home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 1125 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Das ehrgeizige Westfalen Club
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Das ehrgeizige Westfalen Club  (Læst 10454 gange)
Guldbrand
Blogmester

Das ehrgeizige Westfalen Club
« : 02 Feb 2011, 20:21 »

Velkommen til min nye blog, en blog der traditionens tro omhandler Borussia Dortmund. Jeg har igennem de seneste mange udgaver af FM lavet en blog om Dortmund, og i år skal selvfølgelig ikke være nogen undtagelse.

Bloggen vil nok blive en smule old school agtigt, hvor det er resultaterne jeg sætter fokus på, og ikke selve fortællingen. Jeg vil forsøge at gøre noget ud af grafikken og layoutet for at give bloggen et flot udseende, men det vil blive lidt anderledes i forhold til hvad jeg tidligere har lavet af grafik.

Men håber at i vil nyde min blog og at i vil følge med i mit lille eventyr. Den første update kommer om et kort stykke tid.

Info:
DB: Lille
Patch: 11.2.1
Lande: Samtlige europæiske ligaer valgt som spilbare (nogle flere divisioner end andre)
« Seneste Redigering: 17 Feb 2011, 16:21 af Guldbrand » Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #1: 02 Feb 2011, 20:23 »

Det ser lovende ud. Smiley

Hala Madrid!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2: 02 Feb 2011, 20:30 »

Guldbrand
Blogmester

« Svar #3: 03 Feb 2011, 19:21 »

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #4: 03 Feb 2011, 19:28 »

Du bliver ved med af spytte den ene geniale blog ud efter den anden, men jeg kan lide det Wink.

KIU!!

FCK

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #5: 03 Feb 2011, 19:39 »

Det ville være dejligt med en smule større tekst, men det er bare hvad jeg mener Wink

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6: 03 Feb 2011, 19:42 »

Du bliver ved med af spytte den ene geniale blog ud efter den anden, men jeg kan lide det Wink.

KIU!!
Mange tak, er glad for at du kan lide det jeg laver..   Smiley

Det ville være dejligt med en smule større tekst, men det er bare hvad jeg mener Wink

Hehe, ja regnede nok med at den skulle komme, og kan sagtens følge dig. Skal nok se om jeg ikke gøre skriften større, og samtidigt have plade nok til at skrive om min. 3 kampe. problemet ligger i at jeg har lagt updaten ud som et billede for at undgå at lave opsætning her på FMF, og det betyder at jeg kun har en vis plads at gøre godt med..

Men skal nok arbejde på det..   Wink

Erzael
Manager

« Svar #7: 03 Feb 2011, 19:53 »

Der er mange ting man snart ikke kan undlade at sige, hvis man siger Guldbrand. Taktik, økonomi, og ja, selvfølgelig også Dortmund. Man må godt nok sige, at du har fået forsøgt igennem mange år med denne tyske klub. Og tit er det da også blevet til succes for dig med holdet fra Signal Iduna Park.

Jeg kan sku aldrig lade vær med at følge med i hvad du laver Guldbrand, og dette er ikke en undtagelse Wink

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 03 Feb 2011, 19:55 »

Der er mange ting man snart ikke kan undlade at sige, hvis man siger Guldbrand. Taktik, økonomi, og ja, selvfølgelig også Dortmund. Man må godt nok sige, at du har fået forsøgt igennem mange år med denne tyske klub. Og tit er det da også blevet til succes for dig med holdet fra Signal Iduna Park.

Jeg kan sku aldrig lade vær med at følge med i hvad du laver Guldbrand, og dette er ikke en undtagelse Wink
Lige mine ord. Wink

Hala Madrid!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #9: 03 Feb 2011, 20:13 »

Hehe, mange tak..

Jeg har desværre den forbandelse der gør at jeg har meget svært ved at finde motivationen med et hold som jeg på en eller anden måde ikke har tilknytning til. Dvs at spil med hold som ikke er Dortmund, Rangers eller et dansk hold ofte ender i vasken, hvilket irritere mig voldsomt. Derudover plejer jeg ikke at spille med Rangers da udfordringen ofte er for lille, så det er et begrænset valg af hold jeg har..   Ubeslutsom

Men et spil og blog med Dortmund er nærmest en tradition nu, og det ønsker jeg ikke at lave om på.. Så er glad for at i stadig ønsker at følge med i mine BVB blogs.. Haha   Thumbs Up

Guldbrand
Blogmester

« Svar #10: 04 Feb 2011, 14:48 »

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 04 Feb 2011, 15:27 »

Rigtig god blog guldbrand, og hold da op, hvor kan jeg godt lide det med cifrene Smiley

- Du må meget gerne fortsætte din flotte blog i lang tid endnu! Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #12: 04 Feb 2011, 16:26 »

Rigtig god blog guldbrand, og hold da op, hvor kan jeg godt lide det med cifrene Smiley

- Du må meget gerne fortsætte din flotte blog i lang tid endnu! Smiley

Mange tak for de rosende ord..  Mine forventninger og mit mål er også at holde bloggen kørende i rigtig mange sæsoner.  Wink

Yessir
Manager

« Svar #13: 07 Feb 2011, 14:04 »

Mange tak for de rosende ord..  Mine forventninger og mit mål er også at holde bloggen kørende i rigtig mange sæsoner.  Wink

Lad os håbe det bliver tilffældet, for du har gang i noget lækkert her  Thumbs Up

Guldbrand
Blogmester

« Svar #14: 07 Feb 2011, 14:06 »

Lad os håbe det bliver tilffældet, for du har gang i noget lækkert her  Thumbs Up

Mange tak..  Regner med at der kommer en ny update engang senere idag..   Smiley

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010