home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 553 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Reyes / Baptista bytter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Reyes / Baptista bytter  (Læst 2124 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Reyes / Baptista bytter
« : 31 Aug 2006, 22:08 »

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Badefar
Manager

Sv: Reyes / Baptista bytter
« Svar #1: 31 Aug 2006, 22:14 »

jes                 van persie er også bedre end reyes

Bademesteren
Manager

« Svar #2: 31 Aug 2006, 22:14 »

Nu er Baptista min store FM-Helt, så jeg ser det som en god handel for Arsenal Wink

Freak
Gæst

« Svar #3: 01 Sep 2006, 01:06 »

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes Smiley
Nu har Reyes jo aldrig været den bedste mand på de vinterkolde engelske, i decemberkampene, og teknikere har vi jo nok af. Kender ikke så meget til Baptista, da jeg ikke rigtigt følger med i den spanske liga, men som jeg har hørt det er han en rigtig arbejdshest, og det synes jeg egentlig passer glimrende. Det eneste mugne er de leje kontrakter, men nu må vi se.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 01 Sep 2006, 08:38 »

Ja, men mon ikke der er et option i kontrakten der gør det permanent...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lee_Holmes
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 01 Sep 2006, 09:34 »

Det vil jeg da tror der er. Fordi var det ikke bare fordi de ikke kunne blive enige om transforsummerne. Men Baptista minder han ikke meget om Rosicky??? Eller i hvert fald den samme plads.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 01 Sep 2006, 09:47 »

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 01 Sep 2006, 13:05 »

Det vil jeg da tror der er. Fordi var det ikke bare fordi de ikke kunne blive enige om transforsummerne. Men Baptista minder han ikke meget om Rosicky??? Eller i hvert fald den samme plads.

Slet ikke... Baptista vil nok blive sat i angrebet hos Arsenal. Han er mere en stor og stærk forward, som kan vinde hovedstødsdueller, og har et hårdt tørt skud, som han kan bruge plus en god teknik. Han er noget nær den idelle forward at have ved siden af Henry i angrebet.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2006, 13:20 af Hawk1nZ » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #8: 01 Sep 2006, 13:18 »

Slet ikke... Baptista vil nok blive sat i angrebet hos Arsenal. Han er mere en stor og stærk forward, som kan vinde hovedstødsdueller, og har et hårdt tørt skud, som han kan bruge. Han er noget nær den idelle forward at have ved siden af Henry i angrebet.

Hvis han er den idelle partner til Henry, behøver du jo ikke at være skeptisk, så bliver det jo helt perfekt for The Gunners.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 01 Sep 2006, 13:19 »

Hvis han er den idelle partner til Henry, behøver du jo ikke at være skeptisk, så bliver det jo helt perfekt for The Gunners.

Jah, jeg synes dog godt at vi kunne have modtaget en bunke penge oveni

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 01 Sep 2006, 13:21 »

Ja Wenger jagtede ham jo også i Sevilla før Real snuppede ham for næsen af os, for 1½ år siden

MeeLo
Gæst

« Svar #11: 01 Sep 2006, 13:43 »

Til gengæld nuppede Wenger jo så Reyes i Sevilla  Cool

Freak
Gæst

« Svar #12: 01 Sep 2006, 16:24 »

Ja, men mon ikke der er et option i kontrakten der gør det permanent...
Uden at kende detaljerne i aftalen, havde jeg hellere set en permanent løsning.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 01 Sep 2006, 17:08 »

Til gengæld nuppede Wenger jo så Reyes i Sevilla  Cool

Ja, så fik vi jo hvad vi ville have Grin

Ja Freak, men jeg tror så også at det BLIVER til en permanent løsning, jeg kan ikke forestille mig at nogen af klubberne, eller for den sags skyld, spillerne, vil bytte tilbage igen!

Freak
Gæst

« Svar #14: 01 Sep 2006, 17:15 »

Ja, så fik vi jo hvad vi ville have Grin

Ja Freak, men jeg tror så også at det BLIVER til en permanent løsning, jeg kan ikke forestille mig at nogen af klubberne, eller for den sags skyld, spillerne, vil bytte tilbage igen!
Jeg tror du har ret.
Men hvad nu hvis Baptista bomber, og Reyes skuffer fælt.
Men lad os da håbe at der er en aftalt pris.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010