home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 1166 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 386143 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #1155: 14 Feb 2008, 23:46 »

købte idag et par Evisu inde i Evisu butikken i Galleri K. de er næsten ligesom Levi's, der er ikke noget på lommerne og så lige som Levi's har de en rød plet bagpå ved siden af en af lommerne. bukserne kostede rigtigt 1699 ,- men var sat ned til 678 kr,-

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1156: 15 Feb 2008, 01:17 »

troede ikke at der måtte sælges evisu med red tab i EU fordi Levis har patent på det ?

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1157: 15 Feb 2008, 01:25 »

Ahahahahahahahahaha haha klassebillede. Jeg hader at se på sådan nogle. Især ham til venstre (håber ikke det er dig Skuffet ). Holder nu fast i at solarium ikke er så slemt, men hvis der er noget jeg hader er det nok bruncreme. Fy for helvede hvor er det bare ulækkert at se på. Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde når ser sådan en popfætter der har dyppet ansigtet fra morgenen af.

Enig.. Men det er faktisk mere til grin hvis man kan se hvor der er bruncream og hvor der ikke er Wink

Går selv i solarium.. ikke sådan overdrevet, men tilpas.. Du nævner ham ude på venstre, synes ellers han har en fin farve? medmindre det self. er bruncream.. det skal sgu komme fra sol hvis man skal være brun Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

søgaard
Gæst

« Svar #1158: 15 Feb 2008, 08:16 »

Virker det så?  Tunge
Det synes jeg faktisk Smiley hver gang jeg virker helt vildt træt, så lige en tur i sol, så synes jeg faktisk slet ike jeg er så træt igen bagefter Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #1159: 15 Feb 2008, 18:18 »

troede ikke at der måtte sælges evisu med red tab i EU fordi Levis har patent på det ?

ja, men Evisu har været så frække at lave deres egen version altså bare en lille klat malling (den fylder en del mere end Levi's røde tab) også hvis du har bemærket det så på Evisu Deluxe's (Evisu's fine og dyreste jeans) der står "Evisu Deluxe" lidt over baglommen ligesom Wranglers jeans. smart ikk'?   Wink Opstemt Grin
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 18:21 af Emillionaire » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #1160: 15 Feb 2008, 18:40 »

Enig.. Men det er faktisk mere til grin hvis man kan se hvor der er bruncream og hvor der ikke er Wink

Går selv i solarium.. ikke sådan overdrevet, men tilpas.. Du nævner ham ude på venstre, synes ellers han har en fin farve? medmindre det self. er bruncream.. det skal sgu komme fra sol hvis man skal være brun Smiley

Og i den kategori indgår solarie vel lige så lidt som bruncreme?? Tunge

Emillionaire
Gæst

« Svar #1161: 16 Feb 2008, 02:10 »

Solarieture, bøsser, bruncreme, hud og alle de der ting i nu hele tiden skriver om inde i denne her tråd er squ da bandlyst. Det har ike noget med emnet at gøre, så lad dog være med at bruge dette emne til det. Lav Evt. et nyt emne selv, hvor det handler om solarier og alt det der bare ikke i en forkert tråd.

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #1162: 16 Feb 2008, 03:39 »

Solarieture, bøsser, bruncreme, hud og alle de der ting i nu hele tiden skriver om inde i denne her tråd er squ da bandlyst. Det har ike noget med emnet at gøre, så lad dog være med at bruge dette emne til det. Lav Evt. et nyt emne selv, hvor det handler om solarier og alt det der bare ikke i en forkert tråd.

Well, det hører vel lidt under modetøj kan man sige..Men eller en ret fangende titel, Solarieture, bøsser, bruncreme og hud.

-Men fair nok, back to topic. Nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan købe tøj fra?

Kender i forvejen smartguy og sneakershop.

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #1163: 16 Feb 2008, 09:25 »

Størstedelen gør, eller ihvertfald alle dem jeg kender som jeg definere som poppie, men du kender selvfølgelig en masse der ik gør. Tak for komplimentet.
Håbede ellers du kunne se ironi'en Peace

I ain't playin', nigga

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #1164: 16 Feb 2008, 12:49 »

Håbede ellers du kunne se ironi'en Peace

Håber jeg også du kan  Cool

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Emillionaire
Gæst

« Svar #1165: 16 Feb 2008, 13:32 »

Well, det hører vel lidt under modetøj kan man sige..Men eller en ret fangende titel, Solarieture, bøsser, bruncreme og hud.

-Men fair nok, back to topic. Nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan købe tøj fra?

Kender i forvejen smartguy og sneakershop.

Solarieture, bøsser, bruncreme og hud hører mere ind under kultur og sådan.

Men nok om det, nogle gode sider med de mærker jeg kan li' ville nok være:

http://www.groundstyle.com/catalog/product_info.php?products_id=909 - over mega billige polo'er (Ralph Lauren og Burberry) men deres lager svinger så nu har de fx. kun to forskellige Raplh Lauren og ingen Burberry poloer. De har ogsåen del tøj fra Evisu både baggy og lidt mere almindelig bukser Opstemt. Men det kan godt være dyrt, altså bare ikke deres poloer (det skal lige siges at de tit går ned i pris, selvom de kan være dyre)

skal helt klart have denne Tee: http://www.groundstyle.com/catalog/product_info.php?products_id=1097
men den køber jeg fra Evisu's online butik, der er den 50 % billigere

men tror at jeg køber denne her fra dem: http://www.groundstyle.com/catalog/product_info.php?products_id=909

så er der jo også www.baggamenswear.c om
hvor de har Lacoste, Evisu og mange flere

her har de billige Evisu: http://www.drjays.com/shop/G1-V88891-R319/evisu/jeans--pants.html Opstemt

Schjeld3
Gæst

« Svar #1166: 16 Feb 2008, 13:37 »

Fuck evisuerne er billige, desværre bryder jeg mig ikke så meget om evisu.

Emillionaire
Gæst

« Svar #1167: 16 Feb 2008, 13:41 »

Fuck evisuerne er billige.

ja, sindsygt meget   Opstemt

njandersen
Gæst

« Svar #1168: 17 Feb 2008, 02:14 »

Det er de nok fordi folk endelig har fundet ud af, at man ikke kan gå i så grim en buks:) Min mening..

Emillionaire
Gæst

« Svar #1169: 17 Feb 2008, 12:26 »

Det er de nok fordi folk endelig har fundet ud af, at man ikke kan gå i så grim en buks:) Min mening..

de er da i det mindste flottere end alle andre Jeans  Wink

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010