home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 387117 gange)
alek9000
Manager

Sv: Modetøj
« Svar #1845: 16 Okt 2008, 12:55 »

Tjaa .. Hvordan har du det med musik (jeg siger ikke hermed at du dl'er det, men stor sandsynlighed Wink) ? .. Pas nu på du ikk bevæger dig ud på dybt vand Smiley
Jeg downloader ikke musik Smiley. Jeg hører netradio eller the voice i tv Smiley

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #1846: 20 Okt 2008, 19:15 »

HJÆÆÆLP

Mine G-star bukser blev revet i stykker idag, og nu står jeg og mangler et par bukser (Ikke at jeg ikke har andre, men har ikke nok nu)

Jeg har desværre ikke særlig mange penge i kassen, men håber i kan finde noget.

Er for doven til, at tage i fx fileds, så vil meget gerne købe over nettet.

Mellem 700 og 950, ved godt det ikke er det vilde, men har ikke mere lige pt.

Håber nogle kan hjælpe Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1847: 20 Okt 2008, 19:21 »

Kender du det mærker der hedder Humör ?? De har lavet nogle vildt fede bukser synes jeg personligt .. Nu ved jeg jo intet om din stil sååh gør det lidt svært.. De koster kun i omegnen af 600-800 kr.. Hmm ellers er der altid Tiger of Sweden bukser .. Elsker det mærke .. Men deres priser starter dog ved 900 og går op til 1200 kr..
Men de har nogle fede bukser til 900-1000 kr..

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #1848: 20 Okt 2008, 19:24 »

Jeg har faktisk kigget på mærket, men har været i tvivl, da jeg ikke selv kender mærket, og ikke rigtig ved om det er "modE"

Jeg er over i pop stilen, men ikke 100%.

Gerne nogle link til noget, hvis der er Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1849: 20 Okt 2008, 19:28 »

Okay.. har ik lige links til Tiger of Sweden bukserne fordi jeg normalt bare tager på strøget eller ind i Tiger butikkerne (KBH) Wink
men Humör er rimeligt meget "IN" for tiden, og det er osse et nice mærke.. Kan godt lige deres trøjer, striktrøjer og bukser...

Link til Humör tøj: http://www.smartguy.dk/fashion/VisEfterDesigner.asp?DesignerID=327

Der er osse en masse andet så bare kig lidt rundt.. Håber du ka bruge det til noget Wink

Newton Heath
Manager

« Svar #1850: 20 Okt 2008, 19:35 »

Jeg ved ikke om jeg bevidst går i det fordi det er modetøj. Måske synes jeg det er smart, eller også følger jeg strømmen. For mig er tøj-mærket ikke så vigtigt, når bare selve tøjet er pænt. Jeg går i:

Levi's
Hound
G-Star
Wesc
Björn Borg
D&G

Det er i hvert fald lige det jeg kan huske på stående fod Smiley

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1851: 20 Okt 2008, 19:37 »

Det vigtigste er jo altid at man synes tøjet er pænt.. Er da ligeglad hvilket mærke det er hvis tøjet er grimt ville jeg aldrig købe det .. Wink hehe sådan har alle normale mennesker det vel ? :O
Alt andet ville i hvert fald være dumt .. Wink Du går nok i det fordi du synes det ser nice ud .. Peace ?

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1852: 20 Okt 2008, 19:37 »

Jack&Jonas har også nogle gange nogle gode og seje bukser!

Newton Heath
Manager

« Svar #1853: 20 Okt 2008, 19:40 »

Det vigtigste er jo altid at man synes tøjet er pænt.. Er da ligeglad hvilket mærke det er hvis tøjet er grimt ville jeg aldrig købe det .. Wink hehe sådan har alle normale mennesker det vel ? :O
Alt andet ville i hvert fald være dumt .. Wink Du går nok i det fordi du synes det ser nice ud .. Peace ?

Hvis den var rettet imod mig, kan jeg sige at jeg går i det fordi det er sejt. Men står jo nok klart for de fleste at hvis du ser en fed trøje af mærket Wesc, og en trøje der ligner det fuldstændig af et ukendt mærke, vil de fleste vel klart vælge Wesc, da det både er "moderigtigt" og populært blandt befolkningen. Men ja, jeg går udelukkende i tøj jeg finder bekvemt og synes er smart.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1854: 20 Okt 2008, 19:43 »

Hvis den var rettet imod mig, kan jeg sige at jeg går i det fordi det er sejt. Men står jo nok klart for de fleste at hvis du ser en fed trøje af mærket Wesc, og en trøje der ligner det fuldstændig af et ukendt mærke, vil de fleste vel klart vælge Wesc, da det både er "moderigtigt" og populært blandt befolkningen. Men ja, jeg går udelukkende i tøj jeg finder bekvemt og synes er smart.
Enig!

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1855: 20 Okt 2008, 19:45 »

Hehe enig men er alle ikke næsten sådan .. Er jeg i hvert fald ..
Hvis jeg står med valget mellem to næsten identiske trøjer og den ene er mærke og den anden ik er så tager jeg den med mærket .. Sådan er det bare... Opstemt Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #1856: 20 Okt 2008, 19:46 »

Ja, men man kan jo et eller andet sted ikke sige alle, da du aldrig kan være sikker  Wink

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1857: 20 Okt 2008, 19:48 »

Personligt kan jeg godt lide at gå i mærketøj, men gider heller ikke betale flere tusinde for et par bukser eller trøjer. Jeg skal dog ikke sige mig fri for aldrig at have gjort det, for har før købt et par meget dyre bukser og trøjer. Jeg har dog kun det ene par dyre bukser og den ene dyre trøje. Som sagt selvom jeg godt kan lide at gå i mærketøj, synes jeg også at det er åndsvag og gå ud og købe f.eks fire-fem par bukser til 2000 kr.
Personligt går jeg selv i:

Jack & Jones
Björn Borg
Wesc
G-star
Evisu (har dog ikke så meget af det mærke)
Levis
D&G

Som sagt behøves bukser jo ikke koste det hvide ud af øjnene bare fordi de hedder et bestemt mærke. Man kan også tit finde et par fede bukser i Jack & Jones uden at det behøves at koste det helt vilde. Levis har også nogle gange et par fede bukser der ikke koster så meget.
Jeg synes ikke at det betyder noget hvilket slags tøj man går i, så længe man selv synes det er fedt og selv kan lide det.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #1858: 20 Okt 2008, 19:48 »

Ja, men man kan jo et eller andet sted ikke sige alle, da du aldrig kan være sikker  Wink

Hehe neej men nåede at få listet et "næsten" ind i den sætning Opstemt haha  Thumbs Up

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1859: 29 Okt 2008, 19:59 »

Hej, overvejer at købe denne: http://www.shoptommy.com:80/tommy/browse/productDetailWithPicker.jsp?productId=0880329285&parentCategoryId=cat50002&categoryId=cat50004

Så ville jeg lige spørger jer, hvilken farve skjorte syntes I, jeg skulle købe til at have indenunder og evt. også hvilket mærke skjorte, som passer godt til netop denne cardigan.

Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010