home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danmark - Portugal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Danmark - Portugal  (Læst 4459 gange)
Mikkellas
Gæst

Sv: Danmark - Portugal
« Svar #30: 02 Sep 2006, 11:24 »

Nu så jeg ikke kampen da der var Roskilde Natten, men det lyder som om at de spillede fremragende? Hvem spillede bedst for Danmark, kan i ikke lige prøve at give dem karaktere på 13-skalaen? Thumbs Up

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 02 Sep 2006, 11:27 »

kald mig bare pessimisten, men nu gjorde vi lige præcis det vi plejer... vi vandt en ligegyldig kamp mod en på papiret bedre modstander og straks er alt og alle ude og fortælle ih og åh hvor gode vi er og Island kun er et bump på vejen mod EM i ´08 osv... men hvis det går som vi plejer falder vi lige så dybt på onsdag oppe på vulkan øen som vi er oppe og flyve nu...

Det skal altså lige siges at samtlige spillere på det danske landshold sagde at kampen mod island langt fra bliver et bump på vejen. Som jon dahl selv sagde, " dem der mener at island er en walkover må være dumme" Skal vi ikke bare lige lade den sætning stå og summe lidt.....

United-styrer
Gæst

« Svar #32: 02 Sep 2006, 11:27 »

Martin Jørgensen var IMO klart vores bedste, men også Kahlenberg og Rommedahl var rigtig gode. Forsvaret og Sørensen var til gengæld en kende usikre.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #33: 02 Sep 2006, 11:32 »

Men tiltrods for Sørensens ikke så gode præstation, så reddede han da et straffe fra selveste Ronaldo..
Jeg ved godt det var elendigt sparket, men alligevel ? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 02 Sep 2006, 11:34 »

Nu så jeg ikke kampen da der var Roskilde Natten, men det lyder som om at de spillede fremragende? Hvem spillede bedst for Danmark, kan i ikke lige prøve at give dem karaktere på 13-skalaen? Thumbs Up

Thomas Sørensen 8 - Havde ikke så meget at lave, men kunne godt lige have snuppet det 2. mål

Nicklas Jensen 8 - Var rimelig ustabil i teknikken, men hvad kan man forvente af en mand som ikke har spillet i flere år næsten?
Daniel Agger 9 - Havde et godt samarbejde med Gravgaard men blev rundet et par gange, lidt for let, af Nani og Gomez
Michael Gravgaard 10 - Spillede flot, og havde få personlige fejl. Dækkede Gomez ret godt op
Lars Jacobsen 9 - Spillede også en god kamp i forsvaret, og havde med hjælp fra holdkammeraterne, styr på de hurtigere portugisere

Rasmus Würtz 9 - En godkendt indsats, han stod stortset hvor han skulle
Thomas Gravesen 9 - Også en godkendt indsats, selvom han er langt fra kampformen
Martin Jørgensen 10 - Spillede utroligt godt og samarbejdet med Kahlenberg virkede upåklageligt!

Thomas Kahlenberg 11 (MOM) - Spillede ligesom Martin Jørgensen en flot kamp, og var meget farlig fra sin fløj og den centrale midtbane
Jon Dahl Thomasson 9 - Fik scoret et mål, men ellers så vi ikke forfærdeligt meget til ham. Men sådan er Jon jo Smiley
Dennis Rommedahl 9 - Spillede også en flot kamp, hvilket vi ikke er vant til. Men lad os nu ikke blive alt for forvent, han kan hurtigt skuffe igen.

Indskiftere:
Christian Poulsen 9 - Blev skiftet ind i halvlegen, og havde nogle gode aktioner, samt nogle dumme boldtab ligesom Gravesen
Jan Kristiansen 9 - Blev skiftet meget sent ind i kampen, men alligevel nåede han at skyde et hårdt fladt skud af, som blev parreret til hjørne af Ricardo
Nicklas Bendtner 9 - Ham så vi heller ikke ret meget godt til, bortset fra da han fik en stikning i dybden, som han hamrede imellem benene på Ricardo
Claus Jensen 8 - Blev også indskfitet sent i kampen, så ham så vi ikke meget til
Daniel Jensen 8 - Blev skiftet ind i 2. halvleg, men vi så ikke specielt meget til ham, bortset fra et par langskud som røg langt over.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 02 Sep 2006, 11:35 »

Martin Jørgensen var IMO klart vores bedste, men også Kahlenberg og Rommedahl var rigtig gode. Forsvaret og Sørensen var til gengæld en kende usikre.

Ja rommedahl havde en god kamp igår, det var dejligt at se. Men når grønkjær er frisk så er den plads hans. Det glæder jeg mig til at se, fordi så kommer der noget aktion fra begge sider:-)

United-styrer
Gæst

« Svar #36: 02 Sep 2006, 11:47 »

Ja rommedahl havde en god kamp igår, det var dejligt at se. Men når grønkjær er frisk så er den plads hans. Det glæder jeg mig til at se, fordi så kommer der noget aktion fra begge sider:-)

Tja, hvis Rommedahl kan holde niveauet fra i går, så er han IMO bedre end Grønkjær.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010