home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Danmark - Portugal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - Portugal  (Læst 4454 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Danmark - Portugal
« Svar #15: 01 Sep 2006, 21:04 »

ja det har du da ret i, og der er endnu flere klasse spillere på vej op.. feks. Krohn Dehli, ''Duncan'' og alle Laudrup'erne.. Grin

Fisken
Gæst

« Svar #16: 01 Sep 2006, 21:10 »

ja det har du da ret i, og der er endnu flere klasse spillere på vej op.. feks. Krohn Dehli, ''Duncan'' og alle Laudrup'erne.. Grin

nu skal Duncan jo lige vise havd han kan først, så lang tid han klovner rundt som han gør i Brøndby så kommer han jo nok ikke længere end han er nu
og de små Laudruper skal lige blive voksne før de bare er i nærheden af landsholdet, og vi vedjo ikke om de er klar til det pres det er at skulle efterfølge sin så berømte fader... så slå nu koldt vand i blodet...

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #17: 01 Sep 2006, 21:38 »

3-2 !!
Lækkert mål !!
ENDELIG levere Martin Jørgensen varen !

BasIth
Gæst

« Svar #18: 01 Sep 2006, 21:43 »

C90 får vist ret Opstemt

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 01 Sep 2006, 21:49 »

Ja dejligt. Hold nu dampen oppe tilsidst og i de kommende kampe. Ingen dumme pointtab tak!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #20: 01 Sep 2006, 21:53 »

KASSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BENDTER - DU ER SÅ SYG MANN !!

Chelidze90
Gæst

« Svar #21: 01 Sep 2006, 21:53 »

Forhelvede Bendtner! Så tæt på, men alligevel så langt fra Skuffet

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 01 Sep 2006, 21:54 »

Sådan Bendtner 4-2.. !!  Opstemt

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #23: 01 Sep 2006, 21:54 »

Fantastisk underholdende kamp, og et godt resultat Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #24: 01 Sep 2006, 21:54 »

Hvor tit scorer Danmark 4 mål i én kamp?

Gosser
Manager

« Svar #25: 01 Sep 2006, 22:03 »

Tre gange tunnel på Ricardo crazy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 01 Sep 2006, 22:51 »

Alt i alt en god kamp for Danmark.

Jeg så ikke kampen mod Polen, men det ser ud til at Danmark igen har fået lyst til at spille fodbold. Ikke mindst samarbejdet mellem Kahlenberg, der mere og mere ligner en fast mand på holdet, og Martin Jørgensen, var godt at se! Også Rommedahl spillede faktisk en godkendt indsats, og selvom vi er lidt svage på dødbolde, synes jeg også at forsvaret gjorde det godt mod et så stærkt hold som Portugal. Hvor mange gange så vi måske Ronaldo, bortset fra når han fik frispark og straffe? Lækkert bold Danmark, lad os håbe at det fortsætter mod Island.

Og modsat hvad vi før har brokket os over, har vi nu et luksusproblem i angrebet, med en Jon Dahl der stadig står det rigtige sted, en Bendtner der lyner og en Larsen der længe har skubbet på for at komme på holdet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fisken
Gæst

« Svar #27: 01 Sep 2006, 23:32 »

kald mig bare pessimisten, men nu gjorde vi lige præcis det vi plejer... vi vandt en ligegyldig kamp mod en på papiret bedre modstander og straks er alt og alle ude og fortælle ih og åh hvor gode vi er og Island kun er et bump på vejen mod EM i ´08 osv... men hvis det går som vi plejer falder vi lige så dybt på onsdag oppe på vulkan øen som vi er oppe og flyve nu...

det skal så også siges at jeg er en absolut modstander af at Morten Olsen forlængede hans kontrakt, jeg havde virkelig håbet på noget nyt blod og nytænkning på landstræner posten...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 02 Sep 2006, 10:19 »

kald mig bare pessimisten, men nu gjorde vi lige præcis det vi plejer... vi vandt en ligegyldig kamp mod en på papiret bedre modstander og straks er alt og alle ude og fortælle ih og åh hvor gode vi er og Island kun er et bump på vejen mod EM i ´08 osv... men hvis det går som vi plejer falder vi lige så dybt på onsdag oppe på vulkan øen som vi er oppe og flyve nu...

det skal så også siges at jeg er en absolut modstander af at Morten Olsen forlængede hans kontrakt, jeg havde virkelig håbet på noget nyt blod og nytænkning på landstræner posten...

Okay pessimist Smiley Jeg håber og tror at vi med det nye blod vi har fået på banen, at vi så har fået styr på spillet. Gravgaard og Agger i den bagerste kæde, med Lars Jacobsen på backen er vist en meget god kombination. Så skal vi bare finde en venstre back. Som vi så i går, så er Kahlenberg/Jørgensen fremragende sammen, og jeg tror også at det hjælper at have 2 på den offensive centrale midtbane, i stedet for kun 1. Det var det der gjorde at vi ikke scorede nok i VM kvalen, at Jon Dahl lå alene på top, og ikke fik nok opbakning fra midtbanen. Desuden har vi endelig fundet et par målscorere i ungdomsrækkerne, med Bendtner og Larsen, hvilket læææænge har været et problem. Siden Sand var der jo ingen der kunne score ud over Jon Dahl, og han er altså ved at blive for gammel..

Lad os nu vente og se hvordan det går onsdag og så tage den derfra Wink Jeg ønskede ligesom dig, også at vi fandt en ny træner da Olsens kontrakt skulle til at fornyes, men alene baseret på kampen i går, har jeg mere tiltro til holdet nu...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #29: 02 Sep 2006, 11:18 »

Dejligt at se landsholdet spille flot i offensiven. En af de bedste kampe i flere år. Problemet har tidligere været, at vi skabte ALT for få chancer, men spiller vi som i går, så tror jeg, at vi går en lysere tid i møde. Utrolig flot kamp af Martin Jørgensen og noget nær Dennis Rommedahls første gode kamp nogensinde på landsholdet. Lækkert.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010