|
Ben92
Gæst
|
|
Nogen der ved hvor man kan købe nogle billige frakker i størrelse small... Det skal helst være i stil med den her jakke:  I må gerne svare hurtigt, for det er pænt koldt udenfor... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
www.outletguru.dk sælger gennerelt tøj til langt under normalprisen.. Nogle gange bekymrende lavt  tak for linket, men de har ikke nogen jakker i den stil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Har lige købt en Mads Cardigan fra Samsøe til 300,- 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
jeg tænkte på om der var nogle herinde, som havde set en sort t-shirt med guld skrift. giv evt. link
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
glemte jeg at nævne, at den helst skal være smart 
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
glemte jeg at nævne, at den helst skal være smart  det har jeg taget hensyn til. (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brotta
|
|
jeg tænkte på om der var nogle herinde, som havde set en sort t-shirt med guld skrift. giv evt. link hvad er din stil?? og er der et bestemt prisleje??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
KennWolter
Gæst
|
|
Nogen der ved hvor man kan købe nogle billige frakker i størrelse small... Det skal helst være i stil med den her jakke:  I må gerne svare hurtigt, for det er pænt koldt udenfor...  Prøv H/M, de har nogle meget fede frakker....!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
@thomasmoll; det kan jo så diskuteres. ATJYV(4-0)ATJYV! @brotta; jeg vil sige, at den måske koste hvad den vil. lige umiddeltbart går jeg bare efter at finde en.
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
de skal helst være uden "fræk" skrift 
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
manchester-01
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lyksus
Gæst
|
|
Er der nogle der kan anbefale nogle gode solbriller ?
Skal hun og finde nogle..
Gerne med store glas .. hehe - I ved hvordan de ser ud .
Hvis du skal have solbriller, skal du klart have RayBan i Aviator modellen... det er en klassiker, jeg elsker at se filmen Aviator hvor Tom Cruise har dem på... de er såååå fede! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|