|
Oester30
|
|
uppps glemte links  skal rettes.. Hehe takker.. Det skal jo næsten udnyttes til den pris..
|
|
|
|
|
|
Øster af navn Øster af gavn
"Vores mentalitet - jeres misundelse"
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Hehe takker.. Det skal jo næsten udnyttes til den pris..
ja, ikk'? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oester30
|
|
Nogen garanti for at det er ægte?
|
|
|
|
|
|
Øster af navn Øster af gavn
"Vores mentalitet - jeres misundelse"
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Nogen garanti for at det er ægte?
de falske ser ikke sådan ud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manchester-01
Gæst
|
|
de falske ser ikke sådan ud
Hvordan kan man se forskel om de der evisu bukser er rigtige eller fake?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
Tror helt ærligt ikke i kan købe så dyre bukser til en brøkdel af prisen. Min mistanke er vækket 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Hvordan kan man se forskel om de der evisu bukser er rigtige eller fake?
de ting der er blevet tegnet på bukserene er ikke noget som Fuskere kan finde ud af at tegne plus at fake er syget meget meget sjusket og det er er rigtige ikke Tror helt ærligt ikke i kan købe så dyre bukser til en brøkdel af prisen. Min mistanke er vækket  der er jo vinterudsalg, tror på at de ikke snyder folk  man kan jo se at det ikke er fupmagere fordi: 1: de er taget billeder af alle bukserene selv 2: man kan SAGTENS se at det er rigtige Evisu (se det på de fine sygninger, de forskellige ting der er tagnet eller syget på bukserene ikke kan fås som fake) 3: der er solgt ud af mange forskellige størelser - en snydeside ville altid sige at de havde alting på lager  4: der er forskellige priser på næsten alle jeansene og på en snydeside ville de have samme pris 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DjibrillCisse
Gæst
|
|
hold jer til fm:) det har i mere styr på:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenned-adriano
|
|
2: man kan SAGTENS se at det er rigtige Evisu (se det på de fine sygninger, de forskellige ting der er tagnet eller syget på bukserene ikke kan fås som fake)
Haha det er da godt nok første gang ( og sikkert sidste ? ) at jeg kommer til at se sætningen, "Se det på de fine sygninger" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BasIth
Gæst
|
|
Er der nogle der har købt dem? For jeg ved ikke hvor meget de kommer til at koste og om jeg tør købe derover. Få der skal min. fragt + tol + moms osv. oveni,.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Ja, utrolig fesent at rende rundt med en playboy bunny. Og så i pink..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rsaul