home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 433524 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #2730: 08 Jun 2009, 20:31 »

Det var da helt håbløst...

Hvis vi lige kunne få Lazio-dude til at definere, hvad han mener med kvalitet først, så ville det nok hjælpe debatten. For jeg har da haft dyre skjorter, der var af så høj kvalitet stofmæssigt at de var møgbehagelige at have på, men på den anden side så var stoffet så sart, at de gik i stykker før skjorter der havde kostet det halve.

Hvis han i det mindste gad skrive hvad han mener, i stedet for at opføre sig som en bøv, så bli'r debatten (forhåbentlig) lidt nuanceret.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

enged
Gæst

« Svar #2731: 08 Jun 2009, 20:32 »

Haha du er sgu mere til grin. Min pointe er ikke, at det billige er bedst, men at kvaliteten på ingen måde følger med prisen hos de dyreste mærker. Hvad er det der gør, at en T-shirt til 800 er så langt bedre end en T-shirt til 100? Kvaliteten? Måske er den bedre, men den retfærdiggører på ingen måde en prisforskel af den kaliber. Mærket? Selvfølgelig, hvem vil ikke hellere have en T-shirt fra Gucci end en t-shirt fra H&M.

Gider ikke kalde dig noget. Det er du for nedern til.

Omkring kvaliteten af tøj så rammer dette indlæg ret præcist. Selvfølgelig bør dyrere tøj være i bedre kvalitet end det billige, og som regel er det bedre. Dog er det langt fra rigtigt at en G-star t-shirt er 5 gange dyrere end en H&M ligeledes er 5 gange så dyr. Punktum.

Om SSLazio123 er til grin vil jeg ikke udtale mig om.

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #2732: 08 Jun 2009, 20:33 »

HAHAHAHA du er da til grin. Fordi i er 3 som synes det billige tøj er bedst, er det da ikke ensbetydende med at jeg skal lægge mig.. Lær at debater istedet din bums
Du er også vældig kløgtig til at debattere, samt du har et sofistikeret ordforråd......

Du siger de ikke kan se uden om sandheden.. Hmm.. du har da på ingen måde været i stand til at bøje dig på nogen måde eller lytte til andre meninger end din egen.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #2733: 08 Jun 2009, 20:34 »

Jeg søger midt i al debatten en tynd jakke jeg kan bruge til sommer. Det skal være en tynd en. Jeg tænker på nået i stil med denne http://smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=22748&mid=80 men har i nogle andre mærker eller hjemmesider i kan råde mig til så fyr løs Wink

enged
Gæst

« Svar #2734: 08 Jun 2009, 20:36 »

Jeg søger midt i al debatten en tynd jakke jeg kan bruge til sommer. Det skal være en tynd en. Jeg tænker på nået i stil med denne http://smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=22748&mid=80 men har i nogle andre mærker eller hjemmesider i kan råde mig til så fyr løs Wink
Hvorfor ikke bare den som du har fat i der? Jeg synes den er tilpas simpel, men samtidig ret fed. Selvfølgelig kan prisen godt være et problem, det ved jeg jo selvfølgelig ikke om den er Wink

-LFC-
Manager

« Svar #2735: 08 Jun 2009, 20:37 »

Den er mega fed. Jeg har selv haft kig på den. Peace

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #2736: 08 Jun 2009, 20:41 »

Jeg har ret. Og som jeg skrev tidligere kan det sagtens være at Gucci tasken ikke er 15 gange bedre kvalitet, selvom den er 15 gange dyrere. Dog er kvaliteten bedre. Men hyg jer med jeres billigvaner, og uden at revse nogen, så er der vel en grund til at i køber den slags, og samtidig mener at kvaliteten er i top

søgaard
Gæst

« Svar #2737: 08 Jun 2009, 20:42 »

Jeg har denne, Simze: http://smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=26393&mid=80 .. Den er faktisk rigtig god, bortset fra at køre på motorcykel/scooter, da den blæser op på ryggen og man får kold luft ind der. Men hvis du bare går rundt eller cykler, så er den helt perfekt Smiley
Den er dog lidt dyrere end den Fred Perry, som du linker til, men i følge Lazio fyren, så burde den jo være bedre af den grund Wink

Cesc
Gæst

« Svar #2738: 08 Jun 2009, 20:43 »

Tag nogle grammatiktimer  Rullende Øjne

Lad nu være at falde ned på samme niveau som den kære Lazio-fan, Jakob. Smiley

Jeg synes SSLazio har ret i sin påstånd om, at penge er ligmed kvalitet, men ikke fem gange bedre, dog bedre. Jeg har ikke oplevet det på egen krop, da jeg ikke har fået ødelagt noget tøj i mit liv tror jeg. Måske et par bukser fra H&M, da jeg var lille.. Men dengang var man jo også lidt vildere end man er nu...

Men drenge, ro på. Kan godt være SSLazio mener noget andet og kalder jer nogle mindre fine ting, men lad nu være alle sammen at gå imod ham. Han mener noget, nogen er med ham, nogen mener noget andet. Sådan er det.

Lad os holde en hyggelig stemning i denne tråd, som helst skulle være for at hjælpe og vise hinanden sit tøj, ikke at voldkneppe hinanden verbalt.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #2739: 08 Jun 2009, 20:44 »

Haha Søgaard jeg kigger på den. Den er sku meget fed Wink Til LFC og Enged: Okay jeg overvejer det også stærkt Wink Men hvis i har andre eller nogle hjemmesider hvor der er nogle fede så nævn dem lige Wink

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #2740: 08 Jun 2009, 20:45 »

Jeg tilslutter mig SSLazio123, af den grund at man betaler sgu for kvaliteten. Guccitasker går sgu sjældent i stykker, samtidig med at garantien er tit højere på mærkevarer. Så du betaler både for service og kvaliteten.
Ydermere så er de dyre t-shirts federe end H&Ms.

Jeg kan ikke se nogle argumenter for at købe billigt tøj Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

enged
Gæst

« Svar #2741: 08 Jun 2009, 20:46 »

Du har.. Ikke at jeg mener det samme som dig, men for at bruge dit udtryk for at penge betaler kvalitet. Thumbs Up

Pris og kvalitet følger da ikke nødvendigvis hinanden Grin
For at vende tilbage til førnævnte evisu-bukser, så har jeg da hørt fra rigtig mange at 'mærket' begynder at falde af når man har vasket bukserne 2-3 gange Rullende Øjne Det burde vel ikke være tilfældet for et par bukser til 1000+ ? Så burde bukser til 2-300 kr jo falde fra hinanden når de er vasket 5 gange.

Jeg venter stadig på et svar Rullende Øjne

søgaard
Gæst

« Svar #2742: 08 Jun 2009, 20:47 »

Jeg har ret. Og som jeg skrev tidligere kan det sagtens være at Gucci tasken ikke er 15 gange bedre kvalitet, selvom den er 15 gange dyrere. Dog er kvaliteten bedre. Men hyg jer med jeres billigvaner, og uden at revse nogen, så er der vel en grund til at i køber den slags, og samtidig mener at kvaliteten er i top
Damn! Det kan man kalde verdensklasse argumentation!  Shockeret

Hvis du er så utilfreds med at de andre siger dig imod, så lær at argumentere for dine synspunkter. Jeg har endnu ikke set et indlæg fra din side, hvor du virkelig har haft en gennemført argumentation. Det alle været ligesom overstående, hvor folk kan rende dig et vis sted, hvis de ikke er enig med dig.. Og nej, dette er ikke negativt på nogen måde, men blot konstruktivt kritik til dig, hvis du ønsker at blive i dette forum i længere tid. Før eller siden, så bliver samtlige brugere og muligvis også crewet trætte af din håbløse argumentation..

Pepe
Gæst

« Svar #2743: 08 Jun 2009, 20:48 »

Suk, suk og atter suk......

Men lad os bare slutte den her Wink

Lad nu være at falde ned på samme niveau som den kære Lazio-fan, Jakob. Smiley

Du har helt ret. Blev bare en smule medrevet Grin

SSLazio123
Reserveholdsspiller

« Svar #2744: 08 Jun 2009, 20:49 »

Er da et godt argument at sige jeres økonomiske rådighed forhindrer jer i at se hvad kvalitet i virkeligheden er, da i ikke har prøvet andet.

Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010