home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 951 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Efterskole
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Efterskole  (Læst 18773 gange)
guldfck
Førsteholdsspiller

Sv: Efterskole
« Svar #15: 15 Apr 2011, 14:58 »

Nu er det jo snart på tide vi skal på efterskole, så tænkte på, hvilke skole skal i på ? Smiley

Jeg skal selv på Svenstrup Efterskole ved Næstved Opstemt

PSN: Guldfck

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #16: 15 Apr 2011, 15:37 »

Jeg var til intromøde igår på Vinde Helsinge Fri- og Efterskole som jeg skal starte på den 16 august Peace

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 15 Apr 2011, 15:43 »

Skal, som nævnt tidligere i tråden, starte på Thyland Idrætsefterskole efter sommerferien, men har stadig ikk været til intromøde - er sgu ret nervøs for det crazy

carller
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 15 Apr 2011, 15:51 »

efterskole er som en leg, det er det fedeste man møder mange nye venner og det er som at have ferie i et år uafbrudt.. :-)

Brodersen93
Gæst

« Svar #19: 15 Apr 2011, 16:48 »

Jeg er også en af de heldige som har fået chancen for at gå på efterskole, gik på Højer Efterskole i 9.Klasse og tilbringer i øjeblikket 10.Klasse på Vojens Gymnastik- og Idrætsefterskole, i skal helt klart tage afsted det er virkelig en oplevelse for livet og man får så mange nye venner, efterskole røvpuller simpelthen folkeskolen på det groveste :-)

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #20: 16 Apr 2011, 18:37 »

Efterskole er fedt sådan er det bare.
Det er nu snart 12 år siden at jeg gik på efterskole(tiden går sgu hurtigt)og det var en af de fedeste oplevelser i mit liv på mange områder.
Jeg mødte en masse  "fede" og flinke mennesker og fagligt fik jeg også en del ud af det og jeg fik bedre karakter end jeg var vant til.
Dog startede mit hash misbrug også på efterskolen og jeg startede også med at skrive digte, hvilket var godt.
Jeg gik på efterskolen Ådalen og der begyndte jeg at interressere mig mere for film og det at lave dem.

Vh.Blackstone

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #21: 18 Jun 2011, 16:13 »

Jeg skal på efterskole om et år. Det ser ud til at blive VGIE, der får glæde af mig. Jeg vil egentlig helst på SINE, for at udvikle min håndbold, men var lidt for sent ude der. Har ellers niveauet. Nok om det. Jeg tager udgangspunkt i VGIE. Jeg kender 4-5 stykker der også skal derop, blandt andet to af mine bedste veninder. Jeg ser frem til det, har hørt fra andre som har gået der at det er vildt fedt.

Andre der skal derop 12/13?

Ariana Grande
Manager

« Svar #22: 18 Jun 2011, 16:15 »

Efterskole er fedt sådan er det bare.
Det er nu snart 12 år siden at jeg gik på efterskole(tiden går sgu hurtigt)og det var en af de fedeste oplevelser i mit liv på mange områder.
Jeg mødte en masse  "fede" og flinke mennesker og fagligt fik jeg også en del ud af det og jeg fik bedre karakter end jeg var vant til.
Dog startede mit hash misbrug også på efterskolen og jeg startede også med at skrive digte, hvilket var godt.
Jeg gik på efterskolen Ådalen og der begyndte jeg at interressere mig mere for film og det at lave dem.

Vh.Blackstone

Det må åbenbart være en del af det at gå på efterskole. For det var sgu også der jeg prøvede det første gang Smiley

Tavares
Manager

« Svar #23: 18 Jun 2011, 16:18 »

Jeg skal på Unge Hjem Efterskole, som ligger i Højbjerg, en 10 minutter fra Aarhus. Er spændt på at se hvordan det kommer til at gå, da jeg har Musik og Outdoor som linjefag. Kunne det tænkes at der var andre freaks, der havde den samme skæbne, som skulle joine mig på UE Smiley?

Bruno Caboclo. Siger det bare.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #24: 27 Jun 2011, 13:01 »

Nogle herinde som går eller skal gå på Brøndby Idrætsefterskole? Jeg skal måske derover efter ottende klasse, men er pt. i gang med at skrive ansøgning.

Selvom de har sagt de ikke engang er i gang med at skrive folk op endnu. Smiley

Philips
Gæst

« Svar #25: 27 Jun 2011, 13:08 »

Skal gå på Ranum efterskole til næste år så hvis der er nogen der også skal gå fra 2012-2013 så skriv da lige Smiley

Brodersen93
Gæst

« Svar #26: 27 Jun 2011, 17:52 »

Jeg skal på efterskole om et år. Det ser ud til at blive VGIE, der får glæde af mig. Jeg vil egentlig helst på SINE, for at udvikle min håndbold, men var lidt for sent ude der. Har ellers niveauet. Nok om det. Jeg tager udgangspunkt i VGIE. Jeg kender 4-5 stykker der også skal derop, blandt andet to af mine bedste veninder. Jeg ser frem til det, har hørt fra andre som har gået der at det er vildt fedt.

Andre der skal derop 12/13?
Du skal glæde dig helt vildt, det er virkelig et fantastisk sted Opstemt Og angående SINE så lad vær, godt nok er træningsniveauet på SINE højere end VGIE, men SINE er de seneste år blevet kørt op som det bedste, men vi tabte ret knebent til dem, og mange divisions- spillere fra f.eks Sønderborg, vælger Vojens fremfor SINE Opstemt Held og lykke !

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #27: 27 Jun 2011, 17:57 »

Du skal glæde dig helt vildt, det er virkelig et fantastisk sted Opstemt Og angående SINE så lad vær, godt nok er træningsniveauet på SINE højere end VGIE, men SINE er de seneste år blevet kørt op som det bedste, men vi tabte ret knebent til dem, og mange divisions- spillere fra f.eks Sønderborg, vælger Vojens fremfor SINE Opstemt Held og lykke !

Læser det som om du har gået på VGIE. Hvornår gik du der? Og hvilken division spillede i?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #28: 27 Jun 2011, 17:58 »

Skal også på efterskole i 10. næste år. Nørre Åby/Aaby efterskole Smiley

Der har jeg været Opstemt
Dog ikke som elev, men en bekendt for mig (som var ekskærestens gode veninde) blev inviteret til en forestilling en aften, så vi tog lige turen derover.

Der virkede god stemning og det var vel og mærke i marts ca. så de har kendt hinanden et stykke tid. Men det virkede som om det var godt socialt.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brodersen93
Gæst

« Svar #29: 28 Jun 2011, 22:37 »

Læser det som om du har gået på VGIE. Hvornår gik du der? Og hvilken division spillede i?
Har lige afsluttet mit ophold der, vi spillede i AA tror jeg det var Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010