|
Roche
|
|
Efter min sidste vælg et hold gik død pga. lidt koks i editoren, prøver jeg nu igen. Man vil få sit navn som træner for en klub, så vil fortælle om klubbens udvikling og andet. Hvis i vil have, at jeg skal være manager i jeres navn, men gøre som i siger må i godt sige, at i hellere vil det. Disse ting skal lige skrives: Navn: Fødselsdato(Alle vil være fra 1963): Klub:
-Maks 8 tilmeldte
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Feb 2011, 16:37 af massu14 »
|
|
|
|
|
|
|
Roche
|
|
Alle vil være fra 1963, fordi hvis en manager er f.eks. 17 år er det ret dumt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
Navn: Marc Kjær Rasmussen Fødselsdato(Alle vil være fra 1963): 27.05 Klub: AGF
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Navn:Niek Van Gijzel Fødselsdato(Alle vil være fra 1963):5 Juni Klub:OB
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Navn: Jonathan Møller Fødselsdato: 10. Januar Klub: Hertha Berlin (Hvis det skal være en mindre klub så AB)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roche
|
|
Navn: Jonathan Møller Fødselsdato: 10. Januar Klub: Hertha Berlin (Hvis det skal være en mindre klub så AB)
Det er fint. Alle klubber må vælges
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Navn: Louis Starr Fødselsdato(Alle vil være fra 1963): 31. Maj Klub: KFUM København(hvis det kan lade sig gøre ;-) ) ellers FCK 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duffk90
|
|
Navn: Sebastian Falk Fødselsdato(Alle vil være fra 1963): 09.03 Klub: AaB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roche
|
|
Navn: Louis Starr Fødselsdato(Alle vil være fra 1963): 31. Maj Klub: KFUM København(hvis det kan lade sig gøre ;-) ) ellers FCK  Det bliver FCK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roche
|
|
Man må altså god vælge udenlandske klubber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
Navn: Christian Jensen Fødselsdato(Alle vil være fra 1963): 26.06 Klub: Brøndby IF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
|
|
Navn: Kasper Jensen Fødselsdato(Alle vil være fra 1963): 26.01 Klub: Brande IF (hvis muligt) Ellers Rangers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roche
|
|
Navn: Kasper Jensen Fødselsdato(Alle vil være fra 1963): 26.01 Klub: Brande IF (hvis muligt) Ellers Rangers
Det bliver rangers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|