home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 384841 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: Modetøj
« Svar #270: 09 Apr 2007, 19:26 »

Zone 43
Manager

« Svar #271: 09 Apr 2007, 19:29 »

..or not. Lyserød skoer knap så pænt, samt deres garn Grin

Men hver sin smag Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #272: 09 Apr 2007, 19:30 »

Personligt synes jeg de ser helt åndsvage ud ! Hehe :b

molle
Landsholdsspiller

« Svar #273: 09 Apr 2007, 19:31 »

Personligt synes jeg de ser helt åndsvage ud ! Hehe :b

don't playa hate Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Emillionaire
Gæst

« Svar #274: 09 Apr 2007, 19:32 »

..or not. Lyserød skoer knap så pænt, samt deres garn Grin

Men hver sin smag Rullende Øjne

jeg mente ikke hårdet men, jeg syntes sgu også at det hår er grimt  Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #275: 10 Apr 2007, 16:01 »

Stilen Opstemt
Armani
G-star
Energie
Replay
Lindberg
Levis
Diesel
Burberry

Og ellers hvis jeg finder noget tøj der er fedt..Smiley har da også meget tøj fra J&J
Tøj behøves jo ikk at koste 1000 kr. for at være fedt..Wink
Hvor er Gucci og D&G? :-) Men kan kun være enig i nederste udtalelse!

søgaard
Gæst

« Svar #276: 10 Apr 2007, 16:15 »

Hvor er Gucci og D&G? :-) Men kan kun være enig i nederste udtalelse!
Har et par Gucci solbriller det er det eneste..Smiley og D&G har jeg aldrig lige kunne finde noget rigtig fedt..Smiley men har faktisk bestilt en t-shirt hjem..Smiley så det kommer også med..Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #277: 10 Apr 2007, 17:58 »

Att. Søgaard: Nice nok, har aldrig selv ville betale så meget for solbriller som Gucci nu koster, men har tilgengæld sko og andet "lir" fra dem. D&G er jeg kun vild med i de lidt simplere kollektioner, fx er deres Hawai bukser virkelig grimme. Men fantastisk at se, at Fmfreaks' modetråd er vokset så meget på kort tid, og at vi har en del mode interesserede folk. :-)

Og sådan lød mit indlæg nr. 2500 hvilket giver mig titlen "Manager". Great Thumbs Up

LosCules
Gæst

« Svar #278: 10 Apr 2007, 18:39 »

Sorry for asking... Men kan ikke se det fede i Gucci, D&G, Louis Vuitton og de helt dyre mærker.. Synes selv at det ikke er specielt flot, men det er kun fordi at det er dyrt folk vil have det.. Synes det er ren blær, at gå med de mærker..

Kan personligt meget bedre lide mærker som Tiger of Sweden, Lindeberg, Acne og mange andre svenske mærker, dog ikke Cheap Monday Smiley.

Men hver mand har jo sin stil, og hvis I kan li' det, så kan jeg jo være ret ligeglad.. Og husk at man har stil, hvis man selv synes man har det Peace

Emillionaire
Gæst

« Svar #279: 10 Apr 2007, 19:09 »

Sorry for asking... Men kan ikke se det fede i Gucci, D&G, Louis Vuitton og de helt dyre mærker.. Synes selv at det ikke er specielt flot, men det er kun fordi at det er dyrt folk vil have det.. Synes det er ren blær, at gå med de mærker..

Kan personligt meget bedre lide mærker som Tiger of Sweden, Lindeberg, Acne og mange andre svenske mærker, dog ikke Cheap Monday Smiley.

Men hver mand har jo sin stil, og hvis I kan li' det, så kan jeg jo være ret ligeglad.. Og husk at man har stil, hvis man selv synes man har det Peace

jeg hader Louis Vuitton deres logo er bare så grimt men jeg kan godt lide Gucci bælter med deres GG logo og i brun det er bare lækkert og D&G t-shirt's er bare for fede  Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #280: 10 Apr 2007, 19:58 »

Nogen, der ved om man kan købe Lindeberg og/eller ander lign. mærker i Rødovre Centrum?

Emillionaire
Gæst

« Svar #281: 10 Apr 2007, 20:04 »

Nogen, der ved om man kan købe Lindeberg og/eller ander lign. mærker i Rødovre Centrum?

jeg ved ikke helt men der er en super fed tøj butik for både men og damer altså butikken er delt op i to i den ene side sælger de dame tøj og i den anden mande tøj

jeg kan ikke huske deres bælter men de solgte Bjorn Borg underbukser, Tommy Hilfiger t-shirts, Lacoste sko og mange andre ting

og jeg kan også huske at butikken ligger tæt på Sportsmaster

absalonsen
Gæst

« Svar #282: 10 Apr 2007, 20:06 »

jeg ved ikke helt men der er en super fed tøj butik for både men og damer altså butikken er delt op i to i den ene side sælger de dame tøj og i den anden mande tøj

jeg kan ikke huske deres bælter men de solgte Bjorn Borg underbukser, Tommy Hilfiger t-shirts, Lacoste sko og mange andre ting

Det er ikke Magasin du tænker på, vel?

Emillionaire
Gæst

« Svar #283: 10 Apr 2007, 20:18 »

Det er ikke Magasin du tænker på, vel?

nej slet ikke, Magasin vile være 30 gange større  Wink

LosCules
Gæst

« Svar #284: 10 Apr 2007, 20:20 »

Bor i Rødovre så jeg kan vel hjælpe.. Den butik hedder Jardex, hvis jeg ikke tager helt fejl... Der er jo også Magasin, Quint(hvor du så ikke kan købe Lindeberg) og så er vi vist færdige der Smiley. Foretrækker selv Field's, Lyngby Storcenter og Strøget.

EDIT: Der er også Quintess!

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010