home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 433838 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #2130: 12 Feb 2009, 21:39 »

Nogle mennesker kan ikke lide Cheap Monday. Det er fint nok. Men deres begrundelse, at de er for stramme eller måske har for mange farver eller sågar noget helt andet, er helt i skoven. Deres tight model er jo, sjovt nok, stramme, men der er også alle de andre fede modeller. Narrow, regular, bony, chino cut, loose og mange flere. Jeg har to par, og har kraftigt overvejet at købe flere par. Det første par jeg fik, var tight. De blev hurtigt for små og de var, som Don A og Zulue snakker om, for stramme; alt for stramme. Men de to par jeg har nu, er narrow, og de er superfede. Flotte, behagelige og er af kanon kvalitet. Og Zulue, når man river mærket af, men stadig går i det, tyder det jo på, som jeg også siger, at de er af +kvalitet.
Jeg har også 2 par Cheap Monday, det ene er dog alt for små og stramme. Begge er af modellen tight, det ene par er sorte, og det andet er en underlig grå/sort/hvid blandet farve. Og begge mærker er gået i stykker, altså der hvor der står Cheap Monday Smiley

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #2131: 12 Feb 2009, 21:44 »

Jeg siger på intet tidspunkt noget om at jeg ikke bryder mig om CM, eller siger de har farvede og stramme bukser. Det er mere moden generelt blandt 2.,3.,4.,5.-klasserne Smiley

På vores skole, Mikkel, har jeg sgu ikke set én eneste fra 2., 3., 4., eller 5. klasserne gå med CM. Huh

Don Abramovich
Manager

« Svar #2132: 12 Feb 2009, 21:45 »

På vores skole, Mikkel, har jeg sgu ikke set én eneste fra 2., 3., 4., eller 5. klasserne gå med CM. Huh
Det har jeg. Men det er nu heller ikke det jeg siger. Jeg siger at moden bland de klasser er farvede, stramme (meget stramme) jeans - ikke Cheap Monday...
« Seneste Redigering: 12 Feb 2009, 21:48 af Don Abramovich » Logged

3460-NicO
Reserveholdsspiller

« Svar #2133: 12 Feb 2009, 22:35 »

Har brug for lidt hjælp , ved ikke hvilket Burberry bælte jeg skal vælge :

http://www.kaufmann.dk/page416.aspx?recordid416=409

Eller :

http://www.kaufmann.dk/page416.aspx?recordid416=410

Opstemt

Drenge så er det nederste bælte næsten mit , skal ned og hente det imorgen Opstemt Opstemt

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #2134: 16 Feb 2009, 23:01 »

Hey.. Jeg søger en sort vest med hætte, noget i stil med denne her: http://www.smartguy.dk/Fashion/visvare.asp?ID=18046
Den er lidt for dyr synes jeg, så søger en der er 100-150 (gerne mere) kr. billigere. Kom eventuelt gerne med links til steder man kan få den slags Smiley

Build Me Up Buttercup!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2135: 16 Feb 2009, 23:31 »

Nå guys Smiley Går rundt i mine sko der er godt smadret efterhånden, så jeg tænkte på om i kunne anbefale nogen lækre sko?

http://www.streetammo.dk/catalog?brand=nike_sb&category=sko&search=&size=

Herinde er der mange fede Nike sko, men tjek også de andre mærker. Synes selv de har rigtig mange fede sko!

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #2136: 17 Feb 2009, 11:04 »

Jeg siger på intet tidspunkt noget om at jeg ikke bryder mig om CM, eller siger de har farvede og stramme bukser. Det er mere moden generelt blandt 2.,3.,4.,5.-klasserne Smiley

Jeg har nu heller ik set nogen i den alder går med Cheap Monday..og moden dernede er vist heller ikke rigtig sådan som du siger Opstemt Hver gang jeg er nede og hente min lillesøster går vi forbi alle de andre elever, og har aldrig set en nede i de klasser som du nævner have Cheap Monday på..

-Min egen mening om Cheap Monday, er at de er sindssygt fede, og vil gerne have flere. Dog har jeg også et par som er ved at blive alt fra stramme Opstemt Jeg bliver snart 18, og vil sige at Cheap Monday stadig er et mærke der fungere i den her alder Opstemt

Liverpool !!!

Brøndby !!!

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #2137: 17 Feb 2009, 11:19 »

http://www.streetammo.dk/catalog?brand=nike_sb&category=sko&search=&size=

Herinde er der mange fede Nike sko, men tjek også de andre mærker. Synes selv de har rigtig mange fede sko!
Synes virkelig det er nogle grimme sko... det meste er jo skater Tunge

Synes derimod at du skulle kigge på nogle Konrad sko, som er utrolig nice... de minder meget om playboy, men de er i bedre kvalitet og holder længere tid. Du kan finde noget herinde: Konrad

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2138: 17 Feb 2009, 11:22 »

Det er jo smag og behag.. jeg synes fx Nike-skoene er ca. 1 milliard gange federe end de hippie-sko du linker til Wink

enged
Gæst

« Svar #2139: 17 Feb 2009, 11:31 »

Normalt synes jeg Cheap Monday er den slags mærke, jeg er blevet lidt for gammel til, tøjet, der var fedt til min konfi., eller sådan noget; men jeg hiver mærket af.

Det kan godt være det er 5 dage siden du skrev det, men det er vel stadig aktuelt.
Hvis det som der står i din profil om din alder er rigtigt, så tror jeg da du skal tænke dig om en ekstra gang, der er da masser som går på gymnasiet der går med Cheap Monday, og du går vel i 9. klasse nu, så at du er blevet for gammel er da bare en dårlig undskyldning Tunge Dog er det mest piger der går med Cheap Monday der, men sådan er det vel bare generelt. Jeg har selv prøvet et par da jeg havde en meget insisterende kæreste, men fy føj, de er bare ikke rare at have på, men det er jo en helt anden side af sagen Wink

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #2140: 17 Feb 2009, 11:40 »

Det er jo smag og behag.. jeg synes fx Nike-skoene er ca. 1 milliard gange federe end de hippie-sko du linker til Wink
Ja det kan godt være... jeg kom også bare med min mening, og så gav jeg et link til noget andet, da det faktisk var en som ledte efter nogle nye sko... så man har vel lov at komme med nye forslag, samtidig med at jeg giver min mening til kende?? Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2141: 17 Feb 2009, 11:45 »

Haha ja selvfølgelig - mit indlæg var skam ikke nedladende ment overhovedet Smiley

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #2142: 18 Feb 2009, 10:37 »

Nogen der kender et sted, med et godt udvalg af oversize huer? Smiley

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Chakana
Manager

« Svar #2143: 18 Feb 2009, 11:09 »

Arsenal Football Club

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #2144: 18 Feb 2009, 12:19 »

Er der nogen som kender et sted, hvor man kan købe et par jeans i stil med denne model?

http://www.trendlovers.dk/fiveunits-moerke-beckham-jeans-p-849.html  (De har ikke den rigtige størrelse på trendlovers)

Det gør ikke noget, hvis farven er en anden ...

På forhånd tak:D

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010