home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  3 Brugere, 879 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 432343 gange)
cityfan00
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #3240: 12 Sep 2010, 19:07 »

Chakana
Manager

« Svar #3241: 12 Sep 2010, 20:12 »

Er ved at være lidt træt af at se på Converse All Stars lige meget hvor jeg kigger hen. Ejede selv et par for et års tid siden. At der så er kommet et logo på siden, ændrer intet for mit vedkomne. :-)

Arsenal Football Club

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #3242: 12 Sep 2010, 20:19 »

Er ved at være lidt træt af at se på Converse All Stars lige meget hvor jeg kigger hen. Ejede selv et par for et års tid siden. At der så er kommet et logo på siden, ændrer intet for mit vedkomne. :-)
Converse er fint nok, men bryder mig ikke lige om dem der. Kan bedst lide canvas stil uden den store hæl.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #3243: 12 Sep 2010, 20:22 »

Sjovt du siger det Smiley
Jeg var på Nasa igår

Dér begyndte jeg at grine.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #3244: 12 Sep 2010, 20:40 »

Dér begyndte jeg at grine.
Det er du ikke alene om. Kan godt lide at man skal modtage komplimenter fra ens eget køn for at blive bekræftet! Hævet Øjenbryn

voks dog op....

Gosser
Manager

« Svar #3245: 12 Sep 2010, 21:17 »

Det er du ikke alene om. Kan godt lide at man skal modtage komplimenter fra ens eget køn for at blive bekræftet! Hævet Øjenbryn

voks dog op....

+1

Hold k*ft hvor er det trist..

Yessir
Manager

« Svar #3246: 12 Sep 2010, 21:37 »

Sjovt du siger det Smiley
Jeg var på Nasa igår, blandt alle de fine armani-drenge, i en Bathing Ape-skjorte. Og jeg fik sjovt nok at vide af en fremmed der bar samme mærke, at jeg nu var med i klubben. Det var da lidt specielt :-)

Og det handler ikke om hvor mange der bemærker dit tøj jo, isåfald køber du jo bare Ralph Lauren Smiley

Det handler bare om at skilde sig ud, have noget mængden ikke har og være eksklusiv uden at være Armani, Boss, Louis Vuitton, Prada osv Smiley

A Bathing Ape og BBC Ice Cream har i mine øjne bare en god blanding af eksklusive, men afslappede, tøjkollektioner. Det er jo hiphop/street uden at være XXXXXL eller Bullrot Smiley

First off, er Nasa ikke så specielt mere, som du får det til at lyde som. Dernæst wtf?!? Compliments from another dude?

Til sidst vidner det bare om folks manglende forståelse for eksklusivt tøj, at folk herinde ikke engang kender til BBC Ice Cream. Det bekræfter mig bare i at det er et fedt mærke, som heldigvis ikke er slået igennem bland den almindelige dansker endnu. Jeg vil bære mit med lige den tand ekstra selvfedme, i morgen.

Chakana
Manager

« Svar #3247: 12 Sep 2010, 21:52 »

Til sidst vidner det bare om folks manglende forståelse for eksklusivt tøj, at folk herinde ikke engang kender til BBC Ice Cream. Det bekræfter mig bare i at det er et fedt mærke, som heldigvis ikke er slået igennem bland den almindelige dansker endnu. Jeg vil bære mit med lige den tand ekstra selvfedme, i morgen.

Er din sarkasme krypteret eller mener du ovenstående dybt seriøst?

Arsenal Football Club

Yessir
Manager

« Svar #3248: 12 Sep 2010, 21:59 »

Er din sarkasme krypteret eller mener du ovenstående dybt seriøst?

Hvorfor skulle jeg ikke være seriøs?

Chakana
Manager

« Svar #3249: 12 Sep 2010, 22:26 »

Hvorfor skulle jeg ikke være seriøs?

Fordi det lød på dig som om at du virkelig regner med at "den almindelige dansker" før eller siden vil gå i sweaters til 3000 kr. Hvis du havde skrevet "den ualmindelige dansker" derimod, så havde jeg ikke været i tvivl om at du var seriøs.

Arsenal Football Club

Yessir
Manager

« Svar #3250: 12 Sep 2010, 22:41 »

Fordi det lød på dig som om at du virkelig regner med at "den almindelige dansker" før eller siden vil gå i sweaters til 3000 kr. Hvis du havde skrevet "den ualmindelige dansker" derimod, så havde jeg ikke været i tvivl om at du var seriøs.

Nu er det set før at den "almindelige dansker" går ud og investerer kassen i dyrt tøj, og dermed fjernede det ekslusive image det havde...

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #3251: 12 Sep 2010, 23:40 »

First off, er Nasa ikke så specielt mere, som du får det til at lyde som. Dernæst wtf?!? Compliments from another dude?

Præcis. Det er jo uofficielt Bathing Ape & BBC Ice Cream-måned - og fred være med at vi kan have vores tøj for os selv. Smartguy til jer andre Wink

Og hvis man ikke køber nyt tøj for at blive sat i en speciel bås, burde man lige overveje hvorfor man så køber nyt tøj?..
Selvfølgelig er det sjovt, at en random fellow kommer og siger, at det er god stil jeg kører, men hvis det ikke er det man vil høre, hvorfor køber man så nyt tøj? Næppe fordi man er bange for at gå nøgen rundt ;-)

Fakta er at Bathing Ape blev anerkendt som et fedt mærke så sent som igår, og for at vige udenom dette fakta slynger I jer rundt med homofobiske tendenser og platte jokes. Men ja, jeg kan da se det sjove i det!
« Seneste Redigering: 12 Sep 2010, 23:44 af Claudio » Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

søgaard
Gæst

« Svar #3252: 12 Sep 2010, 23:53 »

Nu er det set før at den "almindelige dansker" går ud og investerer kassen i dyrt tøj, og dermed fjernede det ekslusive image det havde...
Et eksempel på dette er vel Burberry halstørklædet, men synes langt fra det kan sammenlignes, da jeg faktisk mener at de "kun" kostede 5-600 kroner og ikke omkring 3000 kroner.

Selvom de unge får flere og flere penge, så tror jeg sgu det mærke er blevet umoderne og moderne igen, før den almene unge dreng får råd til det. Altså hvis man kigger på folk man møder i byen, så har mange tøj, som ikke kommer over 1000-1500 kroner pr. del og der tænker jeg især bukser, da man vel skal op at have en Armani skjorte for at få en skjorte til den pris. Og det er jo langt fra hverdagstøj og der tvivler jeg sgu på ret mange har råd/lyst til at give så mange penge for tøjet. Og når jeg ser den trøje, så ligner det ikke en, som jeg ville have på i byen, men derimod en jeg vil have på, hvis jeg skulle på skovtur eller ud at spille petanque.

Jeg synes det er ganske cool, hvis den hører til din stil og du har råd og lyst til at købe så dyrt tøj. Og den mening tror jeg de fleste deler. Den almene dansker har dog ikke disse penge eller har hvert fald bedre ting at bruge pengene på end at give små 3000 kroner for en trøje. Dertil tror jeg de fleste godt kan finde tøj, som passer deres stil og skiller sig tilpas ud, uden at man kommer op i de priser.

Claudio: Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad du laver, siden du har råd til så dyrt tøj, som 20-årig? Du er næppe på SU?!

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #3253: 12 Sep 2010, 23:55 »

Et eksempel på dette er vel Burberry halstørklædet, men synes langt fra det kan sammenlignes, da jeg faktisk mener at de "kun" kostede 5-600 kroner og ikke omkring 3000 kroner.

Selvom de unge får flere og flere penge, så tror jeg sgu det mærke er blevet umoderne og moderne igen, før den almene unge dreng får råd til det. Altså hvis man kigger på folk man møder i byen, så har mange tøj, som ikke kommer over 1000-1500 kroner pr. del og der tænker jeg især bukser, da man vel skal op at have en Armani skjorte for at få en skjorte til den pris. Og det er jo langt fra hverdagstøj og der tvivler jeg sgu på ret mange har råd/lyst til at give så mange penge for tøjet. Og når jeg ser den trøje, så ligner det ikke en, som jeg ville have på i byen, men derimod en jeg vil have på, hvis jeg skulle på skovtur eller ud at spille petanque.

Jeg synes det er ganske cool, hvis den hører til din stil og du har råd og lyst til at købe så dyrt tøj. Og den mening tror jeg de fleste deler. Den almene dansker har dog ikke disse penge eller har hvert fald bedre ting at bruge pengene på end at give små 3000 kroner for en trøje. Dertil tror jeg de fleste godt kan finde tøj, som passer deres stil og skiller sig tilpas ud, uden at man kommer op i de priser.

Claudio: Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad du laver, siden du har råd til så dyrt tøj, som 20-årig? Du er næppe på SU?!

Jeg er i den kongelige livgarde, og så administrerer jeg bare mine penge fornuftigt Smiley Du kan også godt finde Bape-skjorter til over 1500 kroner Wink

Kostede Burberry-halstørklædet ikke 1300 da det udkom?

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

patrick J
Manager

« Svar #3254: 13 Sep 2010, 00:02 »

Søger noget fedt tøj, som ikke koster røven ud af bukserne. Det skal ikke være fyldt med farver som bare sprænger i øjenene, men der må gerne være lidt farver på. Smiley

Vil gerne have nogle hættetrøjer, herop til vinteren.
Nogle fede skjorter, både med lange og korte ærmer.
Bukser, hit me.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010