home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1164 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 386937 gange)
SoAP
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #1725: 26 Jun 2008, 18:10 »

Jakken her som Anelka har på, er der nogen der ved hvor den kan købes ?  Hævet Øjenbryn

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #1726: 26 Jun 2008, 18:15 »

Jakken her som Anelka har på, er der nogen der ved hvor den kan købes ?  Hævet Øjenbryn

Hva' mærke er det?

Batigol
Manager

« Svar #1727: 26 Jun 2008, 18:27 »

Hva' mærke er det?

Det er Puma Thumbs Up

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #1728: 30 Jun 2008, 00:37 »

alle sko skal da helst se lidt(læs. meget) slidte ud før jeg går i dem(lige som med mobiltelefoner Peace)

og den anelka trøje findes der mange lookalikes af rundt omkring i de forskellige popsmarte butikker(puhaa  Thumbs Up)

nå men jeg bevæget mig endelig herinde for at høre om der var nogle steder man kunne købe i love CHP hoodies på nettet ?

når ja og er der nogle der ved hvor man kan købe farvet sokker i Aalborg ? sammen med nogle strik sokker(min olde døde for nogle uger siden så får ikke striksokker længere  Græder )

gæt min stil Peace
« Seneste Redigering: 30 Jun 2008, 00:39 af Mijitrix » Logged

Come On You Spurs
COYS

lurking

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #1729: 30 Jun 2008, 00:53 »

Hej Mester

Ved ikke om det er noget som dette her http://clothing.cafepress.com/item/i-love-cph-hooded-sweatshirt/104383279 du var på udkig efter ?

Med hensyn til strik sokker så strikker alle ældre damer , så det er bare at hjælpe en gammel nabo ud af boligblokken en morgen så har du alleredet redet dig selv det første par  Wink

Jeg så en T-Shirt i kbh - rød med en smølf på , butikken havde selvfølgelig kun en S og en L tilbage og jeg skal have en M  Kys
Men spørgsmålet lyder på om I kender nogle sider hvor man kan købe lidt unikt tøj , det skal ikke være punk eller rock - bare med en lille sjov hilsen på :-)

NisseQl

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #1730: 30 Jun 2008, 00:57 »

Kan godt lide uret, men ikke remmen. Wink

Btw. er der nogen der har et forslag til nogen solbriller Smiley

http://www.otticanet.com/

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #1731: 30 Jun 2008, 15:48 »

Hej Mester

Ved ikke om det er noget som dette her http://clothing.cafepress.com/item/i-love-cph-hooded-sweatshirt/104383279 du var på udkig efter ?

Med hensyn til strik sokker så strikker alle ældre damer , så det er bare at hjælpe en gammel nabo ud af boligblokken en morgen så har du alleredet redet dig selv det første par  Wink

Jeg så en T-Shirt i kbh - rød med en smølf på , butikken havde selvfølgelig kun en S og en L tilbage og jeg skal have en M  Kys
Men spørgsmålet lyder på om I kender nogle sider hvor man kan købe lidt unikt tøj , det skal ikke være punk eller rock - bare med en lille sjov hilsen på :-)

NisseQl

jeg mente den sorte udgave(kan godt se jeg glemte at nævne det Peace)

til dig med solbrillerne ?

hvad med at par originale raybans ?

http://rayban.com/Welcome.html

Come On You Spurs
COYS

lurking

absalonsen
Gæst

« Svar #1732: 01 Jul 2008, 14:04 »

Ikke just det rigtige emne at smide dette spørgsmål op i, men gider ikke kigge efter et bedre...

Ved nogen hvor jeg kan finde et par gode løbesko til en fornuftig mønt?
Har indtil videre løbet i mine Lacoste sneakers, men de er meget dårlige til at løbe i. :-)

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #1733: 01 Jul 2008, 14:08 »

gå en tur i Deichmann Sko http://www.deichmann-sko.dk/dk/deichmann_home_home.php?PHPSESSID=2c3dc280c3fffa0e5d2ea4afa33c0a10

de plejer at ha mange gode sko til billige penge

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

absalonsen
Gæst

« Svar #1734: 02 Jul 2008, 15:50 »

Jeg leder nu efter et par badeshorts til ferien. De skal være neutale, uden alt muligt mønster, dog gør en stribe ned ad siden ikke noget. De skal ca. gå til knæene. Hvilke kan I anbefalde?

søgaard
Gæst

« Svar #1735: 02 Jul 2008, 19:34 »

Jeg leder nu efter et par badeshorts til ferien. De skal være neutale, uden alt muligt mønster, dog gør en stribe ned ad siden ikke noget. De skal ca. gå til knæene. Hvilke kan I anbefalde?
Hummel laver nogle ganske fine badeshort, som er rimelig neutrale, og heller ikke er vildt dyre Smiley De burde kunne fåes i næsten enhver sportsbutik Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #1736: 18 Jul 2008, 21:55 »

hey freaks.
Jeg skal til og starter på efterskole her snart og står og mangler et par indørssko, nogen der kender en side hvor man kan få dem billigt? eftersom det ikke er indørs sko jeg vægter højest Smiley
Altså et par indendørs sportssko eller bare nogle futter ? Wink
Hvis det er sportssko, som jeg går ud fra, så er der jo mange forskellige slags, alt efter hvad de skal bruges til (Fodbold, Håndbold, Basket, Batminton), men hvis det hovedsagligt er fodbold du kommer til og spille, så er Unisport faktisk ok med i priserne. Blandt andet et par Puma til 150 kr, de er ikke specielt smarte eller de pæneste, men de virker sikkert som de skal, og er billige, som du skriver de skal være Smiley

SoAP
Gæst

« Svar #1737: 18 Jul 2008, 22:58 »

hey freaks.
Jeg skal til og starter på efterskole her snart og står og mangler et par indørssko, nogen der kender en side hvor man kan få dem billigt? eftersom det ikke er indørs sko jeg vægter højest Smiley

Der er ikke nogen diskussion der; du tager i stadium (fx. alle har dem) og køber specials. Selvom du ikk vægter det højt er 500 kr godt givet ud, da de simpelthen bare er bedst  Thumbs Up

z4pp0ge
Lilleputspiller
*

« Svar #1738: 23 Jul 2008, 16:26 »

Ved ikke om der er for meget farve/mønster, men ellers prøv online her:

http://www.trendlovers.dk/index.php?cPath=85

andersfa123
Gæst

« Svar #1739: 25 Jul 2008, 21:06 »

Ja, nu går jeg og leder efter nogle mærker.
Altså, hvor kan man købe de mærker som fodboldfans går med i det uoff. miljø?
Altså de der lidt stramme jeans osv.?
Hvis folk altså forstår

Sider: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010