|
k0l0
|
|
Så fik jeg endelig mine Tiger of Sweden Briller i dag  og må sige: "HOLD KÆFT DE ER NICE  " Nice, men de slår ikke mine D&G-briller, der er sgu topdollar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Nice, men de slår ikke mine D&G-briller, der er sgu topdollar  Er det solbriller du snakker om ? for de D&G briller jeg kiggede på var godt nok ikk særlig pæne.. derimod Tiger of Swedens var enkle og neutrale.. ved D&G's var stellet kæmpe og D&G mærket var placeret underligt langt inde mod øret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Er det solbriller du snakker om ? for de D&G briller jeg kiggede på var godt nok ikk særlig pæne.. derimod Tiger of Swedens var enkle og neutrale.. ved D&G's var stellet kæmpe og D&G mærket var placeret underligt langt inde mod øret  Har du et link etc.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Har du et link etc.?
snakker om almindelig briller  ikk solbriller  så nej har ikk link, da det var ved min optiker jeg så på dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
snakker om almindelig briller  ikk solbriller  så nej har ikk link, da det var ved min optiker jeg så på dem  Okay  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Faldt lige over en fed Matíníque skjorte i dag  Samtidig blev der lige købt et par badeshorts mere. Så er jeg klar til ferie i Tyrkiet, næste uge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mijitrix
|
|
hey nogle der ved for jeg kan finde en billig Sweatshirt muligvis lidt teight og måske i en pang farve ;P
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
hey nogle der ved for jeg kan finde en billig Sweatshirt muligvis lidt teight og måske i en pang farve ;P
prøv Tendenze's Sweatshirts, det vrimler med dem i Quint og de lever så sandelig op til deres navn har selv en i sort med farve striber på
var i quint idag og købte en Björkvin Sweatshirt, den er blå og har sorte skyer på 
nogen der kender en butik hvor de har disse sorte Lacoste sko?: http://www.zappos.com/n/p/dp/17937534/c/151.htmlog ? ? ? OBS: de SKAL være grå to steder på skoene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
var i quint idag og købte en Björkvin Sweatshirt, den er blå og har sorte skyer på  Nej nej nej!! Du har bare ikke købt sådan en. Den er simpelthen alt for møggrim!! Hvor meget har du givet for den?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Nej nej nej!! Du har bare ikke købt sådan en. Den er simpelthen alt for møggrim!! Hvor meget har du givet for den?
Må indrømme at det heller ikke er min smag  Synes virkelig ikke de er pæne! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
har tjekket men de har aldrig solgt den trods de har mange Lacoste sko  Nej nej nej!! Du har bare ikke købt sådan en. Den er simpelthen alt for møggrim!! Hvor meget har du givet for den?
599 -, og jeg har også den i grå med Får --- jeg elsker Björkvin og deres T--hirts med dyr på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mijitrix
|
|
prøv Tendenze's Sweatshirts, det vrimler med dem i Quint og de lever så sandelig op til deres navn har selv en i sort med farve striber på
en søg på Google giver mig kun Erotisk undertøj til mænd hvad er det helt præcis du har købt ? 
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
en søg på Google giver mig kun Erotisk undertøj til mænd hvad er det helt præcis du har købt ?  en sweatshirt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
599 -, og jeg har også den i grå med Får --- jeg elsker Björkvin og deres T--hirts med dyr på  Jeg skal kaste op! 600 kr. er 800 kr. for meget. Føj da. Bryder mig på ingen på om den, men det kan du vil gætte dig til. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|