|
AFC
|
|
Regner nu med at købe dem i Sportsmaster eller noget.. Men ellers tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Du kan købe de blå ude i Sportsmaster i Rosengårdscentret, der købte jeg mine  Og så ligger der vist en sko butik ikke så langt væk fra og der kan du købe Lacoste skoene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Fedt nok. Jeg skal til Rosensgårdscentret på tirsdag for at hente min bærbar i Expert og så kan jeg passende smutte overtil en skobutik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Hvor langt væk ligger det der Rosensgårdcentret fra Banegården? Jeg skal nemlig måske til Odense på tirsdag.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Hvor langt væk ligger det der Rosensgårdcentret fra Banegården? Jeg skal nemlig måske til Odense på tirsdag..  Ved jeg sgu ikke.. Men det kan være vi ses så Cesc  Hvem skal du måske derover med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Ved jeg sgu ikke.. Men det kan være vi ses så Cesc  Hvem skal du måske derover med? Hmmm. Du er hvert fald let genkendelig.. Mutter og Matilde, tror jeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Hmm. Okay..
Men hvilke butikker skal du så ind i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Hmm. Okay..
Men hvilke butikker skal du så ind i?
Jeg ved ikke, hvilke butikker der er, men vel noget af det samme som du skal ind i? Tøj og sko-butikker? Musik osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Der bliver træf i Odense kan jeg høre.. Jeg skal faktisk også til Odense tirsdag  Dog bliver jeg på banegården 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Der bliver træf i Odense kan jeg høre.. Jeg skal faktisk også til Odense tirsdag  Dog bliver jeg på banegården  Lækkert Freddie! Kan være vi kan mødes i toget så.....? Ville være kongern!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Lækkert Freddie!
Kan være vi kan mødes i toget så.....?
Ville være kongern!
Det ville være fed! Men kom lige på MSN så kan vi lige snakke videre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Det ville være fed! Men kom lige på MSN så kan vi lige snakke videre  Gider ikke på MSN lige nu, ser kamp og skal spille FIFA bagefter...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Jeg er blevet umådeligt træt af at rende rundt med en jakke, når jeg har skjorte på. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om cardigans, men jeg overvejer at anskaffe mig en, hvis man da ellers kan gå rundt i en cardigan uden på skjorte og slips, når man er i fint selvskab.
Hvad siger I til det? Kan man tillade sig det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12