home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 433389 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #2775: 08 Jun 2009, 21:17 »

Put dem i vaskemaskinen, har før gjort det og det virker Opstemt

enged
Gæst

« Svar #2776: 08 Jun 2009, 21:17 »

Har lige et spørgsmål: Når jeg får disse par sko, hvordan holder jeg dem bedst mulige rene på - noget rense af en art?
Hvis nano-cover virker som de siger, så er det da bestemt en mulighed, men jeg aner virkelig ikke hvor meget det koster, eller om det virker Thumbs Up

Don Abramovich
Manager

« Svar #2777: 08 Jun 2009, 21:19 »

Men for at vende tilbage til emnet, og måske få startet en debat, hvad synes folket om mærket Humör? Personligt synes jeg at (ooooorv, så var der patter i klovn), mange af deres ting er fede, men jeg er holdt op med at bestille det fra nettet af, for mange af tingende er sgu ikke som de ser ud på hjemmesiden. Bestilte en cardigan, og tro mig når jeg siger at jeg ville have blevet mobbet, selv på vores hippie-gym, for at have en kjole på i skole.
Bryder mig ikke synderligt om Humör. Deres tøj er alt, alt for poppet til min smag, og nu synes jeg også at ALLE har det. At tøj bliver voldsomt mainstream synes jeg ikke er så fedt  Thumbs Up
Det er specielt deres bukser som jeg synes er uhyggeligt grimme. Bryder mig ikke om knapperne, mange af farverne og at de er så 'hængerøvede'. De har dog lavet et par fede striktrøjer, men generelt er de for overprintede til min smag.

Lidt for 'fin'-dreng, klassens duks til min smag. Det ser meget moden ud, og er du 93'er som det ligner ud fra dit navn, synes jeg, at du skal finde noget andet, noget mere poppet eller nærmere noget mere ungdommeligt.

Dette er dog en fed trøje..

Nah, Cesc. Jeg synes det er super fed stil, og også anderledes i forhold til alle de Humör popdrenge Wink Kunne selv finde på at gå i alt tøjet, men du mangler helt sikkert en simpel cardigan og et par fede shorts  Peace

Jeg søger midt i al debatten en tynd jakke jeg kan bruge til sommer. Det skal være en tynd en. Jeg tænker på nået i stil med denne http://smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=22748&mid=80 men har i nogle andre mærker eller hjemmesider i kan råde mig til så fyr løs Wink
Køb denne - den er super cool, og samtidig lidt anderledes end alle de andre jakker. Skal også lige nævnet jeg har den selv  Hævet Øjenbryn

Synes disse to ting er über cool  Forlegen

Solbriller
T-shirt

... og skulle vi så ikke lige skrue ned for charmen, gutter?  Peace

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #2778: 08 Jun 2009, 21:21 »

Put dem i vaskemaskinen, har før gjort det og det virker Opstemt
Var den til mig? (;
En af mine venner havde den også i den farve, bare den 'høje' model og jeg synes de blev mere og mere slidte af at han proppede dem i vaskemaskinen.

Hvis nano-cover virker som de siger, så er det da bestemt en mulighed, men jeg aner virkelig ikke hvor meget det koster, eller om det virker Thumbs Up
Det må jeg lige kigge på, ellers burde en klud med noget vand da også hjælpe til at tage der værste. (:

cjensen94
Gæst

« Svar #2779: 08 Jun 2009, 21:25 »

Var den til mig? (;
En af mine venner havde den også i den farve, bare den 'høje' model og jeg synes de blev mere og mere slidte af at han proppede dem i vaskemaskinen.
Jep, gør de også efter et par gange, men første gang sker der ikke det store. Jeg kan så godt li' de er lidt slidte Smiley

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #2780: 08 Jun 2009, 21:28 »

SSLazio123, jeg venter stadig svar på det jeg spurgte om? Smiley
Jeg kan se en vis admin ikke er glad for mig.
Hvad spurgte du om? Så må jeg se om jeg kan holde mig indenfor reglementet.

cjensen94
Gæst

« Svar #2781: 08 Jun 2009, 21:29 »

SSLazio123, tag den lige i en PB, så der ikke bliver kørt mere lort i maskineriet Smiley

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #2782: 08 Jun 2009, 21:29 »

Jeg angreb ham ikke.. Jeg sidder og piller alt hans pis fra hinanden fordi han er helt gal på den ..
Det er jo intet angreb Bobogol .. Så forstår ikke hvorfor du er så "aggressiv" over det der ikke engang er skyggen af et angreb..

Enig Theo Wink

Den er god nok, du er helt oppe i det røde felt, og selv her formår du ikke at pille alt mit pis fra hinanden.

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #2783: 08 Jun 2009, 21:32 »

SSLazio123, tag den lige i en PB, så der ikke bliver kørt mere lort i maskineriet Smiley

Lort og lort. Det ved jeg nu ikke. Jeg synes det er yderst relevant for tråden, så hvorfor ikke diskutere den heri?

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2784: 08 Jun 2009, 21:40 »

Nah, Cesc. Jeg synes det er super fed stil, og også anderledes i forhold til alle de Humör popdrenge Wink Kunne selv finde på at gå i alt tøjet, men du mangler helt sikkert en simpel cardigan og et par fede shorts  Peace

Det er jo blevet indkøbt tidligere  Hævet Øjenbryn

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #2785: 08 Jun 2009, 21:42 »

Jeg angreb ham ikke.. Jeg sidder og piller alt hans pis fra hinanden fordi han er helt gal på den ..
Det er jo intet angreb Bobogol .. Så forstår ikke hvorfor du er så "aggressiv" over det der ikke engang er skyggen af et angreb..

Enig Theo Wink

Mon ikke jeg har slettet det fra din besked, som var et kedeligt persnangreb?

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #2786: 08 Jun 2009, 21:47 »

Den ser sku nice ud Don Abramovic men den overskrider mit budget meget! Wink

Dullemus
Gæst

« Svar #2787: 08 Jun 2009, 21:49 »

Nogle der kender butikker der forhandler mærket Hollister? Enten butikker i KBH eller på nettet. Håber i kan hjælpe

cjensen94
Gæst

« Svar #2788: 08 Jun 2009, 21:49 »

Lort og lort. Det ved jeg nu ikke. Jeg synes det er yderst relevant for tråden, så hvorfor ikke diskutere den heri?
Diskusionen gik over gevind, og er sluttet. Så stop nu bare.

Gosser
Manager

« Svar #2789: 09 Jun 2009, 12:44 »

Nogen der kender noget til Fiveunits jeans? Tænker her på kvaliteten, pasformen, længden o.l.

Sider: 1 ... 184 185 [186] 187 188 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010