home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1186 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  DC Universe Online
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: DC Universe Online  (Læst 1373 gange)
Thore
Manager

DC Universe Online
« : 30 Jan 2011, 01:33 »

Jeg tænkte på om der var andre herinde der har opdaget dette spil?

http://www.dcuniverseonline.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/DC_Universe_Online

Spillet er i alt sin enkelthed et MMORPG i bedste stil med hvad folk kender fra for eksempel wow. Som spillets title afsløre så er spillet sat i DC Universe der er kendt for sine superhelte som Batman og Superman.
Man skal så fra start af vælge om man vil være god eller ond  Smiley

Jeg er personligt blevet hooked på det, da det også er udgivet til PS3 så har det en meget "konsol" venlig tilgang til sagerne. Det betyder blandt en masse action fyldte hack'n slash kampe, og man er limited til 7 abilities af gangen. Der er pt. også et max lvl der siger 30, men der er masser af indhold og i forbindelsen med den nye Green Latern movie, kommer den første store patch.
Der dog lidt problemet for pc folket, blandt andet spiller chatten ikke optimalt, men det bliver forhåbentlig fixet.

Jeg har været med ved launch ved en del MMORPG'er efterhånden, og jeg må nok sige, at dette er det mindst fejlfrie som jeg har prøvet. Traditionelt set lider disse spil tit af en række børnefejl, men de er heldigvis minimeret her, hvilket nok hænger sammen med at det er udgivet til PS3 også.

Hvis der er andre der har prøvet kræfter med det, vil jeg meget gerne høre jeres oplevelser  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

guldborg
Ynglingespiller

Sv: DC Universe Online
« Svar #1: 30 Jan 2011, 01:58 »

jeg synes det er rimelig fedt, jeg synes bare det blev kedeligt i længden. Det er forresten heller ikke min type spil, men fik en beta key af en af mine homes.
Synes også det er for dyrt, men jeg er jo bare en nærig italiener Wink

oi oi pippo segna per noi

Thore
Manager

« Svar #2: 30 Jan 2011, 02:07 »

jeg synes det er rimelig fedt, jeg synes bare det blev kedeligt i længden. Det er forresten heller ikke min type spil, men fik en beta key af en af mine homes.
Synes også det er for dyrt, men jeg er jo bare en nærig italiener Wink

Ja det er jo rimelig monotomt i længden som den slags spil gerne er  Smiley Enten så fanger det eller så fanger det ikke. Det handler også meget om hvilket setting spillet har, mit yndlings MMO er Lord of the Rings Online, fordi det havde en helt fantastisk stemning, og et universe der sagde spar to. På samme måde har WOW aldrig fanget mig, da jeg ikke bryder mig så meget om universet.

Jeg syntes egentlig ikke prisen er så galt igen, jeg købte det online til omkring 250 kr. og der får man så 30 dages gratis spilletid med. Og jeg har da allerede spillet det betydeligt mere end nogle af de spil jeg har brugt flere penge på  Smiley
Men det er jo klart, at når de 30 dage så er udløbet, ja så er det 100 kr. om måneden. Men det koster den slags spil jo ofte, det er jo ikke helt billigt at have kørende, og udviklerne skulle jo også gerne få lavet ekstra ting til spillet  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 08 Jul 2012, 02:52 »

Jeg ville gerne høre om der er folk herinde fra der spiller dette spil på PC

For interesserede kan jeg sige at jeg synes det er meget fedt, er normalt ikke den store MMO spiller, men dette har virkelig fanget mig.

Kan sige lige sige at spillet for noget tid siden blev gjort til et såkaldt Free-To-Play spil, så man kan spille det gratis nu, dog med visse begrænsninger, men ikke så meget at det bliver frustrerende. Smiley

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 06 Aug 2012, 16:39 »

Ville lige prøve igen at spørge om der er nogle herindefra der spiller dette fantastiske spil (spiller selv på PC)

For interesserede kan jeg sige at jeg synes det er meget fedt, er normalt ikke den store MMO spiller, men dette har virkelig fanget mig.

Kan sige lige sige at spillet for noget tid siden blev gjort til et såkaldt Free-To-Play spil, så man kan spille det gratis nu, dog med visse begrænsninger, men ikke så meget at det bliver frustrerende.

Min Characters navn er GreenChack, er lvl 30 (Max) og vil gerne hjælpe hvis nogen har nogle spørgsmål

EDIT: Her er lige et link til hjemmesiden, hvor du kan hente spillet Wink

http://dcuniverseonline.eu/
« Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 16:54 af chackpercom » Logged

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #5: 06 Aug 2012, 16:46 »

Prøver det lige Smiley

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 06 Aug 2012, 16:52 »

Prøver det lige Smiley

Super, Hvis du har nogle spørgsmål hvis du kommer igang, så spørg endelig Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #7: 06 Aug 2012, 17:00 »

skal nok :-)

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #8: 07 Aug 2012, 14:49 »

Godt nok kedeligt :-) beklager, men har du andre sådan online spil?

Thore
Manager

« Svar #9: 09 Aug 2012, 21:44 »

Hvordan er endgame hvis man ikke vil betale noget?
Jeg har da i hvert falde et par lvl 30 characters til at stå, hvis de ikke er blevet slettet  Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010