home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Din chance!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vælg jeres Top 3 over de bedste idéer(Idéerne kan ses i introindlægget og alle brugere har 3 stemmer)  (Afstemning slut: 21 Feb 2011, 00:32)
louisfr idé
- 8 (13,6%)
SørenA idé1
- 12 (20,3%)
BelthazorDK idé
- 10 (16,9%)
nicolajtmadsen idé
- 16 (27,1%)
SørenA idé2
- 6 (10,2%)
Duffk90
- 7 (11,9%)
Antal Stemmer: 31

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Din chance!  (Læst 13833 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Din chance!
« Svar #15: 01 Feb 2011, 14:18 »

evt. skrive dem op?

Det er også planen at gøre det i intro indlægget. Hvilket jeg går i gang med nu.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

SørenA
Gæst

« Svar #16: 01 Feb 2011, 14:19 »

Jeg vil da gerne bringe et par forslag. Det første er muligvis for omfattende, men at man i de store lande, sætter spillere fri af deres kontrakter, så man kan starte et spil, hvor man kan hente en masse forskellige spillere i starten. Lidt ala Fantasy draft i de amerikanske konsol-spil Smiley

Det andet ville være at at lave samme økonomi for alle, igen bare i de store lande, så enten alle er lige rige, eller lige fattige, dette ville gøre det sjovt at spille online, da man ser hvem der kan lave de bedste handler Smiley

Det var mine forslag..

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #17: 01 Feb 2011, 14:22 »

Rigtig godt intativ Petur Thumbs Up
Jeg har dog ikke noget 'ønske' ligenu, men det kan være det kommer Smiley.

FCK

Chamberlain15
Manager

« Svar #18: 01 Feb 2011, 14:38 »

Rigtig godt intativ Petur Thumbs Up
Jeg har dog ikke noget 'ønske' ligenu, men det kan være det kommer Smiley.

I så fald er du selvfølgelig mere end velkommen til at skrive her ind! Wink

Jeg vil da gerne bringe et par forslag. Det første er muligvis for omfattende, men at man i de store lande, sætter spillere fri af deres kontrakter, så man kan starte et spil, hvor man kan hente en masse forskellige spillere i starten. Lidt ala Fantasy draft i de amerikanske konsol-spil Smiley

Det andet ville være at at lave samme økonomi for alle, igen bare i de store lande, så enten alle er lige rige, eller lige fattige, dette ville gøre det sjovt at spille online, da man ser hvem der kan lave de bedste handler Smiley

Det var mine forslag..

Denne idé har jeg sjovt nok selv også tænkt på. Og jeg ved da også det er muligt at lave. Smiley

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Swizz CataR
Manager

« Svar #19: 01 Feb 2011, 14:44 »

Uden at skulle være skråsikker, så mener jeg at have læst, at det skulle være relativt kompliceret, idet at man skulle sætte hver person fri af sin kontrakt en ad gangen. Men jeg har ikke selv prøvet det, så nu skal jeg ikke skyde ideen ned Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager

« Svar #20: 01 Feb 2011, 14:45 »

Det var mine forslag..

Forresten til din egen ide, tænker du så på et "nationalt" lønloft, sådan som det er i fx MLS? Altså hvor alle klubber må bruge det samme budget, og så kun have hvad, 2 spillere, som de kan finansere foruden? Sådan at alle klubberne rent økonomisk bliver langt mere lige, og deraf selvfølgelig kan spille langt mere lige end i fx Spanien og England.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Chamberlain15
Manager

« Svar #21: 01 Feb 2011, 14:46 »

Uden at skulle være skråsikker, så mener jeg at have læst, at det skulle være relativt kompliceret, idet at man skulle sætte hver person fri af sin kontrakt en ad gangen. Men jeg har ikke selv prøvet det, så nu skal jeg ikke skyde ideen ned Smiley

Ja det kommer til at tage sin tid. Men jeg ville da være frisk på at gøre det hvis den går hen og bliver i Top 3. Smiley

Jyden
Gæst

« Svar #22: 01 Feb 2011, 21:58 »

Jeg kan huske at jeg engang havde downloadet en database, hvor alle spillerne var sat på fri transfer. Og der lød det til at han bare havde gjort det ved at trykke på en enkelt knap i Editior. Det var dog tilbage i 2009 versionen, så ved ikke om det stadig kan lade sig gøre. Men godt projekt Petur (:

Chamberlain15
Manager

« Svar #23: 01 Feb 2011, 22:24 »

Jeg kan huske at jeg engang havde downloadet en database, hvor alle spillerne var sat på fri transfer. Og der lød det til at han bare havde gjort det ved at trykke på en enkelt knap i Editior. Det var dog tilbage i 2009 versionen, så ved ikke om det stadig kan lade sig gøre. Men godt projekt Petur (:

Dette er desværre ikke muligt i FM 11 editoren. Og tror det desværre det ville tage alt for lang tid at sætte ALLE spillerne på fri Wink Men som tidligere nævnt i tråden, så er jeg frisk på at gøre det i de store ligaer.

Og tak Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #24: 07 Feb 2011, 05:53 »

En idé kunne være af lave det danske ligasystem ligesom det amerikanske. Så først og fremmest er holdene delt op i to konference, ligesom vi også kender det fra anden division herhjemme. Derefter skal det være de hold (jeg ville sige 8 i hver konference, dvs 16 hold) som skal spille med hvert år. De to konferencer kunne også godt deles op i to pujler som ville bestå af fire hold, hvor ét hold går vidre. Det hold skal så spille play-off kampe mod holdet som vandt den anden pulje i konferencen, så ville vinderne af begge konferencer mødes i finalen.

Derudover skal alle holdene have lige mange penge af handle ind for, også skal der også være en draft, hvor det ligesom NFL er de hold der har klaret sig dårligst i den foregående sæson der må drafte først.

Jeg ved ikke om det bare er mig som er overtræt, og efter af have set Superbowl syntes er det er en fantastisk idé Opstemt
« Seneste Redigering: 07 Feb 2011, 05:55 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #25: 07 Feb 2011, 09:32 »

En idé kunne være af lave det danske ligasystem ligesom det amerikanske. Så først og fremmest er holdene delt op i to konference, ligesom vi også kender det fra anden division herhjemme. Derefter skal det være de hold (jeg ville sige 8 i hver konference, dvs 16 hold) som skal spille med hvert år. De to konferencer kunne også godt deles op i to pujler som ville bestå af fire hold, hvor ét hold går vidre. Det hold skal så spille play-off kampe mod holdet som vandt den anden pulje i konferencen, så ville vinderne af begge konferencer mødes i finalen.

Derudover skal alle holdene have lige mange penge af handle ind for, også skal der også være en draft, hvor det ligesom NFL er de hold der har klaret sig dårligst i den foregående sæson der må drafte først.

Jeg ved ikke om det bare er mig som er overtræt, og efter af have set Superbowl syntes er det er en fantastisk idé Opstemt

Hvis man ser bort fra det med draft og lige så mange penge til transfers så synes jeg det er en god idé. Synes ellers det er en fantastisk ide, og det lyder meget spændende. Synes bare at forskellen på holdene skal bevares. Ellers får den min stemme. Fremragende ide! :-D

If you can't join them, beat them.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #26: 07 Feb 2011, 16:04 »

Hvis man ser bort fra det med draft og lige så mange penge til transfers så synes jeg det er en god idé. Synes ellers det er en fantastisk ide, og det lyder meget spændende. Synes bare at forskellen på holdene skal bevares. Ellers får den min stemme. Fremragende ide! :-D

Jeg tænker det ville være mere fair med lige mange penge, altså FCK ville jo gå vidre gang på gang, hvis der var den forskel som der er nu Smiley

FCK

U-4-E
Manager

« Svar #27: 07 Feb 2011, 16:28 »

Der er allerede lavet et par databaser hvor alle/de fleste spillere er på fri transfer.

http://www.fm-base.co.uk/forum/f104/complete-free-agent-database-t51079.html

Og man kan sikkert også finde andre hvis man søger lidt..

Man kan desuden rette i op til 500 spillere på samme tid i editoren, så går det trods alt lidt hurtigere, end hvis man gør det enkeltvis.

SørenA
Gæst

« Svar #28: 07 Feb 2011, 18:07 »

Forresten til din egen ide, tænker du så på et "nationalt" lønloft, sådan som det er i fx MLS? Altså hvor alle klubber må bruge det samme budget, og så kun have hvad, 2 spillere, som de kan finansere foruden? Sådan at alle klubberne rent økonomisk bliver langt mere lige, og deraf selvfølgelig kan spille langt mere lige end i fx Spanien og England.

Jeg tænker at man i fx England laver det sådan at alle hold har det samme budget, til at starte med. Så City fx ikke kan hente alle de dyre spillere, men at der ville være mere konkurrence om de bedste spillere. Derudover, kunne man også gøre alle klubber lige fattige, så der ville være kamp om de bedste billige spillere, og at man vil være nød til at spare op, for at hente en "stor" spiller.

Håber det gav et lille indblik i min tankegang Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #29: 08 Feb 2011, 15:05 »

Tusind tak for jeres idéer. De er blevet skrevet op! :-)

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010