home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: DesignerFreaks
| | |-+  Hjælp til grafik i Blog!?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til grafik i Blog!?  (Læst 1780 gange)
FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Hjælp til grafik i Blog!?
« : 18 Jan 2011, 13:15 »

Hej Freaks.

Jeg vil gerne vide, hvordan man tager screenshots jeg kan sætte ind i min blog?
Samtidig vil jeg også gerne vide om der er en bestemt måde man skal sætte billeder ind i en blog, for at det bliver vist? Smiley

Jeg har ingen forstand på det, så det vil jeg gerne have hjælp til ,så jeg kan starte en blog herinde.

FC Midtjylland Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til grafik i Blog!?
« Svar #1: 18 Jan 2011, 13:21 »

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til grafik i Blog!?
« Svar #2: 18 Jan 2011, 20:05 »

Noget så simpelt, som at tage et screenshot?
Hvordan gør man det, og hvor gemmes billederne så? Smiley
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til grafik i Blog!?
« Svar #3: 18 Jan 2011, 20:10 »

Opret en mappe inde i Dokumenter/Sportsinteractive/FM11 Ved navn SS eller Screenshots, når du så er inde i FM trykker du Alt+F9, og så er den inde i mappen...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til grafik i Blog!?
« Svar #4: 04 Apr 2011, 11:05 »

Jeg har et problem med billeder til min blog!! Jeg bruger både den guide som er nævnt i denne tråd, og den guide som Hawkinz engang lavede : http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=15

Men uanset hvad jeg gør, så bliver mine billeder små når jeg kopierer dem ind i bloggen! Jeg går fuldstændig slavisk efter de guides og bruger imageshack til at uploade. Når jeg så smider dem i en i bloggen, så bliver deres height og width ændret til noget andet.

Typisk lander height på 105 og uanset om jeg prøver at ændre det og fx. skriver 400 i stedet, så ryger den konstant tilbage til 105. Fx ser det sådan ud:


Width og height er noget den selv smider ind, det er ikke noget jeg selv har lavet. Hvis jeg så prøver at ændre noget af det, fx width til 300 og derefter trykker på "prøve" inden jeg vil godkende, så ender den på et helt andet tal.

Hvis jeg bruger guiden og smider de koder ind, så står "float" altid tilbage ved siden af billedet eller teksten som om forummet ikke genkender den funktion mere?!?!

Er der nogen kan komme med et godt råd? Det er pænt irriterende, for jeg vil gerne have mine billeder til at være større...
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til grafik i Blog!?
« Svar #5: 04 Apr 2011, 11:15 »

Jeg har et problem med billeder til min blog!! Jeg bruger både den guide som er nævnt i denne tråd, og den guide som Hawkinz engang lavede : http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=15

Men uanset hvad jeg gør, så bliver mine billeder små når jeg kopierer dem ind i bloggen! Jeg går fuldstændig slavisk efter de guides og bruger imageshack til at uploade. Når jeg så smider dem i en i bloggen, så bliver deres height og width ændret til noget andet.

Typisk lander height på 105 og uanset om jeg prøver at ændre det og fx. skriver 400 i stedet, så ryger den konstant tilbage til 105. Fx ser det sådan ud:


Width og height er noget den selv smider ind, det er ikke noget jeg selv har lavet. Hvis jeg så prøver at ændre noget af det, fx width til 300 og derefter trykker på "prøve" inden jeg vil godkende, så ender den på et helt andet tal.

Hvis jeg bruger guiden og smider de koder ind, så står "float" altid tilbage ved siden af billedet eller teksten som om forummet ikke genkender den funktion mere?!?!

Er der nogen kan komme med et godt råd? Det er pænt irriterende, for jeg vil gerne have mine billeder til at være større...

Når du laver IMG koden skal der være et mellemrum altså så koden ser således ud:
Kode:
[IMG ]DIT LINK[/IMG]
Logged

FCK

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til grafik i Blog!?
« Svar #6: 04 Apr 2011, 11:20 »

Tak Smiley

Jeg vil se om det hjælper på næste billede!
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til grafik i Blog!?
« Svar #7: 06 Apr 2011, 21:28 »

Har brug for et fedt banner til en blog om min egen spiller som jeg skal igang med en der kan hjælpe?

Det kunne evt være en vej som aldrig ender og nogle øjne som kigger men så næsten er skjult i billedet Smiley

Forhånd tak
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010