|
Lil Jim1
|
|
Jeg ville aldrig kunne købe fake tøj fra markeder, det kan mit selvværd slet, slet ikke holde til  må indrømme jeg kunne heller aldrig finde på at købe fake tøj det fede ved mærketøj forsvinder ved at købe det fake 
|
|
|
|
|
|
Forza Brøndby
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Okay . Sejt  Ved du hvilke mærker de sælger ? Jamen det er bare de mest populære mærker, Gucci, D&G osv. For det meste er det tasker og bælter osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Smut ind på "the home of underground fashion": STØJBjörkvin, Cheap monday, Edwin osv.
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Hej :b
Hvad synes I om Lacoste Polo'er ?
Overvejer nemlig at købe en !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Behagelige at have på og meget fede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Behagelige at have på og meget fede  Okay . Tror jeg køber en :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Fugge-
|
|
Jeg går i:
J Lindeberg Tiger of Sweden Lacoste Fred Perry Ben Sherman Ralph Lauren Cheap Monday Björkvin Minimum Levi's BZR Björn Borg Samsoe Samsoe Calvin Klein Vans Allstars
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
har selv en i lyserød som jeg købte i Lacoste-butikken i Lyngby og den er rigtigt god men dyr sidder faktisk med den på nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Har lige købt mig lidt forskelligt inde på GreedyDer er rigtigt mange fede accessories og t-shirts...
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Jeg har 2 stk., og de er rigtig gode, men... Du kan ligså godt købe poloer fra Tommy Hilfiger. Det er stort set den samme kvalitet, bare billigere. Lacoste koster 650 kr., mens du får en Tommy Hilfiger for 400 kr. Du kan få Tommy H. i Magasin. Overvej det! Jeg købte forleden dag en Tommy H. polo i Magasin for 400 kr., med 30% rabat fordi der var udsalg. Det er jeg meget tilfreds med.  Nogen, der ved hvor jeg kan købe Burberry polo'er udover i Kaufmann og på nettet? Det skal være i hovedstadsområdet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Nogen der ved om man kan købe kopi-mærkevaretøj i Italien ?
Du kan købe i alle lande, hvis du blot ved hvor de er. Gå en tur ned af Strøge og du vil støde på flere personer, der sælger fake Gucci, Burberry o.s.v. Og det er blot få hundrede meter fra de officielle butikker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Så fik jeg endelig mine Tiger of Sweden Briller i dag  og må sige: "HOLD KÆFT DE ER NICE  "
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Den købte jeg i sidste uge sammen med en anden rød JL polo. Jeg synes det er mega fed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jeg har idag købt et par Hilfiger jeans til 500 ,- Synes selv det er et godt køb 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|