home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Modetøj
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 324 Udprint
Forfatter Emne: Modetøj  (Læst 384303 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: Modetøj
« Svar #4785: 01 Sep 2013, 20:38 »

Kender du ikke nogen der arbejder i en intersport, sportsmaster eller lignede? Så kan du få dem til at købe dem med rabat Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4786: 01 Sep 2013, 20:46 »

Kender du ikke nogen der arbejder i en intersport, sportsmaster eller lignede? Så kan du få dem til at købe dem med rabat Smiley
Desværre ikke lige på stående fod.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2013, 20:56 af Jakob E » Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #4787: 01 Sep 2013, 21:18 »

Jeg skal snart opereres i lægmusklen, og i den anledning kunne jeg godt tænke mig et par Nike Free-sko at gå rundt i den efterfølgende periode. Det bliver nok desværre en længere proces med krykker og stille og rolig gang, hvorefter jeg kan starte med løbe lidt. Derfor vil et par sko, der er yderst behagelige at gå rundt i være kærkomne. Her faldt tankerne hurtigt på Nike Free.

Så hvis der er en af jer, der kender en hjemmeside, hvor de kan handles til billigst mulige penge, så vil jeg være meget tilfreds!
Hvis du er ligeglad med farverne på skoen, så har Stadium denne ene model til 500 kroner:

http://www.stadium.dk/sko/herresko/lobesko/147068/nike-free-5-0-m?SelectedProductUUID=YqzCROinjbcAAAFABpgOzMew#.UiOS7TZ7KSo

Den er da værd at overveje og man finder dem næppe billigere Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4788: 01 Sep 2013, 21:34 »

Hvis du er ligeglad med farverne på skoen, så har Stadium denne ene model til 500 kroner:

http://www.stadium.dk/sko/herresko/lobesko/147068/nike-free-5-0-m?SelectedProductUUID=YqzCROinjbcAAAFABpgOzMew#.UiOS7TZ7KSo

Den er da værd at overveje og man finder dem næppe billigere Smiley
Mange tak. De er faktisk slet ikke så grimme igen. Ved du om den størrelse, der står derinde er US eller UK?

Og ved du hvor langt tid tilbuddet gælder?
« Seneste Redigering: 01 Sep 2013, 21:36 af Jakob E » Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller

« Svar #4789: 01 Sep 2013, 21:55 »

Mange tak. De er faktisk slet ikke så grimme igen. Ved du om den størrelse, der står derinde er US eller UK?

Og ved du hvor langt tid tilbuddet gælder?
Mit bud er UK.

Nej, ved ikke lige hvor længe det er gældende, men Stadium har ofte tilbud på de farver, som måske ikke sælger så godt. Jeg har før købt par derinde til 500 og 600 kroner Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4790: 01 Sep 2013, 21:57 »

Mit bud er UK.

Nej, ved ikke lige hvor længe det er gældende, men Stadium har ofte tilbud på de farver, som måske ikke sælger så godt. Jeg har før købt par derinde til 500 og 600 kroner Smiley
Okay. De skulle have dem i Aalborg, så jeg må ud i Shoppen i morgen og kigge. Mange tak for det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4791: 19 Sep 2013, 19:18 »

Jeg vil gerne købe en Italien-trøje med MARCHISIO 8 på ryggen. Det skal være en orginal trøje med et orginalt tryk. Unisport sælger kun Balotelli og El Shaarawy med orginalt tryk, så jeg skal ud at finde en anden hjemmeside. Jeg har kigget lidt rundt omkring, og det kan godt være, at det bare er mig, der ikke er grundig nok, men er der en, der kender en hjemmeside, der sælger sådan en trøje?
Jeg bringer lige dette på banen igen, da jeg ikke har fået løst problemet. Jeg fandt en side og bestilte, men så sendte de mig efterfølgende en mail om, at de ikke havde varen. Derfor må jeg starte søgningen på ny.

Er der stadig ingen, der kender en hjemmeside, der sælger en Italien-trøje med Marchisio? Det virker simpelthen utroligt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4792: 19 Sep 2013, 19:30 »

Jeg bringer lige dette på banen igen, da jeg ikke har fået løst problemet. Jeg fandt en side og bestilte, men så sendte de mig efterfølgende en mail om, at de ikke havde varen. Derfor må jeg starte søgningen på ny.

Er der stadig ingen, der kender en hjemmeside, der sælger en Italien-trøje med Marchisio? Det virker simpelthen utroligt.
http://www.uksoccershop.com/p-22061/2012-13-Italy-Home-Shirt-%28Marchisio-8%29.html

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4793: 19 Sep 2013, 19:32 »

Tak for det, men det var den side, jeg bestilte fra. Selvom der står, at de har størrelsen, så har de den desværre ikke.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #4794: 19 Sep 2013, 19:33 »

http://www.fodboldexperten.dk/italien-hjemmebanetroje-2011-13

Det er den trøje, som de brugte før Confed Cup ..

Men mht. trykket, så skriver de at det er originalt tryk til alle landsholdstrøjer - hvad enten det er personligt, eller en spiller fra listen ..

OBS - på Unisport er Marchisio på listen nu: http://www.unisport.dk/fodboldtroejer/italien-hjemmebanetroje-2013/99416/
« Seneste Redigering: 19 Sep 2013, 19:36 af ydersog » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4795: 19 Sep 2013, 19:35 »

http://www.fodboldexperten.dk/italien-hjemmebanetroje-2011-13

Er ikke sikker på om det er lige den trøje de bruger nu ..

Men mht. trykket, så skriver de at det er originalt tryk til alle landsholdstrøjer - hvad enten det er personligt, eller en spiller fra listen ..

OBS - på Unisport er Marchisio på listen nu: http://www.unisport.dk/fodboldtroejer/italien-hjemmebanetroje-2013/99416/
Hos Unisport er det ikke et orginalt tryk, og så gider jeg ikke give forholdsvis mange penge for sådan en trøje.  Jeg har snakket med dem.

Fodboldexperten har den desværre ikke i min størrelse. Ellers tak for hjælpen.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #4796: 19 Sep 2013, 19:37 »

Hos Unisport er det ikke et orginalt tryk, og så gider jeg ikke give forholdsvis mange penge for sådan en trøje.  Jeg har snakket med dem.

Fodboldexperten har den desværre ikke i min størrelse. Ellers tak for hjælpen.

Det har du da også ret i Smiley

Husk, at den trøje jeg linkede til, er den de brugte før Confederations Cup Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4797: 19 Sep 2013, 19:37 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4798: 19 Sep 2013, 19:38 »

Den er desværre også alt for stor til mig.

Jeg skal have en størrelse large.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4799: 19 Sep 2013, 19:39 »

Den er desværre også alt for stor til mig.

Jeg skal have en størrelse large.
Der er også large. Det står der i hvert fald hos mig.

Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 324 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010