home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  1 Bruger, 539 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedste forsvars duo - All time !
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Bedste forsvars duo - All time !  (Læst 15882 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: Bedste forsvars duo - All time !
« Svar #75: 16 Feb 2011, 21:53 »

Det er jo netop ikk en nørd der gør det  Wink
En nørd ville have skrevet en roman om hvorfor hans mening er rigtig  Wink

Men nej selvfølgelig kan man ikke stille det op på den måde. Det er iøvrigt også meget svært og sammenligne forskellige forsvars duoer. Den bedste i spanien vil ikk nødvendigvis være den bedste i England, og omvendt.

Nu er det heller ikke den bedste i Spanien eller bedste i England vi leder efter. - Men den bedste igennem tiderne, og dermed også det forsvar vi mener ville kunne klare sig bedst generelt set ligegyldig hvilken liga de spiller i.

Og netop derfor mener jeg stadig at Ferdinand og Vidic er et rigtig godt bud. jeg vil tro at uanset hvilken liga du sætter de to ind i, så vil de være rigtig stærke, og bedre end nogen anden.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #76: 16 Feb 2011, 21:58 »

John Terry og David Luiz, de har alt. Fart, styrke, overblik, nådeløshed, og er gode offensive er bare nogle få ting i deres arsenal! Opstemt vurderet ud fra en kamp, men duoen så virkelig lovende ud.

Thore
Manager

« Svar #77: 16 Feb 2011, 21:59 »

Nu er det heller ikke den bedste i Spanien eller bedste i England vi leder efter. - Men den bedste igennem tiderne, og dermed også det forsvar vi mener ville kunne klare sig bedst generelt set ligegyldig hvilken liga de spiller i.

Og netop derfor mener jeg stadig at Ferdinand og Vidic er et rigtig godt bud. jeg vil tro at uanset hvilken liga du sætter de to ind i, så vil de være rigtig stærke, og bedre end nogen anden.

Jo men igen, så kan det være svært at sammenligne duo'er fra forskellige tider. Ganske naturligt kommer der jo kun bud fra de sidste 20 år, men der har vel også været gode forsvars duo'er fra før den tid. Ikke at jeg kan huske nogen, men der må vel gemme sig nogen.
Så må der komme lidt ældre herre på banen  Peace

Jeg syntes også at Ferdinand og Vidic er den stærkeste lige nu, men vil de kunne gøre det lige så godt på Barcelonas hold? Det er jeg lidt i tvivl om, men det finder vi nok aldrig ud af  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #78: 17 Feb 2011, 14:43 »

John Terry og David Luiz, de har alt. Fart, styrke, overblik, nådeløshed, og er gode offensive er bare nogle få ting i deres arsenal! Opstemt vurderet ud fra en kamp, men duoen så virkelig lovende ud.

Hehe, lidt at tage munden fuld at kåre alle tiders bedste forsvarsduo baseret på en enkelt kamp. Jeg vil umiddelbart sige at det er Adams / Bould, totalt uden farvede briller.. Det var jo ikke for sjov at Arsenal blev kaldt Boring Boring Arsenal under George Graham.. Hvis Arsenal scorede 1 mål, havde vi vundet, for der blev aldrig scoret imod.. I sæsonen 90/91 lod vi kun 18 mål gå ind i en hel sæson, så det må da siges at være en bedrift der understreger deres formidable defensive evner!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anden_ark
Ynglingespiller

« Svar #79: 17 Feb 2011, 14:48 »

Nu er jeg ikke mere end 21 år gammel, så jeg kan ikke snakke med fra 80'rne og 70'rne. Ser jeg på nyere tid, så vil jeg mene at Ferdinand og Vidic i sæsonen 07-08 var helt i en klasse for sig. Med et mesterskab og en champions league pokal, var de suveræne. Lige siden har de også vist en stor klasse.

Metsu1
Manager

« Svar #80: 17 Feb 2011, 14:54 »

Hehe, lidt at tage munden fuld at kåre alle tiders bedste forsvarsduo baseret på en enkelt kamp. Jeg vil umiddelbart sige at det er Adams / Bould, totalt uden farvede briller.. Det var jo ikke for sjov at Arsenal blev kaldt Boring Boring Arsenal under George Graham.. Hvis Arsenal scorede 1 mål, havde vi vundet, for der blev aldrig scoret imod.. I sæsonen 90/91 lod vi kun 18 mål gå ind i

Må "desværre" sige, at jeg er enig i den påstand.

Det var en fremragende duo, men hele bagkæden på det Arsenal hold var jo fremragende inkl. David Seaman.

Jeg prøver også at være upartisk, men mit valg falder stadig på Ferdinand og Vidic, som i Ferdinands bedste dage var en fantastisk duo, mens Nesta og Cannavaro også var en fantastisk duo.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #81: 17 Feb 2011, 15:57 »

At sammenligne Messi og Drogba er som at sammenligne æble og bananer - det giver ikke mening. De er fuldstændige modsætninger som angrebsspillere kan være. Hvis du sammenlignede Drogba med Fernando Ilorente, der minder om hinanden, er Drogba klart bedre. Han er sådan set den mest komplette angriber der findes - kort sagt.

Og at Higuain er bedre end Torres er jo også en joke. Higuain kan ikke scorer i store kampe, så derfor er han ikke en verdensklasse angriber. Og Forlan er da langt fra Berbatovs niveau i øjeblikket. Ronaldo vs. Rooney er en vurderingssag. Villa er ikke lige så god som Tevez, der har en klart større indflydelse på sit hold end Villa har.

Hold da helt kæft... Higuain var så langt bedre end Torres i sidste sæson, så han bare alene der er blevet bedre end ham. Han gjorde også godt i denne sæson indtil han blev skadet. Torres har været lort i 2 sæsoner nu, og var ekstrem lort for Spanien ved vm, og det var Higuain ikke ligefrem for Argentina. Det er for klamt det der. Higuain er en langt bedre angriber end Torres. I Torres har man en mand, hvis spidskompetence er at stå og glo, imens bolden ryger lige forbi ham. Higuain kæmper samtidig med han score.

Liverpool F.C

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #82: 17 Feb 2011, 16:08 »

Hold da helt kæft... Higuain var så langt bedre end Torres i sidste sæson, så han bare alene der er blevet bedre end ham. Han gjorde også godt i denne sæson indtil han blev skadet. Torres har været lort i 2 sæsoner nu, og var ekstrem lort for Spanien ved vm, og det var Higuain ikke ligefrem for Argentina. Det er for klamt det der. Higuain er en langt bedre angriber end Torres. I Torres har man en mand, hvis spidskompetence er at stå og glo, imens bolden ryger lige forbi ham. Higuain kæmper samtidig med han score.
hahaha funny (Til den fed text) Er enig med dig, Higuain er langt, langt, laaaaangt bedre.

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010