home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 976 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Efterskole
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Efterskole  (Læst 18776 gange)
CarlosVela
Landsholdsspiller

Sv: Efterskole
« Svar #60: 28 Maj 2012, 22:35 »

Ingen som skal på efterskole efter sommerferien? Smiley
Mig! Smiley Jeg begynder på Ringe Efterskole  Cool

FMFreaks inside you.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #61: 16 Aug 2012, 10:44 »

Vil da anbefale alle de unge gutter her på siden til at tage på efterskole. Nu har været på SINE i halvanden uge og det er så fedt. Ønsker man i øvrigt at studere f.eks. i USA, så har SINE to internationale klasser. Indtil videre lyder det i hvert fald vildt spændende. Så kom afsted folkens.

Swizz CataR
Manager

« Svar #62: 16 Aug 2012, 10:48 »

Vil da anbefale alle de unge gutter her på siden til at tage på efterskole. Nu har været på SINE i halvanden uge og det er så fedt. Ønsker man i øvrigt at studere f.eks. i USA, så har SINE to internationale klasser. Indtil videre lyder det i hvert fald vildt spændende. Så kom afsted folkens.

100% enig! Tag endelig afsted, det bliver en oplevelse for livet.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #63: 16 Aug 2012, 10:50 »

Og til folk som mig, som er blevet for gammel til efterskole, kan jeg kun anbefale folk at tage på højskole! Smiley Det er en helt fantastisk oplevelse. Jeg tilbragte selv fire måneder på Silkeborg Højskole sidste efterår! Jeg var så heller ikke på efterskole.
Håber du får et fedt år! Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #64: 06 Sep 2012, 22:09 »

Hej Freaks, jeg står lidt i et dilemma omkring valg af efterskole: Jeg vil gerne på en sportsefterskole for at prøve noget lidt andet end man har været vandt fra skolen. Problemet er bare at jeg hverken har noget sportligt talent, er en smule overvægtig og har ne dårlig kondi, jeg ville derfor gerne høre fra folk herinde fra om det er noget, som skulle være et problem? Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #65: 06 Sep 2012, 22:34 »

Hej Freaks, jeg står lidt i et dilemma omkring valg af efterskole: Jeg vil gerne på en sportsefterskole for at prøve noget lidt andet end man har været vandt fra skolen. Problemet er bare at jeg hverken har noget sportligt talent, er en smule overvægtig og har ne dårlig kondi, jeg ville derfor gerne høre fra folk herinde fra om det er noget, som skulle være et problem? Smiley

Det skulle ikke være det store problem. Det er forskelligt fra skole til skole, hvor ambitiøst det er, så jeg vil råde dig til at kontakte skolen før du skriver du op for at være på den sikre side. Men du kan helt sikkert finde en, hvor de ikke stiller de store sportslige krav Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BumberBERG
Gæst

« Svar #66: 29 Okt 2012, 17:40 »

Hvilken efterskole vil folk anbefale hvis man ikke ligefrem er et talent til fodbold, men da ihvertfald godt kan komme til at spille 1 div/suppen niveau (Ikke selvglad, men hvad jeg får at vide)? Gerne i Jylland og gerne mest fodbold man holder sig til

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 29 Okt 2012, 17:42 »

Hvilken efterskole vil folk anbefale hvis man ikke ligefrem er et talent til fodbold, men da ihvertfald godt kan komme til at spille 1 div/suppen niveau (Ikke selvglad, men hvad jeg får at vide)? Gerne i Jylland og gerne mest fodbold man holder sig til

Det er ikke Jylland, men Fyn. Hjemly Idrætsefterskole er anbefalelsesværdig og har et samarbejde med OB, så hvis talentet er stort nok, kommer der nok til at være nogle træninger der også. Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

BumberBERG
Gæst

« Svar #68: 29 Okt 2012, 17:48 »

Vil helst gerne i Jylland! Har nogen prøvet Lomborg/Lægården? Smiley

Lægården, kommer man jo til at spille i Holstebro, mener jeg Smiley

Risom
Manager

« Svar #69: 29 Okt 2012, 17:53 »

Så har du da også talent  Thumbs Up Smiley

Ej, prøv at tage et kig på Lyngs Idrætsefterskole, BGI akademiet og Hald Ege. Har kammerater/folk jeg kender på dem, og der er vist alle steder muligheder for fodbold på højt niveau. (og så mulighed for at spille i en klub i mens)

Ellers tror jeg, der er mange med højt fodboldniveau en del steder i Jylland. Smiley

Vil helst gerne i Jylland! Har nogen prøvet Lomborg/Lægården? Smiley

Lægården, kommer man jo til at spille i Holstebro, mener jeg Smiley

På lægården er der mulighed for at komme til at spille i HB udover skolen. Har en gammel holdkammerat på skolen nu, og han prøvede på at komme på 1. holdet i HB, men manglede lige det sidste for at være med der. Så kom han på 2. holdet i en periode, som vi skulle møde. Vi slog dem 3-0, kæft det var klasse at vinde over ham Opstemt

Deres 1. hold plejer at ligge højt i rækkerne, på min alder M1 (1997) og så A længere nede.

Håber det er brugbart.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BumberBERG
Gæst

« Svar #70: 29 Okt 2012, 17:54 »

Jeg er midterfosvar Wink

Nok lidt mere teknisk en de andre forsvarer jeg har mødt, også jeg er et stort brød, men tilgengæld FUCKING hurtig Wink Måske lidt for ringe i hovedspillet af 1.85 som 15 årig Peace

Men tak ihvertfald! Det kunne være sjovt og spille i Holstebro, da assistent træner (1 hold) er ansat hos min fars arbejde og Kim Kristensen har vi haft til Viborg kampe Smiley  Thumbs Up

Nogen som skal på en af de 2 i 9?
« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 17:57 af BumberBERG » Logged

Don Abramovich
Manager

« Svar #71: 29 Okt 2012, 19:22 »

Jeg er midterfosvar Wink

Nok lidt mere teknisk en de andre forsvarer jeg har mødt, også jeg er et stort brød, men tilgengæld FUCKING hurtig Wink Måske lidt for ringe i hovedspillet af 1.85 som 15 årig Peace

Men tak ihvertfald! Det kunne være sjovt og spille i Holstebro, da assistent træner (1 hold) er ansat hos min fars arbejde og Kim Kristensen har vi haft til Viborg kampe Smiley  Thumbs Up

Nogen som skal på en af de 2 i 9?
Hvis du overvejer efterskole i 10. klasse i stedet for 9.klasse, så ville jeg nok tage et kig på Skyum Idrætsefterskole (http://skyum.dk/). Gik der selv - helt suveræn efterskole med kompetente lærere hele vejen rundt og lækre faciliteter. Til sommer står deres kunstgræsbane klar, så muligheden for fodbold hele året rundt er til stede. Derudover har de et tæt samarbejde med Thisted F.C, så der skal nok være mulighed for at kunne komme derind også. Dem ville jeg hvert fald foretrække i forhold til Lyngs af flere grunde. Hald Ege ved jeg ikke meget om, men kan huske vi slog dem i efterskole turneringen.

Ellers er der selvfølgelig også ISI og BGI, men det er en helt anden størrelse. Personligt synes jeg Skyums elevtal på omkring 160 elever er fint. Der skal ikke være mange flere, før fællesskabet ikke bliver helt så tæt, som jeg oplevede.
Du skal i hvert fald bare tage på efterskole - det er en oplevelse for livet (stort set lige meget, hvor du ender)  Thumbs Up

Legenden
Manager

« Svar #72: 29 Okt 2012, 19:26 »

Du mener ikke, at du ligefrem er et talent til fodbold, men du kan i hvert fald godt spille 1. division/Superligaen? Nu ved jeg godt, at folk siger, niveauet i Superligaen er sløjt, men den sætning giver da ikke meget mening.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #73: 29 Okt 2012, 19:29 »

Dafuq?! crazy

Anyway, tag på ISI. Det eneste rigtige sted! Wink

BumberBERG
Gæst

« Svar #74: 29 Okt 2012, 19:34 »

Jeg er jo ikke ligefrem stjernen på et suppe hold ,og det ville nok være sådan noget Horsens/Randers Wink

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010