home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Problemer med spiller salg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med spiller salg  (Læst 1135 gange)
AdamK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Problemer med spiller salg
« : 16 Jan 2011, 11:18 »

Hej FMfreaks!
- Jeg har et problem med at sælge mine spillere til andet end deres værdi.  ticked off
Er der nogle der har nogle fif til, hvordan jeg kan få flere penge ud af mine spillere?
Logged

ORG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problemer med spiller salg
« Svar #1: 16 Jan 2011, 15:17 »

Jeg har præcis samme problem. Masser af klubber interesseret i mine spillere, men der kommer stort set aldrig bud på dem :S Og hvis der endelig kommer, så er det kun på deres værdi. Forlanger jeg mere, hvilket jeg self gør med mine stjerner, så afviser de altid Skuffet
Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Problemer med spiller salg
« Svar #2: 16 Jan 2011, 15:23 »

Jeg plejer for det meste at afvise og vælge "klubben mener ikke at tilbuddet er godt nok" - så plejer de somregel at byde igen, bare højere...
Evt. med de store/rige klubber afvis 2-3 gange Smiley
Logged

AdamK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problemer med spiller salg
« Svar #3: 16 Jan 2011, 21:08 »

Okay, mange tak.
Det prøver jeg så Wink
Logged

suneaamand
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problemer med spiller salg
« Svar #4: 22 Jan 2011, 23:44 »

Det er muligt, dit råd om at afvise med begrundelsen, at tilbuddet ikke er godt nok i nogle tilfælde virker, men  jeg mener i den grad også, at der er et problem med at sælge spillere til en god pris. Jeg har nu spillet i 24 sæsoner med forskellige klubber bl.a. 7 i træk med Aston Villa, og jeg må sige, at jeg synes, at der kommer meget få bud på ens spillere. Især de bedste som i mit tilfælde Young, Agbonlahor, alexis Sanchez, Dzeko, sissoko og mange flere kommer der ingen bud på, selvom stort set alle storklubber på skift er interesseret i dem.. Der sker bare intet!
Min plan var jo at samle en 5-6 super offensive spillere og så måske en enkelt i ny og næ til en god pris, men der sker i stedet det, at jeg bare får flere og flere super spillere, og jeg så i stedet må sælge dem til latterlige priser, da jeg jo så selv skal sætte dem til salg..

Jeg forventer ikke, at jeg bare får 200-300 mio igen og igen for en spiller. Men bare en gang imellem, ville det sgu være  på sin plads, når jeg nu kan se, at der faktisk er flere handler på det niveau - bare ikke med mig som sælger, selv om jeg i det nævnte spil har nogle af de mest eftertraktede spillere.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010