home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  '13' Din Vej af Jyden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: '13' Din Vej af Jyden  (Læst 39423 gange)
PeterVestegnen
Lilleputspiller
*

Sv: Din Vej af Jyden
« Svar #30: 31 Jan 2011, 20:21 »

Jeg kommer jo til at bombe Viborg FF direkte op i Superligaen igen! 16 i arbejdsstyrke, den ligger normalt på højst 5 i virkeligheden!!
2 sæsoner, og jeg spiller i England Opstemt

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #31: 31 Jan 2011, 20:23 »

Jeg bomber da Fc Svendborg op i 1.Div i første sæson

Tidligere: Baloo38

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #32: 31 Jan 2011, 20:38 »

Der er rigtig mange af dine screenshots der ikke virker,  prøv med tinypic.com Smiley

Hvor meget har du givet nuværende evne og potinetel evne?

FCK

Jyden
Gæst

« Svar #33: 31 Jan 2011, 20:43 »

Peter Kajhøj
Så er Kajhøj's sæson blevet skudt i gang, og den unge målmand har allerede spillet sig i startopstillingen hos FC Vestsjælland. Fire kampe er det blevet til og hele otte mål er gået ind. Desværre er det endnu ikke lykkedes for Kajhøj at holde kassen ren.

Pétur Cárlos
Den islandske midtbane Pétur Cárlos, er kommet godt i gang med sæson, og med hele 16 kampe, er det blevet til 6 mål. Hans klub KA har placeret sig i den nederste halvdel af Deild Karla, hvor de indetager en 10. plads.

Saku Ernamo
I England er Saku Ernamo også kommet i gang, og har fået 2 kampe for Coventry. Det er dog endnu ikke lykkedes for den unge midtbane at finde vejen til målet, men alt i alt ser det godt ud for den unge finne.

Jonas Petersen
I Svendborg er det Jonas Petersen der brillere, og har virkelig lagt hårdt ud. Med 4 mål i 4 kampe, kan man ikke klage, og hans klub Svendborg fører også suverænt ligaen, med 12 point i 4 kampe. En kanon start for Jonas Petersen.  

Christian Jensen
Christian Jensen har fået en rigtig god start på sæson. Den unge AGF spiller har virkelig været iøjnefaldende ude på sin højre kant, og i hans 4 kampe er det blevet til 1 scoring og 1 oplæg. Desværre går det knapt så godt for AGF som lige nu ligger nummer 5.

Marc Kjær Rasmussen
Endnu en AGF spiller er Marc Kjær Rasmussen. Han har gjort det ganske fornuftigt og i hans 3 kampe, hvor det er blevet til en enkelt scoring.

Oliver Lund Bastholm
I Nordjylland løber den unge midtbanespiller, Oliver Lund Bastholm rundt og gør det ganske ok for FC Hjørring. Han har fået 4 kampe, men det er endnu ikke blevet til nogle mål, men dog et enkelt oplæg.

Peter Nielsen
Peter Nielsen spiller i øjeblikket i Viborg, og har gjort det rigtig godt. Han har spillet samtlige kampe for Viborg FF i år, og det er blevet til tre mål fra den unge angriber. Hans klub Viborg FF ligger i øjeblikket nummer 2.

Mathias Kuszcz
Mathias Kuszcz, har uden tvivl været rundens spiller. Den unge angriber, som til dagligt slår sine folder i AB, har i 4 kampe scoret hele 5 mål og spillet til en gennemsnitskarakter på 7.45. Desværre ligger hans klub placeret dårligt som nummer otte.

Michael Søgaard
Syd på spiller den danske stopper Michael Søgaard for den italienske klub Atalanta. Han har endnu ikke fået debut i ligaen, men i pokalturneringen har han fået en enkelt kamp, hvor han gjorde det rigtig godt og spillede til en karakter på 7.60.

« Seneste Redigering: 31 Jan 2011, 20:56 af Jyden » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: '1' Din Vej af Jyden
« Svar #34: 31 Jan 2011, 20:45 »

Flot!! Smiley

Hvor ofte kan vi forvente en update Peace?

Kolo Abib Touré

Jyden
Gæst

« Svar #35: 31 Jan 2011, 20:47 »

Der er rigtig mange af dine screenshots der ikke virker,  prøv med tinypic.com Smiley

Hvor meget har du givet nuværende evne og potinetel evne?

er du sikker, de virker alle sammen ved mig og det lyder ikke til der er andre der har problemer med dem?
har sat nuværende til 110 og potentiel til 185 (:

cjensen94
Gæst

« Svar #36: 31 Jan 2011, 20:48 »

Så tager vi da bare lige et helt i AGF, hvorefter turen går til Brøndby. Så er jeg der i 1 sæson inden jeg ryger til Everton, og til sidst kommer jeg til Real Madrid.

Regner stærkt med det er min fremtid.

Og Søgaards link virker ikke hos mig.

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #37: 31 Jan 2011, 20:48 »

nice update, vil dog godt vide hvor jeg spiller på banen da Christian Jensen åbenbart spiller på den højre midtbane i klubben?

Lavet Af GadeFM

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #38: 31 Jan 2011, 20:51 »

Sådan Jonas, godt spillet 6 vigtige kampe =6 mål.. Tillykke til Mathias som 1. rundes bedste spiller. Håber jeg får den næste gang.. lige et spørgsmål efter sæsonen kommer der så en årets spiller?

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #39: 31 Jan 2011, 20:53 »

er du sikker, de virker alle sammen ved mig og det lyder ikke til der er andre der har problemer med dem?
har sat nuværende til 110 og potentiel til 185 (:

Det virker også ved mig nu, der stod bare "This picture or movie has been delete", så det virkede lidt underligt.
Men jeg ville hlet sikkert følge med Smiley

FCK

PeterVestegnen
Lilleputspiller
*

« Svar #40: 31 Jan 2011, 20:59 »

Dejlig start for mig i Viborg!! Dog, har Mathias gjort det virkelig flot! Congrats with the title Wink Meeeeen, jeg skal nok nå at overhale dig på topscorer listen! Wink

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #41: 31 Jan 2011, 21:00 »

Dejlig start for mig i Viborg!! Dog, har Mathias gjort det virkelig flot! Congrats with the title Wink Meeeeen, jeg skal nok nå at overhale dig på topscorer listen! Wink

men det er jo ligegyldigt når jeg ender på toppen af topscorerlisten når sæsonen er færdig Wink

Jyden
Gæst

« Svar #42: 31 Jan 2011, 21:01 »

Flot!! Smiley

Hvor ofte kan vi forvente en update Peace?
mange tak, det ved jeg ikke helt, så ofte som muligt (:
Så tager vi da bare lige et helt i AGF, hvorefter turen går til Brøndby. Så er jeg der i 1 sæson inden jeg ryger til Everton, og til sidst kommer jeg til Real Madrid.

Regner stærkt med det er min fremtid.

Og Søgaards link virker ikke hos mig.
du har store ambitioner Opstemt det skulle virke nu (:
Sådan Jonas, godt spillet 6 vigtige kampe =6 mål.. Tillykke til Mathias som 1. rundes bedste spiller. Håber jeg får den næste gang.. lige et spørgsmål efter sæsonen kommer der så en årets spiller?
Ja, der bliver også en årets spiller, og må indrømme at du var meget tæt på at blive rundens spiller den her gang (:
Det virker også ved mig nu, der stod bare "This picture or movie has been delete", så det virkede lidt underligt.
Men jeg ville hlet sikkert følge med Smiley
Underligt, men godt det virker nu og godt du vil følge med (:
nice update, vil dog godt vide hvor jeg spiller på banen da Christian Jensen åbenbart spiller på den højre midtbane i klubben?
Du spiller på den centrale update og tak for rosen (:

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #43: 31 Jan 2011, 21:03 »

ja det kunne jeg næsten forstå på det hele, men så tager jeg da bare årets spiller  Rullende Øjne

Jyden
Gæst

« Svar #44: 31 Jan 2011, 21:06 »

så er rekorderne opdateret Opstemt

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010