home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 12:34 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 1035 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Mit liv og FM - Drengene fra Lerpytter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mit liv og FM - Drengene fra Lerpytter  (Læst 3148 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

Mit liv og FM - Drengene fra Lerpytter
« : 20 Jan 2011, 17:45 »

Intro

'Kender i det at....' Spørgsmålet som alle hader at få stillet. En lille meningsløs sætningsindleder der altid efterfølges af en total ligegyldig historie eller forklaring på hvorfor i burde kende det. Gud hvor jeg hader folk der bruger denne frase i flæng!!! 

Anywho.... Kender i det at i sidder foran Pc'en med manager kørende mens du leder efter SPILLET. I kender det godt, det spil som fanger jer, som aldrig bliver slettet, på trods af at man går død i det, for det skal stråle som en manifestation på ens evner udi den skønne kunst; At være Football Manager.
Drømmen med denne blog er at dele mine præstationer med jer brugere, i hvad jeg stærkt tror på der bliver min udgave af SPILLET i denne udgave af det ædle spil.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 08:46 af Tobias-Toft » Logged

- 96 -

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

Sv: Mit liv og FM - Drengene fra Lerpytter
« Svar #1: 20 Jan 2011, 17:47 »

Trofæskabet:

Sølvmedalje ved kredsmesterskab for lilleputdrenge (håndbold)
Deltagermedalje ved Thise Cup (x3)
Årets fightermedalje

.... Ja de kommer til at stå der til jeg opnår noget mere imponerende med det her spil så lev med det!! Men så igen disse bedrifter bliver ikke så svære at trumfe.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 08:47 af Tobias-Toft » Logged

- 96 -

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #2: 20 Jan 2011, 20:58 »

Lidt speciel intro, men bestemt underholdende. Sjældent at man ser sådanne blog, og de plejer ofte at gå død, men håber du kan holde den kørende. Du skriver med en god humor, og der morer mig. Glæder mig til at se hvad du kan udrette og med hvilken klub. Et råd ville være at droppe smileyerne FULDSTÆNDIG, da det efter min mening udviser en lille snært af useriøsitet.

KIU!

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 21 Jan 2011, 08:46 »

Lidt speciel intro, men bestemt underholdende. Sjældent at man ser sådanne blog, og de plejer ofte at gå død, men håber du kan holde den kørende. Du skriver med en god humor, og der morer mig. Glæder mig til at se hvad du kan udrette og med hvilken klub. Et råd ville være at droppe smileyerne FULDSTÆNDIG, da det efter min mening udviser en lille snært af useriøsitet.

KIU!

Super, tak for det gode råd Smiley Næste update er stort set klar, og er færdig med første sæson stort set så to-tre updates vil der komme inden mandag/tirsdag i hvert fald. Bliver nødt til at kompensere for manglende grafiske evner og fantastiske fraser, med lidt humor og personlig indlevelse Wink

- 96 -

Philips
Gæst

« Svar #4: 29 Jan 2011, 06:43 »

er bloggen allerede gået død?

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 03 Feb 2011, 15:43 »

nej, men har lagt syg de sidste to uger næsten, men er ved at være på højkant igen, og der ligger tre updates klar snart Smiley

- 96 -

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #6: 03 Feb 2011, 22:00 »

nej, men har lagt syg de sidste to uger næsten, men er ved at være på højkant igen, og der ligger tre updates klar snart Smiley

Lyder super, håber du holder den i samme stil!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 13 Feb 2011, 15:25 »

Er den død?

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 14 Feb 2011, 11:54 »

Niks, havde nogle tekniske problemer jeg ikke havde fået løst inden jeg tog på skiferie hvor jeg faktisk regnede med at der var net, hvilket der ikke var , så nu prøver jeg her i løber af dagen Smiley

- 96 -

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 15 Feb 2011, 08:31 »

Første indtryk.

Kender i det når i følelsen af fiasko komme snigende ind på jer?

Det var præcist sådan jeg havde det da jeg først to bestik af situationen i Thisted FC. Grunden til dette var at jeg blev mødt af det ene chok efter det andet.

Chok nummer 1: Dette kom da jeg på første træningsdag med klubben, hvor reserverne var til kamp, opdagede den grufulde mangel på spillere. 16 spillere var hvad der kunne spottes på træningsbanen. 16 mand i en førsteholdstrup! Jeg brugte dog hurtigt alt mit optimisme på at se den lyse side af sagen: Jeg kunne selv bygge en del af holdet op.

Chok nummer 2: Ja her faldt alt min optimisme med et brag til jorden. Lønbudgettet var allerede overskredet hvilket betød ringe muligheder for indkøb, men endnu engang blev der slået koldt vand i blodet og et møde med bestyrelsen blev fastlagt. De bevilligede heldigvis et større lønbudget efter jeg havde brokket mig over manglende ambitioner.

Chok nummer 3: Det sidste og måske allermest foruroligende chok. Kun 1. sejr i optakten! 1 sejr! Derudover var der en del uafgjorte resultater mod upåagtede hold. Men endnu en gang kunne jeg trøste mig selv og mit ego ved at der kunne findes en undskyldning, som måske kunne blive en løsning. Kun få af indkøbene var ankommet til klubben og de der var, var endnu ikke spillet ind.
Forudsætningerne var ikke gode trods en god start-11’er.

- 96 -

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 15 Feb 2011, 13:55 »

dejligt med en blog fra min by af og klubben jeg spiller i Smiley følger klart med

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 16 Feb 2011, 11:00 »

Lyder godt Smiley Håber jeg kan føre dem til succes Wink

- 96 -

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010