Hold: Ajax Amsterdam Hjemme/Ude: Hjemme Lange/Korte ærmer: Korte Sæson: 97/98  Navn: Kluivert Nummer:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
PSV-hjemmebanetrøje  Var nede og se dem i oktober sidste år, en uforglemmelig oplevelse. Så fandt jeg lige hjemmebanetrøjen i Aalborg, og købte den. Jeg har også deres CL-trøje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schram
|
|
Hold: Bielefeld Hjemme/ude: Ude (3.trøjen orange) Lang/kort ærmer: Kort Sæson: 07/08 Navn: ZUMA NR. 22 Detalje: Zuma autograf på trøjen med personlig hilsen:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AaronLennon
Gæst
|
|
Hold: Brøndby Hjemme/Ude: 3. (blå) Lange/Korte ærmer: Korte Sæson: 07/08 Navn: - Nr.: - Den kostede 150,- på Uni  (men hvis i har i tankerne at købe den så vil jeg råde jer til at lade være, medmindre den skal hænge på væggen. Trøjen er meget kort og ærmerne er store!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woodgate97
Gæst
|
|
Hold: Newcastle Hjemme/ude: Ude (lyseblå) Lange/korte ærmer: Lange Sæson:07-08 Navn: Barton Nummer:7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fredi
|
|
Hold: F.C Barcelona Hjemme/ude: Hjemme Lange/korte ærmer: Korte Sæson: 06-07 Navn: Ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi