home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Netcaféen
| | | | |-+  Hjælp til start af spil.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til start af spil.  (Læst 1048 gange)
Slay
Juniorspiller
**

Hjælp til start af spil.
« : 03 Feb 2011, 12:59 »

Hej.

Vi er 2 drenge som går på efterskole og gerne vil spille sammen. Vi har hver vores spil, og sidder ved siden af hinanden. Problemet er at vi ikke kan finde hinandens servere. Vi har prøvet at indtaste hinandens server ip, som vi har fundet over spilstatus. Igen uden succes. Vi vil høre hvad vi skal gøre for at finde hinanden, da skolen har gjort sådan at vi har forskellige IP'er.

På forhånd tak :-)

PhilipFlink
Manager

Sv: Hjælp til start af spil.
« Svar #1: 03 Feb 2011, 13:06 »

Har prøvet dette mange gange med at starte et netspil op med drengene fra min klasse Smiley

Det er egentlig meget nemt - I skal bare lave et nyt netværk. Et trådløst netværk der hedder "Fra computer til Computer", eller noget lign..

Der efter behøver i ikke skrive alt det der, men i det i køre på samme net kører i Lan.. Så den vil automatisk finde spillet under Lokale servere under "Deltag i netværksspil" + ham der hoster skal jo huske at sætte som kryds i "kør som server" Smiley

Slay
Juniorspiller
**

« Svar #2: 03 Feb 2011, 13:18 »

Det lyder meget rigtigt! Perfekt! Dog er jeg lidt i tvivl om hvor dette netværk skal laves og hvordan? En evt. guide ville være guld værd!

PhilipFlink
Manager

« Svar #3: 03 Feb 2011, 14:09 »

Det lyder meget rigtigt! Perfekt! Dog er jeg lidt i tvivl om hvor dette netværk skal laves og hvordan? En evt. guide ville være guld værd!

Det er jeg så ikke så god til.. det plejer altid at være en der laver netværket når det er vi spiller Smiley

Men det er ikke svært hvis man lige ved hvor det står henne :p noget med oprette eget net peer-to-peer.. noget alla det Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010