Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1027 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
The Autumn Wind | MADDEN NFL 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: The Autumn Wind | MADDEN NFL 2011 (Læst 3423 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
The Autumn Wind | MADDEN NFL 2011
«
:
22 Jan 2011, 17:08 »
INTRO – THE AUTUMN WIND
Han var gået i stå. Med et stift udtryk, sad han og så ud over bugten. Man kunne ikke se vandet, kun høre dets sagte brusen. Det var aften, kort inden det blev nat, men han sad blot stille og stirrede ud mod broen. Han virkede malplaceret. Iført jakkesæt og et dyrt ur, virkede bænken ikke som et sted han ville tilbringe sine timer. Men nu sad han her. Og nød stilstanden i nuet: hvordan verden på en måde stod stille, men samtidig flyttede sig. Hvordan organismerne bevægede sig, uden det store billede gik i stykker. Efterårsvinden føltes kold mod hans ny barberet ansigt, der bar træk efter et stresset og hårdt liv. Han rettede sig op, men fastholdt blikket på broen, der skar gennem bugten. Som den stod der, mægtig, fik den ham til at tænke. Over menneskets formåen. Hvordan vandet adskilte det fastland de kaldte deres, men at det reelt ingen hindring var. Var viljen og pengene der, stod intet til at stoppe naturens mest krævende væsen: mennesket. Hans tanker fik ham til at smile lidt. Det var både smukt og uhyggeligt. Han lukkede kort øjnene, mens han følte blæsten trænge gennem det skræddersyet jakkesæt. Han blev opslugt i øjeblikket. Følte hvordan det blev forlænget. Blev til noget smukt. Det var så afgjort nye tider på den side af bugten.
Informationer
Selvom det måske ikke lige er til at rede ud fra min intro, er dette en fortælling om football – altså den amerikanske slags. Spillet er Madden NFL 2011. Et spil jeg har brugt et utal af timer på, men også et spil der formentlig bliver lagt en smule væk når sæsonen slutter af i februar. Derfor håber jeg på dette kan blive min afskedssalut, med et spil jeg har nydt og udforsket til ukendelighed.
For igen at gå mod min intro, kan jeg fortælle dette ikke vil blive en fortælling om én spiller, men et helt franchise – det man vil kalde et hold på dansk. For både min samt jeres skyld, vil jeg dog forsøge at twiste og dreje det hele lidt, så det ikke bare bliver den ene banale fortælling efter den anden om spillet på grønsværen. Jeg vil forsøge også at få lidt andre vinkler og ting indøver, simpelthen for at mikse det hele op. Jeg håber I kan lide det, for selv har jeg troen på det kan blive godt.
Velkommen til
DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
Nibali
Landsholdsspiller
Sv: The Autumn Wind | MADDEN NFL 2011
«
Svar #1:
23 Jan 2011, 18:17 »
År 1 i Oakland?
Gilbert Webb, Oakland Daily - Off-season
Traditions franchsiet Oakland Raiders ser ud til at genopfinde sig selv. Et halvt hundrede år efter Oakland Raiders blev stiftet, gennemgår det det i disse dage sin måske største forvandling. Eneherskeren Al Davis, der ejer størstedelen af franchises aktier, trapper tilsyneladende ned, syvogfyrre år efter han først satte sine spor hos Raiders. Dengang var det som head coach for holdet, siden var han leder af American Football League, AFL, inden han i 1966 vendte tilbage til Raiders som delejer såvel som general manager.
Gennem fem årtier har Al Davis bestridt dette job, men nu ser det ud til at være slut for den 81-årige excentriker. Efter megen kritik over de senere år, har Al Davis nu selv valgt at trække stikket. Fra starten af 2010-sæsonen vil forretningsmanden Anthony McDaniels tage sig af de daglige beslutninger der vedrør Oakland Raiders. Dermed takker en af professionelt footballs største personligheder snart af. Al Davis, der over de senere år er blevet en af de mest forhadte sports personligheder i USA, blev i 1992 introduceret til NFLs Hall of Fame. I Al Davis tid hos Raiders har franchiset ellers været i fem Super Bowls, og vundet de tre af dem. Seneste deltagelse var i 2002, hvor Tampa Bay Buccaneers slog vestkyst-holdet med 48-21. Seneste sejre er helt tilbage i 1983, som samtidig var slutning på en stor tid for Raiders, der i alt vandt tre Super Bowls på kun syv sæsoner.
Foruden Al Davis har også quarterbacken JaMarcus Russell forladt Raiders i denne sæson. De to der ellers om nogle var på folks læber, når snakken gik på Oakland-holdet. Modsat Davis opnåede Russell aldrig rigtig succes i NFL, til trods for han i 2007-draften blev valgt først af alle. Blot 7 sejre i Russells femogtyve kampe som starter, fik Raiders ud af LSU-quarterbacken der slog rekorder da han underskrev sin rookie-kontrakt. Han var den dyrest af sin slags, på daværende tidspunkt. Af samme grund bliver der også spekuleret i om Russell i fremtiden vil blive vurderet på højde med Ryan Leaf hvad angår draft-bust.
Anthony McDaniels, Oakland Raiders nye general manager, kommer fra forretningslivet, hvor han en årrække har stået i spidsen for en række Oakland-baseret firmaer. Det er første gang han skal prøve kræfter med ”front office”-delen af et football hold, om end han i collage spillede som reserve for et Oakland-collage. Det ventes at McDaniels vil have fokus på Raiders’ økonomi de første par år, og rådfører sig med andre af holdets tilknyttet i de øvrige aspekter af jobbet. Han har desuden meldt ud at Tom Cable, Head Coach for Oakland Raiders, får lov at starte sæsonen. Om han får lov at fuldfører den, afhænger af holdets resultater, uden der dog er blevet sat et sejrsantal på spidsen. I stedet sagde McDaniels blot at han håbede Raiders ville være ”Commitet to excellence”. Netop dette udtryk er om noget indbegrebet af Raiders, da de har Trade Mark på det, om end det oprindeligt blev introduceret af Al Davis. Nogle har derfor tolket det som om Al Davis måske lurer mere i baggrunden end hvad det ellers først lod til. Visse påstår ligefrem at Anthony McDaniels blot er en dyrt købt marionetdukke, der spiller efter Al Davis melodi.
DYDERNE
LucasLeiva
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
23 Jan 2011, 18:24 »
Du skriver flot! Og det bliver spændende at se hvor langt du kan føre Raiders.
Hvilket niveau spiller du på?
Kolo Abib Touré
Corvette
Landsholdsspiller
«
Svar #3:
23 Jan 2011, 19:22 »
Følger helt klart med
BenjaBabs
Førsteholdsspiller
«
Svar #4:
23 Jan 2011, 19:23 »
Helt som normalt når du leveret en blog, helt i top! Følger med her..
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #5:
24 Jan 2011, 17:31 »
Tak for kommentaren alle tre. Det luner og motivere i stor stil! Hvilket niveau jeg spiller på, lader jeg næste update besvare. En update der iøvrigt falder ved en halv syv tiden, tror jeg.
«
Seneste Redigering: 24 Jan 2011, 17:38 af Nibali
»
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #6:
24 Jan 2011, 18:07 »
Dette kan vel bedst beskrives som en pause. Et øjeblik hvor vi stopper op, jeg tager ordet og prøver at forklare mig. I og for sig er dette mere til information, end en del af storyen. Alligevel fandt jeg det så vigtigt at jeg vil bruge en helt update på det. Måske lige så meget for min egen skyld, som jeres. Uanset hvad, har jeg dog valgt den lidt misvisende titel
”På mine vilkår”
til netop dette. Misvisnede da det er undertegnets fortælling, og det naturligvis er på mine vilkår – men alligevel ikke da den skal fortælle lidt om de vilkår jeg har opstillet.
Sværhedsgraden:
All Madden
Sliders:
Alle på standard 50, med undtagelse af ”Broken tackles” og ”Block Shedding”. Disse to er begge på 35
Kamp-længde:
4 gange 7 minutter
Run off:
15 sekunder ”run off” per snap. Med undtagelse af de sidste to minutter af hver halvleg.
Alt dette håber jeg kan nogle realistiske stats, da det i høj grad er målet med netop dette spil. Jeg vil forsøge at sætte realismen højt, og derefter optimere eller justere eventuelle udfald der måtte true denne. Af samme grund har jeg også opstillet nogle regler, primært hvad angår draft/trade, som må siges at være en af de helt store svagheder i Madden NFL-spillene over den sidste årrække. Det er simpelthen for nemt at udnyttet særligt trade-delen til at sikre sig høje picks i netop draften. Jeg vil dog også forsøge at forbedre enkelte af de punkter jeg gennem sæsonen har set som mine egne svagheder – ting jeg gør, der måske ikke er helt realistiske.
Regel #1 -
Udnyt ikke Madden NFL 2011’s svaghed vedrørende tradeing. Trade realistisk, og kun sjældent et pick for et andet.
Regel #2 -
Også draften skal være realistisk. Selvom man fra tid til anden falder over en kanon spiller man ikke har scoutet, vil jeg forsøge at holde mig til de spillere jeg har scoutet og pladser jeg har et behøv for at drafte til.
Regel #3 -
Free agent-perioden skal udnyttes. Også til backup køb. Alt for ofte fokusere jeg på økonomien og draften, men et hold består af både stjerner og anonyme navne. Draft og trading er ikke den eneste måde at få nye spillere på – og stjerner er ikke de eneste der skal handles ind.
Regel 4 -
Rotation skal ikke undervurderes. Dette gælder både hvem jeg kaster bolden til, hvem jeg kaster bolden med, men måske mest af alt hvem jeg løber bolden med. Det er meget sjældent en runningback kan klare hele læsset selv, og derfor vil jeg forsøge at dele det ud på to eller måske ligefrem tre.
Meget mere tror jeg egentlig ikke der er at fortælle. Hvis der er mere i ønsker at vide, så må I endelig spørge. Jeg håber på dette spil med Oakland Raiders kan holde længe – forhåbeligt også efter sæsonen er slut - og at det kan gøre Madden NFL 2011 en anelse mere realistisk for mit vedkomne, da det ofte har været en mangelvare i større eller mindre grad.
God læselyst
.
DYDERNE
Corvette
Landsholdsspiller
«
Svar #7:
24 Jan 2011, 18:43 »
Endnu en god Update!!!
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
24 Jan 2011, 18:53 »
God update, og jeg følger med her
19-18!
BenjaBabs
Førsteholdsspiller
«
Svar #9:
24 Jan 2011, 19:57 »
Fin opdatering! På trods af det ikke havde så meget med selve historien/bloggen at gøre..
Følger stadig, og ser frem til mere!
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #10:
24 Jan 2011, 21:20 »
Citat af: louisfr 24 Jan 2011, 18:43
Endnu en god Update!!!
Citat af: jemil 24 Jan 2011, 18:53
God update, og jeg følger med her
Citat af: BenjaBabs 24 Jan 2011, 19:57
Fin opdatering! På trods af det ikke havde så meget med selve historien/bloggen at gøre..
Følger stadig, og ser frem til mere!
Igen må jeg sige tak gange tre. Denne update havde ikke meget med selve historien at gøre, men jeg håber da alligevel den kan opklare lidt af de spørgsmål der måske versere omkring denne blog. Jeg glæder mig til at poste kommende updates
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #11:
25 Jan 2011, 20:09 »
Stars of Oakland
Gilbert Webb, Oakland Daily - Preseason
Selvom hverken Peyton Manning, Tom Brady eller Drew Brees har deres daglige gang på McAfee Coliseum, kan Raiders mønstre enkelte stjerner, der skal bære fremtidens håb, som en lysende fane der viser vejen i natten. Quarterback JaMarcus Russell er ej heller længere at finde i Oakland, men det er nok kun et fåtal af ”Raider Nation” der vil opfatte det som noget negativt. Jason Campbell står til at overtage, men om så han levere en pragtsæson ser det svært ud for holdet der skal kæmpe med Kansas City Chiefs, Denver Broncos og San Diego Chargers om AFC West-titlen. Her er et kig på Oakland Raiders mandskab
Offensivt
”Kongen af NFL” må mere end nogen anden siges at være holdets quarterback (QB). Dette var Al Davis klar over, og som følge af dette tog han i 2007 giganten JaMarcus Russell med det først valg overhovedet i draften. Det skulle over de næste år vise sig at Russell skuffede gang på gang, og derfor blev han inden denne 2010-sæson opsagt af Oakland Raiders. Den tidligere Washington Redskins QB Jason Campbell blev i stedet hevet ind, og han ser nu ud til at starte. Campbell er på ingen måde en stjerne, men nærmere en middelmådig QB, der ikke skal vinde kampe, men blot undgå at tabe dem. En opgave der kan blive lettere sagt end gjort, for til trods for Darrius Heyward-Bey blev valgt som 7. overall for i 2009-draften, er han og resten af receiver-korpset (WR) blandt NFL’s dårligste. Ej heller den offensive-linje (O-line) må, efter NFL-standard, siges at yde megen støtte. Kun Robert Gallery holder niveau, men da han er i sit kontrakt år kan dette blive hans sidste i Oakland. Lysere ser det ud når man kigger på runningback-positionen (RB), hvor topvalget fra 2008-draften, Darren McFadden, er førstevalget foran Michael Bush. Angiveligt vil Tom Cable, holdets Head Coach, forsøge at dele boldene ud mellem backsene, dog med et overtag til McFadden. Også Zach Miller, der spiller Tight-end (TE), er i sit kontrakt år, men som en af ligaens bedste Tight-ends må det forventes han bliver Jason Campbells solide mål.
Defensivt
Defensivt er det bedre ud. Ligaens måske bedste cornerback (CB), Nnamdi Asomugha, er en Raider, og når han dækker modstandernes bedste receiver op, er det kun sjældent der bliver skabt spil på denne konto. Også Strong Safetyen (SS) Tyson Branch kommer til at spille en vigtig rolle mod kastespillet, da han med hastighed i fødderne skal sørge for at Raiders ikke bliver brændt dybt. Ved siden af Branch spiller Free Safety (FS) Michael Huff, der ikke er prægende, men som dog i glimt viser sit potentiale. Holdets linebackers (-LB) er Wimbley, Howard/Groves på siderne samt Rolando McClain på midten. Rookien blev valgt som nummer otte samlet set i årets draft, og regnes for en stor middellinebacker (MLB) i fremtiden, hvis han kan indløse sit talent. Overfor modstandernes O-line står to ends – hvem disse vil være for Raiders vil formentlig skifte meget i løbet af sæsonen – mens der i midten vil være de to defensive tackles (DT) Tommy Kelly og Richard Seymour, der tidligere har slået sine folder i New England, hvor han viste sit værd, som en af ligaens allerbedste på pladsen.
Special Team
Endeligt er Special Team at finde. Hvis de finder formen her, kan dette blive Oaklands hemmelige våben. Kickeren med de polske aner, Sebastian Janikowski, har et af de stærkeste ben i ligaen, og har tidligere i karrieren forsøgt sig med et spark fra 71 yards – uden succes dog. Punteren Shane Lechler er ligaens ubestridt bedste, hvilket blive vigtigt når Raiders skal ødelægge modstandernes udgangspunkt. Også når bolde skal returneres er Raiders farlige. Rookien Jacoby Ford er i en fantastisk grad eksplosiv, og kan måske tage et kickoff eller to til touchdown i løbet af sæsonen.
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #12:
26 Jan 2011, 19:03 »
Til trods for de forsvarende mestre New Orleans Saints sparkede NFL-sæsonen i gang, var nerverne ikke mindre, da LP Field i Nashville, Tennessee lagde græs til hjemmeholdet Titans og Oakland Raiders’ første kamp i 2010. Forude var gået megen ventetid, spændinger og omvæltninger for begge mandskaber. I Tennessee havde runningbacken, og holdets helt store stjerne, Chris ”CJ2K” Johnson truet med en strejke, hvis ikke hans løn blev mangedoblet. Mod vest var det i organisationen der var sket ændringer, da den aldrende Al Davis havde overladt ansvaret til forretningsmanden Anthony McDaniels, der var grøn i faget. Både McDaniels og Al Davis var dog at finde på tilskuerrækkerne i Nashville, mens Chris Johnson havde indgået en aftale med Titans og derfor befandt sig på banen.
Fra start var der ikke mange offensive godbider, uagtet af hvem der havde bolden. Tom Cable, head coach for Raiders, lagde konstant pres på Titans’ løbeangreb, der tit løb ind i otte mand nær line of scrimmage. Dette betød dog også at Kerry Collins ofte kunne kaste kort over midten, til 5-10 yards fortjeneste. Halvvejs gennem andet quarter havde Titans flyttet bolden helt ned til Oaklands red zone, hvorfra den aldrende Titans quarterback let kunne kaste et touchdown til receiveren Nate Washington. Rob Bironas satte sikkert extra pointet på tavlen, og sparkede derefter bolden fire yards ned i Oaklands end zone. Her stod førsteårs spilleren Jacoby Ford klar, og med næsten eventyrlige antrit og bevægelser løb han mellem venner og fjender, helt ned i den modsatte ende, hvor hans satte seks point på tavlen. Raiders’ kicker Janikowski udlignede efterfølgende, inden selv samme Janikowski bragte sit hold foran med kun 1’12” tilbage af halvlegen. Da Titans atter fik bolden, var det med en hvis travlhed Kerry Collins læste banen. Selvom han formentlig gerne havde fundet en nær sidelinjen, blev det i stedet Randy Moss der blev fundet inde på midten. Fuldstændig udækket, satte ”The Freak” efterbrænderen til, og løb 38 yards oven i de tretten han havde fået via kastet. Pludselig var Titans atter nær point, kun ét spil efter halvlegen syntes afgjort. Igen gjorde Collins som han skulle, og fra fem yards ude fandt han Kenny Britt, der greb bolden til touchdown. En ærgerlig afslutning på halvlegen for Raiders, der dermed var bagud med fire point halvvejs gennem kampen.
Mens solen bagte ned på LP Field, og cheerleadernes underholdte, var de to hold i omklædningsrummene. Tom Cable lod til at være tilfreds med det presspil de havde fået lagt på Chris Johnson, for det var med samme taktik de begyndte tredje quarter. Efter i alt tolv løb for 68 yards, blev ”CJ2K” taget ud. Alt for ofte løb han lige ind i et hav af Oakland spillere, hvilket ikke blot gav små skavanker men også gjorde Oakland kunne kontrollere Titans offensiv. Også Darren McFadden måtte forlade kampen, efter blot fem løb for seks yards, hvilket gav mere plads til Raiders løb, fordi Michael Bush ikke blev betragtet som en trussel på samme niveau. Ved anden af tredje quarter havde Raiders to gange bevæget sig så langt ned mod Titans ende, at Janikowski kunne sparke field goal. Da Titans samtidig blev holdt fra at score, var føringen pludselig vendt og Raiders var foran med to.
Med 4’07” tilbage af kampen, var det dog Chris Johnsons afløser, Ringer, der løb med spotlyset. Fra to yards ude løb han bolden ind til touchdown, og bragte derved Titans op på 22 point, takket være en two point conversion. Raiders var nede med seks point, og derfor hastede det med at få flyttet bolden. Da Tennessee lagde pres på, viste Raiders’ QB Jason Campbell dog en af sine svagheder. I et panisk øjeblik kastede Campbell bolden til et område uden Raiders receivere, hvilket betød Cortland Finnegan let kunne intercepte. Det var Campbells anden på aftenen, efter han tidligere i kampen ville kaste sig ud af et sack, der dog endte i hænderne på Chris Hope. Titans udbyggede deres føring, da Rob Bironas fra satte et 48 yards field goal på tavlen. Bagude med ni point og to minutter til at få disse, var presset for alvor på Campbell, der ellers ikke havde haft nogen stor kamp. Via stædighed flyttede han bolden, om end det slet ikke var hurtigt nok. Tyve sekunder før tid, på en fjerde down, fandt quarterbacken Jacoby Ford, der atter viste sin fart ved at løbe fra hele Titans forsvaret til et 51-yards touchdown. 22-25 var scoren, og derfor kunne end ikke en two point conversion redde Raiders, der valgte at lade Janikowski sparke. 23-25 endte redeligheden, der ligeså vel kunne være tippet til den anden side. Campbell endte med at ramme halvdelen af sine 34 kast, til et touchdown og to interceptions, foruden 207 yards. Raiders løbespil blev holdt på 26 yards, på ti forsøg, mens Sebastian Janikowski ramte på tre field goals ud af tre forsøg. Defensivt stod rookien Rolando McClain for en interception, mens Richard Seymour var manden bag en af de tre fumbles Oakland fremtvang. Right outside linebackeren Wimbley var manden med flest taklinger, hans var god for seks i denne kamp. I hele kampen blev der i øvrigt kun registeret ét sack, dette stod LaMarr Houston, left end Raiders, for.
DYDERNE
Corvette
Landsholdsspiller
«
Svar #13:
26 Jan 2011, 19:21 »
To super Updates! Ærgeligt med Titans kampen
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #14:
27 Jan 2011, 17:09 »
Citat af: louisfr 26 Jan 2011, 19:21
To super Updates! Ærgeligt med Titans kampen
Tak, louis. Titans-kampen ærger mig også, fordi en hold som Raiders ikke vader i sejre.
En sjov lille detalje til denne blog, er at den faktisk har kostet mig et PS3 stik. I raseri kom jeg til at kaste det bagover, og så var det ødelagt. Siden brugt jeg så fem timer på at samle det igen, og nu virker det - men optimalt eller perfekt samlet er det ikke helt.
DYDERNE
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »