home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 500 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Dårlig bagkæde
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dårlig bagkæde  (Læst 1247 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller

Dårlig bagkæde
« : 05 Feb 2011, 13:04 »

Jeg tror de fleste af jer kender det hvor ens forsvarspiller ikke følger sin mand, som så rykker fri i hullet og scorer eller når ens midterforsvarer prøver at hedte bolden tilbage til målmanden nærmest halvt nede på egen banehalvdel, hvorefter angriber snupper bolden og så er der dømt friløber.
Det eksempel på dårlig markering sker rigtig ofte i mine spil, ligegyldigt hvem jeg er. En spillers egenskab i markering har selvfølgelig noget at sige om hvor tæt han sidder på sin modstander, men i mine spil sker det så ofte at det må have noget med mine taktiske indstillinger at gøre. Det er lige meget om jeg er Manchester United, hvor jeg har Ferdinand og Vidic i det centraleforsvaret eller om jeg er Allerød og har 2 ukendte spillere i det centraleforsvar.
Pt. spiller jeg med Brøndby, hvor jeg har Schlebrügge og Bischoff. De er habile forsvarspillere i forhold til Superligaen, men alligevel sker de her ting ofte. Når modstanderholdene spiller bolden op på deres ene angriber, som så vender med bolden, løber den anden angriber i dybden og får bolden, mens mine spillere bare står plantet i jorden og slet ikke dækker deres mand. Det er jeg ved at være rigtig godt træt af og vil så spørge jer hvad grunden til dette kan være?
Schlebrügge og Bischoff har begge rollerne Central Forsvars spiller - Forsvar. Min defensive linje skifter jeg alt efter hvem jeg møder, men tror heller ikke det er den der er problemet, da det er markeringen der er det store problem. Jeg vil meget gerne høre hvad i tror der er grunden til dette problem Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Dårlig bagkæde
« Svar #1: 05 Feb 2011, 13:16 »

Hvad der er problemet vil jeg ligge usagt, for har selv prøvet det med BIF hver gang jeg starter, taktikken plejer ikke at ændre noget, både egne og downloadede lukker de for mange mål ind med.

Derfor har jeg skiftet til en 4-1-4-1 (2x Wingbacks(auto), 1x Boldspillende(stopper), 1x begrænset(opbakker), 1x Ankermand(forsvar), 1x Avanceret playmaker(angreb), 1x Felt til felt(support), 2x Kantspiller (angreb), 1x Komplet boksspiller (angreb)

Nu har jeg så valgt at lave et generationsskifte på holdet, så har hverken bissen, MvS, TR, JF, JK, Magic, Bernburg, Nilsson, Farne, Gislason - samt en del yngre og også goodson, for at gøre plads til nogle nyindkøb, første sæson var et mindre flop med en 3. plads på målscore.

Mit bud vil være at gimpe lidt på offensiven, prøve at spille med korte bolde, højt tidsspild, bredde og tempo, med en defensiv playmaker eller ankermand. Fik selv Willians fra Flamengo på fri transfer efter første sæson, og har købt Mubarak Wakaso (ja det var fornavnet der fik mig til det!), for 4.5 mil i Elche Ilicitano.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 05 Feb 2011, 13:20 »

Hvad der er problemet vil jeg ligge usagt, for har selv prøvet det med BIF hver gang jeg starter, taktikken plejer ikke at ændre noget, både egne og downloadede lukker de for mange mål ind med.

Derfor har jeg skiftet til en 4-1-4-1 (2x Wingbacks(auto), 1x Boldspillende(stopper), 1x begrænset(opbakker), 1x Ankermand(forsvar), 1x Avanceret playmaker(angreb), 1x Felt til felt(support), 2x Kantspiller (angreb), 1x Komplet boksspiller (angreb)

Nu har jeg så valgt at lave et generationsskifte på holdet, så har hverken bissen, MvS, TR, JF, JK, Magic, Bernburg, Nilsson, Farne, Gislason - samt en del yngre og også goodson, for at gøre plads til nogle nyindkøb, første sæson var et mindre flop med en 3. plads på målscore.

Mit bud vil være at gimpe lidt på offensiven, prøve at spille med korte bolde, højt tidsspild, bredde og tempo, med en defensiv playmaker eller ankermand. Fik selv Willians fra Flamengo på fri transfer efter første sæson, og har købt Mubarak Wakaso (ja det var fornavnet der fik mig til det!), for 4.5 mil i Elche Ilicitano.
Det er bare ikke kun i Brøndby jeg har problemer med det. Det er ligegyldigt om jeg har verdensklasse spillere eller amatører, så det må jo ligge i det taktiske. Det er som om de er for dovne og at det rager dem en pap and at modstanderne scorer Ubeslutsom

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #3: 05 Feb 2011, 13:27 »

Måske du skulle prøve noget med et højt presspil osv. - hvis det kun er i starten kan de jo også skyldtes at de bare ikke kender systemet godt nok endnu, eller hvis der er købt nye folk kan det vel også skabe lidt uro - dette er dog kun et gæt Smiley

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

fred400
Ynglingespiller

« Svar #4: 08 Feb 2011, 16:37 »

Prøv at sætte dine markeringsinstrukti oner til mandsopdækning Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010